czwartek, 14 marca 2024

Problemy nie istnieją - Wiktor Sawieliew

 oryginał jest tu: https://www.youtube.com/shorts/3MiuBjs3RRc

 w rzeczywistości problemy nie istnieją. Istnieje iluzja problemów, jeśli mam połączenie z Bogiem to jakie mogą istnieć problemy? Nie ma żadnych problemów - one się nawet do mnie nie zbliżają.

    Jeśli przełożyć ze Sanskrytu znaczenie pojęcia Maha Maya to Maha oznacza duża a Maya to iluzja - wielka iluzja.  A w chrześcijaństwie nazywają to po prostu gustownie diabłem - podstępnym niegodziwcem, ojcem kłamstw.

  Diabeł sam z siebie nie posiada żadnych zasobów, ale może stworzyć iluzję problemów, tylko iluzję. On jest w stanie przestraszyć, oszukać a jeśli my w to uwierzymy to te problemy zaczynają się materializować.

  Czyli, że to my sami ożywiamy te problemy -  Bóg nam mówi: "nie słuchaj jej, nie słuchaj tej iluzji, po prostu posłuchaj mnie, ja wszystko rozwiążę".

A jak go usłyszeć?

On mówi: "wróć na to miejsce, które dla ciebie przygotowałem - tam wszystko jest dobrze, bo iluzja zaczyna ciebie odciągać na bok".

https://www.youtube.com/watch?v=jx4ieV8u1cg


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.