oryginał jest tu: https://youtu.be/dQTEYIX3LCQ?feature=shared
Witam drodzy słuchacze i subskrybenci kanału Życiel TV.
Trójwymiarowa Ziemia to miejsce, gdzie możliwych jest wiele wcieleń duszy za pomocą trójwymiarowych lekcji kosmicznych przekonań trwających tak długo aż dusza nie osiągnie końca nauczania.
Gdy tylko energetyczne połączenia zostaną zrównoważone to dusze wzniosą się i wcielą w sfery wyższych wymiarów. Wszystko jest oparte o indywidualną podstawę duszy za duszą.
Matrix to konstrukcja pól torsyjnych w symulowanych pofałdowaniach czasu i przestrzeni. Wszechświat składa się z kilku warstw lub też częstotliwości podobnych do talii kart.
Każda karta stanowi oddzielny wymiar z których każdy ma swój własny, niepowtarzalny kolor i niepowtarzalny charakter, który jest odizolowany od innych kart.
Chociaż karty stykają się ze sobą, to żadna karta nie może współdziałać z inną. Każda karta to odrębny Wszechświat - ciało fizyczne. Spojrzenie na fizyczne, świadome ja jest maską oryginalnej świadomości - fraktalnego odzwierciedlenia obrazu wielkiego fizycznego i nie fizycznego "JA" , skompresowanego do jedynej warstwy samoświadomości.
Ludzkie ciała są zaprojektowane i zbudowane dla umiejscowienia świadomości. To pozwala zewnętrznemu, nieziemskiemu rozumowi infekować, przechwytywać i uzyskiwać dostęp do umysłów operatorów chcących służyć matrixowi a także do umysłów słabszych graczy, którzy się na to zgadzają.
Istota duszy
graczy wzmacnia się poprzez współdziałanie
oddechu umysłu i serca pod wpływem
siły wzorca do spójności serca. Ten krytyczny kompleks
stanowi domyślny system, który
utrzymuje połączenie graczy ze Źródłem Stwórcy.
Gracze są infekowani różnymi psychologicznymi sondami i implantami powodując amnezję aby uzyskać dostęp do dowolnego otwartego gracza i manipulować nim.
Częstotliwości fal mózgowych są generowane, aby utrzymywać graczy w stanie snu - życie jest tylko snem. Gdy tylko uzyskana jest zgoda to świadomość może być powoli zaprogramowana terminarzem zajęć w ten sposób, że świadomość na poziomie duszy nie będzie już aktywna.
Nanotechnologia służąca genetycznej i psychicznej manipulacji wykorzystywana jest do programowania umysłu, kasowania pamięci, manipulowania układem nerwowym, przekształcania genetyki za pomocą elektromagnetycznej symulacji i gromadzenia ludzi jako form istnienia.
Ta trójwymiarowa symulacja pracuje w systemie binarnym składającym się z zer i jedynek w celu dualności. Dualność jest tym spoiwem, które utrzymuje matrycę w całości i jest wspierana przez mistrzów gry za wszelką cenę.
Wiara to narzędzie, które tworzy i wzmacnia realność dwoistości. Pierwotne systemy przekonań poprzez prawo, politykę, edukację, religię, sport, rozrywkę mają kluczowe znaczenie dla zachowania kontroli nad symulacją.
Zasady gry: mistrzowie gry dzielą graczy na przeciwstawne drużyny - niebieski kontra czerwony, dobro kontra zło, rycerz kontra pionek, odźwierny kontra stado i tak dalej.
Zespolenie grupy oznacza, że gracze wpadają w grupowe myślenie i jednoczą się w kolektywny umysł. Ponieważ gracze są podatni na konfliktowanie i opór wobec władzy operatorzy wybierają graczy dla ochrony samych siebie.
Mistrzowie gry obserwują i kontrolują obie strony i mogą się przemieszczać bez ograniczeń i w całkowitej anonimowości.
Cel: Mistrzowie gry starają się homogenizować i digitalizować człowieka i jego więź ze Źródłem aby stworzyć zespołowy umysł jednostki. Myślenie zespołowe zmienia tożsamość indywidualną. Podstawowa dyrektywa polega na usunięciu tego, co czyni każdego wyjątkowym ponieważ z różnorodności rodzą się nowe idee, a z podobieństwa nie rodzi się nic nowego.
Graczom sugeruje się przypomnienie sobie, kim tak naprawdę są w rzeczywistości. Aby to osiągnąć, muszą wyjść poza granice matrixa i ocalić swoje dusze.
Zadaniem mistrzów gry jest
zapobiec ewolucji człowieka
za pomocą następujących narzędzi:
urządzenia elektromagnetyczne, maszyny umysłu,
zorganizowane geometryczne wiry dźwiękowe - wszystko to jest używane jako skalarna
broń do programowania i ekstrakcji energii duszy.
Generujące panikę i chaos zdarzenia pod fałszywą flagą mogą być realizowane w celu osłabienia fizycznej więzi człowieka ze Źródłem i jednocześnie zasilać matrycę.
Za pomocą pól elektromagnetycznych i skalarnych fal można zmieniać fale mózgowe wywołując zachowania psychotropowe, zaburzenia układu nerwowego lub dolegliwości fizyczne.
Inne technologie zmiany nastroju wykorzystują projekcję holograficzną do tworzenia dziwnych obrazów na niebie. Technologia klonowania służy do manipulowania genetyką oraz jako kanał przesyłu energii.
Sztuczna inteligencja, czyli cyborgi służą jako naczynia dla istot i ciemnych energii które w inny sposób nie mogłyby działać w macierzy trzeciego wymiaru.
Matryca (Matrix) to systemy edukacyjne, religijne, polityczne, finansowe, system opieki zdrowotnej, rodzaje sportu, systemy państwa, rozrywka i media czyli czwarta gałąź władzy.
W tej grze gracze również ponoszą odpowiedzialność za to, że przekroczyli określoną funkcję poprzez nakładane na nich dodatkowe ograniczenia.
Jest to zaostrzenie przepisów i możliwego wykluczenia z gry, aby stać się nowym awatarem z nowym identyfikatorem dla powtórnego cyklu.
Zbieranie energii szczególnie u młodych ludzi w pierwszych 7 latach życia zapewnia idealną częstotliwość przechodzenia programu Matrix.
Dodatkowe punkty są przyznawane, jeśli gracze są zmuszeni prosić o ochronę. Każde nowe pokolenie na planecie przyspiesza swoją adaptację genetyczną, która umożliwia dostęp do kilku płaszczyzn świadomości jednocześnie. Ta cecha pozwala niektórym ludziom utrzymywać połączenie z duszą i ze źródłem.
Mistrzowie gry i agenci nie powinni być widzialni - ci, którzy są zdemaskowani są spisywani na straty i zostaną wykluczeni z gry.
Jeśli przekonania upadają, to to samo dzieje się również z maszyną symulacyjną - jeśli gracze się budzą to stan snu przemija i Ziemianie opuszczają ziemię aby ewoluować w dużo wyższych wymiarach.
John Lish pisze, że wcielenie na planecie Ziemia to wcielenie w bardzo surowych warunkach, w bardzo brutalnej szkole życia, w bardzo trudnej grze na którą nie każda dusza może się odważyć.
A skoro już zaangażowaliśmy się w tę grę, to musimy zaakceptować zasady gry i działać dla swojego dobra, dla dobra swojej duszy czyli ewoluować jako dusza aby mieć szansę wcielić się w dużo wyższych wymiarach.
I to wyjaśnia tę cykliczność historii i tych strasznych wojen i kataklizmów, których w tej czy innej formie doświadcza każde nowe pokolenie Ziemian.
Nie ma na świecie ani jednego zakątka, w którym nie byłoby przynajmniej lokalnych lub jakichkolwiek krajowych wojen lub kolizji albo katastrof klimatycznych, głodu i wielu innych nieszczęść.
Jeśli to wszystko tak jest, to oznacza, że mistrzowie gry to zaplanowali aby każda dusza mogła zdobyć to okrutne doświadczenie dla ewolucji swoich dusz.
Tak, to okropna gra punktu widzenia nas graczy na tę Ziemską płaszczyznę. To okropna i czasami wydaje się to nawet nieuczciwa gra. Ale jeśli spojrzeć na wszystko z tego punktu widzenia to wszystkie puzzle pasują do siebie - w każdym razie u mnie.
A co wy o tym myślicie? Napiszcie proszę w komentarzach pod filmem, subskrybujcie nasz kanał, dajcie kciuk w górę aby jak najwięcej ludzi mogło zapoznać się z tym materiałem, a także kliknijcie dzwonek, aby otrzymywać powiadomienia o naszych nowych filmach.
Dziękuję wszystkim sponsorom kanału, ponieważ dzięki Wam wychodzą nowe filmy w kanale Żiciel TV. Dziękuję wszystkim który nie boją się wyrażać swoich myśli i którzy w komentarzach pod filmem dzielą się doświadczeniem i swoją wiedzą, bo każdy z nas widzi świat tylko swoimi oczami i dopiero wtedy możemy ujrzeć go przestrzennie - kiedy możemy się ze sobą komunikować i wyrażać każdy swój punkt widzenia analizować a w związku z tym dojdziemy do prawdy.
Na tym się dziś z Wami żegnam. Dużo zdrowia. Chrońcie siebie i swoje rodziny.
https://www.youtube.com/watch?v=NbpBsbGKMIQ