wtorek, 9 lipca 2024

z cyklu: "ciekawe rozmowy na moim kanale Youtube"

 rozmowa prowadzona pod tym filmem: https://www.youtube.com/watch?v=7tnOO8bOK-E

 

Czy nie szkoda Panu czasu i energii na tłumaczenie nagrania takiego szowinistycznego dupka?! Czemu to ma służyć? Faceci mają brać z niego przykład? To, że są kobiety, które wykorzystują mężczyzn to nic nowego. Tak samo jest w drugą stronę. To nie znaczy, że to reguła. Powiem szczerze, że do tej pory czekalam na Pana filmy, ale to...? Myślę że nie przerobił Pan jeszcze tematu swojej żony i matki, stąd to nagranie. Pozdrawiam serdecznie i życzę lepszego doboru tematów na ten kanał, nie chciałabym go opuszczać. 

 

Może Pani rozwinąć zagadnienie "nie przerobił tematu żony i matki"? Jak to według Pani ma wyglądać? Będę niezmiernie wdzięczny. A może to ja wyciągnąłem wnioski a Pani coś chce zmieść pod dywan? Dlaczego taka wypowiedź budzi takie emocje? Chłopak sobie skonstruował swoją wizję świata - pewnie miał do tego podstawy, ja wiem, że wnioski mogą być bolesne, ale przecież tak jak ja nie odpowiadam za nieodpowiedzialne "egzemplarze" męskiej populacji tak samo i kobiety bywają skrajnie różne. A co się tyczy samego tematu to jest to najwyraźniej plaga (nie mówię przecież, że reguła) - dlaczego więc o tym nie mówić? Zdrowia życzę i dystansu do siebie.

 @michalxl600  absolutnie nie było moim celem w jakikolwiek sposób dokuczenie Panu czy ocenianie, po prostu takie było moje pierwsze odczucie, a takie na ogół mnie nie myli. Co do tego młodego faceta, to uważam, że brak mu dojrzałości emocjonalnej, doświadczenia życiowego i obiektywnego oglądu tematu. Sprowadził wszystko do wspólnego mianownika a życie takie nie jest. Mimo wszystko, nadal lubię ten kanał, pozdrawiam

 

 @MagKorn-z9f  Ależ.... w żaden sposób nie poczułem się dotknięty! Poza tym oceny (nie mylić z osądem) są jak najbardziej wskazane i nie dalibyśmy rady przeżyć bez nich dnia. Szkoda, że nie rozwinęła Pani sprawy "nie przerobił tematu żony i matki" - wyjaśnianie tego "odczuciem" niestety nie daje mi szansy do jakichkolwiek przemyśleń. Jedyny wniosek na razie mogę wyciągnąć taki, że skoro to "pierwsze odczucie" to należy ono do Pani doświadczeń, a nie do moich. We mnie te treści nie budzą dziś żadnych emocji, natomiast u Pani chyba jednak one zagrały. Dobra wszelkiego!

 

@marzenaj.4292

2 dni temu
Niestety mam bardzo podobne odczucia i przyznam się,że coraz rzadziej zaglądam na ten kanał...szkoda.

 

 @marzenaj.4292  nic na to nie poradzę i nie mam zamiaru naginać się do czyichś wyobrażeń o świecie - podaję tu swoją prawdę i swoje obserwacje. Ja wiem, że bywają prawdy bolesne, ale czy to powód, aby o nich milczeć? Żeńska moc miłości jest nieporównywalnie większa od mężczyzn - takie macie predyspozycje w żeńskich ciałach. Dlaczego nie reagujecie miłością na poranionego chłopaka? Dlaczego zamiast światła i miłości posypały się inwektywy w rodzaju "dupek, narcyz, niedojrzała osobowość"???

 

 

 @michalxl600  skrzywdzeni są po jednej i drugiej stronie. Po co robić takie podziały. "Dlaczego nie reaguje miloscią na skrzywdzonego"- to o mnie, do mnie? Skąd takie uogólnianie . Za "dupka" tłumaczyć się nie będę, bo nie ode mnie wyszedł. Nie oceniam chlopaka. Każdy ma jakąś rolę do spełnienia. Po prostu nie podoba mi się przekaz i w tej sprawie zgodziłam się z autorką komentarza. Dobrych, jasnych myśli dla Wszystkich


@MagKorn-z9f

1 dzień temu
 @michalxl600  Nic u mnie "nie zagrało " To, że mam dobrze rozwiniętą intuicję, nie świadczy o tym, że mnie ten temat dotyczy. Natomiast to, że przekazuje Pan takie treści, świadczy o tym, że są odzwierciedleniem tego co kryje się w Pana duszy/sercu/umyśle/podświadomości, również to, co nieprzerobione.

 

 @MagKorn-z9f  Słyszała Pani, że dzwonią, ale nie wie w którym kościele. Coś Pani słyszała o teorii luster, ale powtarza to Pani (powszechne - często muszę to korygować) nie uwzględniając najważniejszej składowej, czyli EMOCJI! . To, że przedstawiam takie treści jest wyłącznie przestrogą dla innych (a także chęcią pobudzenia do myślenia). Treści te owszem - byłyby "moim udziałem", gdyby budziły we mnie emocje, a nie budzą. Czy nauczyciel przekazujący prawa fizyki swoim uczniom ma "nieprzerobione prawa fizyki"? Moim zdaniem świadczy to wyłącznie o tym, że zna się na rzeczy i najprawdopodobniej jest fascynatem tych zagadnień.

 

@MagKorn-z9f

26 minut temu
 @michalxl600  no cóż, od długiego czasu śledzę ten kanał i nie po raz pierwszy zauważam, że jeśli czyjś komentarz nie pasuje do Pana obrazu świata, to ten ktoś jest od razu "bee" a u Pana uwidaczniają się szowinistyczne cechy. Sporo pracy przed Panem. Odwracanie kota ogonem i negatywne osadzanie innych za odmienne zdanie świadczy o potrzebie samoanalizy i pracy nad sobą.

 

 @MagKorn-z9f  dziękuję za rozmowę - mam nadzieję, że nie usunie jej Pani jak to uczynił dziś jeden z rozmówców mających do mnie jakieś zarzuty. Sukcesów życzę. Mam prawo mieć swoje widzenie świata, ludzie się różnią i bardzo dobrze. Liczą się efekty czyichś działań - ja ze swoich jestem bardzo zadowolony, kilku mi bliskich ludzi również więc wszystko jest jak trzeba. Nie mam zamiaru zadowalać całego świata - zresztą jest to zwyczajnie niewykonalne.

 

 @MagKorn-z9f  jeszcze coś - podam cytat: " jeśli czyjś komentarz nie pasuje do Pana obrazu świata, to ten ktoś jest od razu "bee" a u Pana uwidaczniają się szowinistyczne cechy.". Droga Pani - JA NIE UTOŻSAMIAM SIĘ ZE SWOIMI POGLĄDAMI! Jeśli ktoś jest w stanie mnie przekonać do ich zmiany to je zmienię (muszą być skuteczne w praktyce). Pisze Pani powyżej nieprawdę, ponieważ jeśli ktoś prowadzi rozmowę z szacunkiem to zawsze może liczyć na moją wzajemność. To jak szermierka czy inne "współzawodnictwo" po którym niezależnie od wyniku uczestnicy są w stanie podać sobie rękę okazując tenże szacunek. Oczywiście jeśli ktoś posuwa się do insynuacji (to uczynił wczoraj pan Marek Kopera i dziś całą rozmowę sam usunął) i jakichś "argumenum ad personam" to o szacunku już mowy być nie może. Polecam gorąco takie podejście do tematu. Pani też przekracza granice, bo dawanie nieproszonych diagnoz jest nietaktem (delikatnie pisząc). Stawia się Pani tym samym w roli arbitra ("moja prawda najmojsza") czyli to co na początku napisałem "utożsamia się Pani z głoszonymi poglądami", takie zachowanie nazywa się inaczej "fanatyzm". Widzi Pani we mnie jakiś "szowinizm" - na ten temat też moglibyśmy porozmawiać, bo to kolejne "słowo - pałka", które każdy może inaczej rozumieć. Może tyle - dobrego dnia życzę.

 @michalxl600  nie, nie będę z Panem dłużej dyskutować bo to nie ma jak widać sensu. Dla Pana tylko własna prawda jest prawdziwa, obserwuję to nie od dzisiaj. Potrafi Pan czasem coś mądrego przekazać ale już od długiego czasu da się zauważyć, że nie w przypadku gdy chodzi o kobiety. Ma Pan z tym duży problem, to widać i słychać, zaprzeczanie tego nie zmieni. "Skrzywdzila" Pana żona i matka, dlatego do dzisiaj, każda, która ośmieli się uzewnętrznić jakąkolwiek krytykę musi "dostać po palcach"? Mój komentarz prawdopodobnie zniknie (nie za moją sprawą), ale ani mnie to nie zaskoczy ani nie zdeprymuje. Życzę refleksji i równowagi na każdym poziomie. 

 

michalxl600
 @MagKorn-z9f  Nie kasuję komentarzy o ile ktoś jawnie nie obraża innych i nie posługuje się inwektywami (słowami niecenzuralnymi). Kobieta nie jest od wyrażania krytyki - szczególnie młoda kobieta. Waszą rolą jest zasilanie tego świata energią miłości - mężczyzna nie jest w stanie wiele uczynić w tej sferze, nie przypadkiem mówi się tak wiele o mocy czarownic, o żeńskiej magii itp. Po prostu z natury macie większą od mężczyzn zdolność działania w światach energii, jest na moim blogu stary artykuł Olgi Waliajewej p.t. "Kobieta rodzi się z magiczną ródżką"

 

 @michalxl600  kobieta nie jest od wyrażania krytyki, szczególnie młoda . Nie ma Pan zielonego pojęcia ile mogę mieć lat, ale jest święcie przekonany, że to wie?! Podsyła mi Pan link do zapisanej rozmowy, bo tu też z góry "wie" Pan, że ja będę ją chciała usunąć. To zakrawa już na paranoję! Nie zamierzam niczego usuwać, bo nie wycofuję się z ani jednego słowa, które napisałam. Pan ma większe problemy sam że sobą niż dotychczas myślałam, biorąc pod uwagę niektóre konwersacje, które prowadził Pan z innymi. p.s. wiem co to są inwektywy. Życzę miłego dnia. Chętnie słucham nagrań z kanału era wodnika, od teraz jednak przejdę już w pełni na słuchanie oryginalnych nagrań w języku rosyjskim. Proszę już się nie wysilać na żadną więcej odpowiedź.

dla potomnych :) - oto moja odpowiedź na film z kanału Bogdana Szarko:

https://youtu.be/Jn6hlywEezE 

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.