czwartek, 25 lutego 2021

Miłowanow na kanale "Zdrowomyslenie".

 Miłowanowa już kiedyś polecałem, ciekawa postać i bardzo celnie punktująca absurdy naszej rzeczywistości. To między innymi on kiedyś popularyzował wspaniałą i trudną do przecenienia książkę Borysa Grinblata na temat leczenia raka. Myślę, że ta wypowiedź da do myślenia tym, którzy jeszcze nie znają tematu.

O obcasach już dawno temu mówił Iwan https://www.youtube.com/watch?v=7tTnhy3qa9k

a oto dzisiejszy film: 

link na telefon: https://youtu.be/VnZuzRrVxNc



18 komentarzy:

  1. Niestety nie widzę linku do filmu...ale o Tartarii też świetny ;) M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach! dzięki za przypomnienie! zwracał mi ktoś na to uwagę, że w telefonie linki są niewidoczne - zaraz dam kopię.

      https://youtu.be/VnZuzRrVxNc

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo :) Krótko i rzeczowo, bardzo przyjemny przekaz. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do podziękowań dla założyciela kanału "Zdrowomyslenie".

      Usuń
  3. Na marginesie:
    System mi właśnie podpowiedział nowy film Lory Szeremietiewej - czasem coś tłumaczę z tego kanału:

    https://www.youtube.com/watch?v=g17bBYwsdgM

    STRESZCZENIE: rada Arkturian (chanelling) powiada, że właśnie ruszają z jakimś energetycznym doładowaniem dla obudzonej części ludzkości i że proces zakończy się przed marcową równonocą (a więc potrwa miesiąc). Mówi, że czekali z tym długo bo musieliśmy zdobyć wcześniej określone doświadczenie (w tym trochę pocierpieć). Efektem ma być u każdego z nas powiększenie się grona przyjaciół o podobnych wibracjach i sposobie myślenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś o 9 rano swoje apogeum miała pełnia księżyca - nadzieję mam, że trochę zelżeje "psychiczny nacisk" jaki w ostatnich dniach odczuwałem, wolniej i trudniej było myśleć, jakieś takie otępienie. Znajomi skarżą się na osłabienia itp.

      Usuń
    2. Spotkanie: Arkturianin, Niebieski Awianin, Aghartianin, Plejadianin, – Andromeda i Nowa Ziemia.

      Informacje o aktywowaniu kolejnych helis DNA:

      https://www.youtube.com/watch?v=Vfm0ANRIvOk&t=1s

      .

      Usuń
    3. Podchodziłem do tego kanału kilka razy ale jakoś nie mogę głosu tej pani - może to uraz po "Ania Wedrussssa", sam nie wiem. Poza tym nie rozumiem wielu słów, które ona wypowiada.

      Usuń
  4. Piękna pełnia...Wczoraj kłóciłam się z babką w Castoramie przy kasie bo powiedziała, że ma wybór i nie musi nas obsłużyć jeśli my bez masek...Innej babie w busie tłumaczyłam, że nie ma.takiego nakazu w konstytucji , to ona na.to,.że będzie i że będą mandaty.i tak dalej..zarażanie strachem. Mam dość czasem tego wszystkiego...Co myślisz Michał o Mateuszu Jarosiewiczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacząłem szukać bo na pierwszy rzut oka nic mi te personalia nie powiedziały ale wyszukiwarka pokazała "Neos" a z tym nickiem się już zetknąłem choć nie umiałbym połączyć z osobą.
      Przejrzałem teraz pobieżnie filmik gdzie jest razem z Daviną na jej kanale:

      https://www.youtube.com/watch?v=HEBPu0x70WQ

      Z tego co usłyszałem (powtarzam- wyrywkowo) to wygląda na uporządkowanego, spokojnego człowieka i sensownie stara się budzić ludzi. Będę się przyglądał bo zapewne teraz wyszukiwarka YTube będzie mi go podtykać pod nos

      Usuń
    2. Ty Michał chyba nie korzystasz z Facebooka, a Mateusz J. tam na bieżąco udostępnia ,, live,, Ja chcąc być na bieżąco z polityką i zdrowym podejściem do niej i bieżącą sytuacją właściwie tylko Mateusza słucham

      Usuń
    3. Miałem na FB dostęp do profilu Trexlebov ale ostatnio zawiesza sie to połączenie a mnie się nie chce korygować moich ustawień.

      Usuń
    4. https://m.cda.pl/video/6849895e9

      Usuń
    5. Przejrzałem duże wyrywki - co pani proponuje oprócz straszenia? Jaki jest pozytywny przekaz oprócz mówienia, że jest tragedia? Zasadą tego Wszechświata jest: ROZWIĄZANIE ZAWSZE ISTNIEJE. W polecanym przeze mnie filmie "Revolver" pouczają głównego bohatera: "NIE MA PROBLEMÓW PANIE GREEN, SĄ TYLKO SYTUACJE".

      Usuń
  5. Właśnie po przemyśleniu całodniowym też czuję, że to strachem podszyte....teraz ten wywiad obejrzałam z Pitoniem https://youtu.be/AlQE6B2il5s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak - rozmawialiśmy o tym wywiadzie miesiąc temu. Całkiem sensownie chłop mówi ale ogólnie mam nadzieję, że to wszystko wokół się jeszcze mocniej "przeformatuje" - obecne działania to cerowanie starego prześcieradła, będzie pękać gdzie indziej.

      Usuń
  6. Ale mi się śniło nad ranem, że Iwan Carewicz ma program w telewizji :)))

    W zwiastunie wjechał na koniu i coś tam mówił i pokazywali jakąś kobietę w małym domku co maluje obrazy.

    I jakoś tak dziwnie godzina programu
    16 - 6

    Czy o szesnastej i o szóstej nie wiem.
    i chyba program od pon. - pt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) tak trzymaj! Jak była wojna na Donbasie to przez chwilę w jakiejś TV leciały tam na Ukrainie wykłady gen. Pietrowa. Mam nadzieję, że to już długo nie potrwa. W Rosji cała TV jest (tak jak u nas) w rękach pasożytów, Piakin wiele razy wytykał jakie antynarodowe programy, jawne prowokacje, treści skandaliczne.

      Usuń

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.