sobota, 18 lipca 2015

Feminizm



8 komentarzy:

  1. BAJKI RUSKIE
    https://www.youtube.com/user/BAJKIRUSKIE/videos


    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie.
    Kiedyś natknęłam się na Twojego bloga zupełnie przypadkiem, nie pisałam w nim nic. Wysyłam ludziom link do: PETYCJA WS.ZMUSZANIA RODZICÓW I DZIECI DO SZCZEPIEŃ I OCHRONY DZIECI PRZED ODCZYNAMI POSZCZEPIENNYMI http://www.petycje.pl/petycjePodpisyLista.php?petycjeid=7000&podpis_rodzaj=1 oraz: http://petycje.iozn.pl/szczepienia/ Jeśli tylko uważasz, że zgadzasz się z treścią tych petycji, proszę podpisz i podaj dalej. Ja zabieram się do wysyłania tego na innego blogi, zwłaszcza słowiańskie. Pozdrawiam, Anita.

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze to. Zatrważające. Wysyłajmy do kogo się da. Dziękuję. Anita. https://pl-pl.facebook.com/stowarzyszeniestopnop/posts/1070415649652529:0 Polecam film pod spodem na tej stronie ZASZCZEPIONE DZIEWCZĘTA – duński dokument o...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiast "No i co z tego?" powinno być "A ja jestem szczęśliwa". Bo chamskiego zachowania większości mężczyzn wobec kobiet nie powinno się akceptować. Feminizm we współczesnej formie to wypaczenie ideałów, o które wałczyły pierwsze emancypantki, przede wszystkim o godne i z należytym szacunkiem traktowanie kobiet i ich roli w rodzinie. Osobiście mam wrażenie, że współczesny feminizm to jakieś wypaczenie leniwych bab, bo ciężko nazwać mi feministki kobietami. Pozdrawiam, Szczęśliwa "kura domowa" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może oryginalne - rosyjskie sformułowanie ma inny wydźwięk. Podczas przekładów zawsze następuje pewna zmiana pojęć.
      " chamskie zachowanie większości mężczyzn". Widzisz.... człowiek pewny swego spogląda na takie "chamskie zachowania" z uśmiechem i pobłażaniem. Po prostu Ciebie ta głupota nie dotyka. Jeśli cokolwiek w zachowaniu innych powoduje naszą "urazę" to oznacza, że trafia to zachowanie na jakąś nasza ranę, na jakiś niedostatek, który wymaga naprawienia. TO JA DECYDUJĘ CO MNIE OBRAŻA! Jeśli dziecko w piaskownicy pokazuje mi środkowy palec - tak z głupoty, bo widziało takie zachowanie gdzieś u dorosłych, bo zauważyło, że ten "znak" ma jakieś "magiczne działanie", że kogoś zdenerwował ( na tej zasadzie - chęci zwrócenia na siebie uwagi dzieci w pewnym wieku próbują na otoczeniu działania zasłyszanych "brzydkich słów") to ja mam to dziecko bić? Ignoruję widząc w tym głupotę. Poza tym ( a rzecz była wielokrotnie już wspominana) - KOBIETA W SUKNI , ZACHOWUJĄCA SIĘ PO KOBIECEMU - EMANUJĄCA KOBIECOŚCIĄ ...... JEJ ŻADNE OBRAŻANIE NIE GROZI. największy cham zwyczajnie zbaranieje wobec takiego "zjawiska". Wobec prawdziwej kobiety nie nastawionej na konfrontację - skromnej, wyciszonej, cham i brutal będzie chciał ( być może w infantylny i jakiś tam niewyszukany sposób) zaprezentować swoje najlepsze cechy.

      Usuń
  5. Witam. Z przykrością zawiadamiam, że ''POlski'' parlament wraz z oszołomami w białych kitlach uchwalili zbrodniczą szczepionkę przeciw HPV jako obowiązkową, a co za tym idzie przymusową. 406 stworów głosowało ''za'', tylko 25 z nich okazało się jakimiś tam ludźmi i głosowali ''przeciw'', jeden się wstrzymał. Boże, co tu dalej robić? Nawet w Rosji, gdzie przez szereg lat były wszelkie nakazy, zniesiono przymus szczepień! Nie wiem, co robić, naprawdę już nie wiem. Nie oczekuję od Ciebie i od nikogo odpowiedzi na mój komentarz, ale proszę o przesłanie informacji gdzie indziej. Jestem załamana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wpadaj w panikę - po pierwsze nie bardzo mi się chce wierzyć w takie wieści, na pewno jest jakieś obejście tej sprawy. Wielu lekarzy n ie szczepi swoich dzieci.
      Spokojnie poszukaj - a najlepiej wynieś się na wieś. Tu wszystko jest jeszcze normalnie- uchwały w Warszawie zapadają a egzekucja tego wśród miejscowych to całkiem inna rzecz.
      Moja znajoma wywiozła dziecko na szczepienia na Białoruś - w każdym razie miała stamtąd kwitek ;) . Spokojnie rozejrzyj się , popytaj ludzi ( w internecie takich rad nie znajdziesz bo nie są oficjalne).

      Usuń
  6. Witaj, dziękuję. Śledzę te wydarzenia. fundacja STOP NOP {NOP = Niepożądane Odczny Poszczepienne] nie poddaje się. Będą walczyć, a ja z nimi. Czy wysłać Ci ich stronę na facebooku? Pozdrawiam. Anita.

    OdpowiedzUsuń

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.