czwartek, 22 marca 2018

Kilka dobrych myśli

W dzieciństwie zahipnotyzowano cię mówiąc, że słuchanie swojego własnego głosu to schizofrenia. Natomiast słuchanie nauczycielki, która słuchała rektora, który słuchał profesora, który czytał mądre książki, które napisane zostały przez mądrych wujków, którzy to znów słuchali innych wujków czytających inne książki napisane przez "schizofreników" słyszących swój własny głos -  jest normalne i to jest prawdą.


=================================

Jedni marzą o kredytu wzięciu,
inni marzą by się zeń wykręcić
a ja chcę swój sad posadzić
aby nie potrzebować pieniędzy.



===========================================


Nie użalaj się na chłód otaczającego świata jeśli sam nie włożyłeś w niego ani trochę ciepła.



==================================


KAŻDY DAJE DRUGIEMU TO CO MA W SWOIM SERCU


3 komentarze:

  1. ach... ja o tym sadzie marze i o kumunikacji z roslinami i woda i zwierzami i mineralami i gwiazdami i planetami, bo wszystko to ja a ja chce sie poznac, popatrzec by juz to obce nie bylo a calkowicie tozsame ach! wszechswiat wie i pomaga! marzenia sie spelniaja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ważne jest słuchanie swojego wew. głosu, niestety teraz wiele osób słucha głosu "autorytetów" którzy wiedzą lepiej i to nie tylko z dziedziny medycyny konw., ale tez naturalnej. Niektórzy zarabiają na ufnych, odrobinę naiwnych ludziach oferując produkty, które nie są nam do niczego potrzebne. Ostatnio nastąpił wysyp orgonitów - cudownych odpromienników usuwających też problemy zdrowotne. Również zakupiłam, ale że jestem wrażliwa, w miarę szybko odczułam, że coś jest nie tak i po pewnym czasie pozbyłam się ich.
    W znanym mi sklepiku ezoterycznym z kryształami nie ma orgonitów bo właściciel też odczuwa ich negatywne działanie i nie chce oferować innym ludziom.
    Teraz natknęłam się na komentarze pod filmem promującym orgonity :
    "...Ten człowiek zadzwonił do mnie że mam przyjechać i sprawdzić co sie dzieje, bo nagle stracił ludzi, sala pusta. Pojechałem do niego, pogadaliśmy, sprawdzam salę, negatywna. Włączyłem funkcję szukaj, no i skierowało mnie do takiej małej wneki sali, leżała tam jakaś derka, a pod nią 6 orgonitów ułożonych w sześciokąt. Pokazałem temu gościowi ze przyczyna jego nieszczęść jest te sześć orgonitów. Nie chciał w to wierzyć, wręcz krzyczał, ze wydał na to kupę kasy bo miało to być super, wręcz miał zostać milionerem. Ja odpowiedziałem żeby nie wierzył handlarzom, dałem mu propozycję, ze może te orgonity tu zachować i klepać biedę, albo je usunąć, zrobił to drugie. Wszystko wróciło do normy. No cóż czasem chęć dużych pieniędzy przyćmiewa rozum. Inna przygoda to przygoda z chembusterami, już chciałem z kolegą to zrobić, ale zdrowy rozsądek kazał się wstrzymać i zobaczyć działanie już wykonanych w okolicy. Miały rozganiać chmury, ale okazały się niewypałami. Uratowaliśmy z kolegą po 600zł każdy.. Tyle mojego doświadczenia z tymi zabawkami, nie polecam nikomu !!!"
    "ja też podzielę się doznaniami! Orgonit nosiłam w kieszeni co spowodowało arytmie serca, zaburzenie akcji serca - wykazało EKG, nosiłam 6 mc. Można było się wykończyć..., właśnie był ze spiralą, wyrzuciłam i serce działa normalnie ..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te informacje- kilka lat temu na forum david icke ktoś promował te orgonity, wrzucali to pod wieże GSM i różne takie. "Bądźcie czyści jak gołębice i przebiegli jak węże".
      Ostrożność i zdrowy sceptycyzm zawsze jak widać wskazany.

      Usuń

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.