środa, 26 października 2022

Te dziwne rzeczy zachodzą gdy doświadczacie zmiany.

 oryginał tłumaczenia https://www.youtube.com/watch?v=grL29lNEIXk

 kochani, oto kilka dziwnych rzeczy, które mają miejsce gdy doświadczacie zmiany świadomości, przebudzenia lub przeskoku kwantowego. Doświadczacie dziwnego uczucia, że się zmieniacie, bo zaczynacie lepiej zrozumieć rzeczy, które dawniej doprowadzały was do szału.

  Nagle zaczynacie godzić się z niektórymi rzeczami, które w przeszłości złościły lub irytowały. Byli to ludzie lub sytuacje, przeciwko którym zawsze bardzo się sprzeciwialiście. I oto po raz pierwszy myślicie sobie: "nie podoba mi się to, ale rozumiem dlaczego to się teraz dzieje" - tak jakby światło pokazało Wam co to było i dlaczego.

 Dawniej, gdy widzieliście coś, co Wam się nie podobało to często powodowało to niepokój i strach, ale teraz patrzycie na to w innym świetle - jest to pokojowe pojmowanie tego co niezrozumiałe. Czujecie rozłąkę z niektórymi przyjaciółmi, których mieliście od dawna.

 To nie ma nic wspólnego z tym co obecnie dzieje się z planetą Ziemia i co mówią w wiadomościach. Teraz przyjaciółmi są ci, z którymi miło Wam przebywać i razem zajmować się wspólnymi rzeczami.

  Zaczynacie widzieć rzeczy, którymi dawniej nie byliście zainteresowani - widzicie, że ktoś jest osobą negatywną, że wielu ludzi narzeka na innych itp. Dawniej Was to nie martwiło ale teraz czujecie się niekomfortowo będąc blisko nich.  

 Mistrzostwo otacza się światłem i nie wpuszcza do siebie negatywności lub mroku dysfunkcyjnej świadomości. A najdziwniejszym uczuciem jest to, że Wasza rodzina tak naprawdę nie jest Wasza. Wasi krewni nie są naprawdę Waszą prawdziwą duchową rodziną.

  Zaczynacie widzieć przeznaczenie swojej duszy i zaczynacie uświadamiać sobie wielką prawdę. Zaczynacie oddalać się od nich i nie z powodu tego, co oni czynią lub mówią - po prostu dostrzegacie, że oni nie są związani ze sobą. 

 To wydaje się dziwne, a niektórzy czują się winni z tego powodu nie zdając sobie sprawy, że mistrz widzi rodzinę zupełnie w inny sposób. Przechodzicie do duchowych relacji i szukacie prawdziwej rodziny, która czeka na spotkanie z Wami.

  Częścią tego jest także postrzeganie GAJI - Matki Ziemi w innym świetle, być może będącej źródłem prawdziwej rodziny dla całej populacji planety.

  Mistrzostwo to przebudzenie się do prawd, które przez wieki były spowite ciemnością i które teraz zaczynają się stawać oczywiste dla tych, którzy chcą to ujrzeć.

  Oto niektóre dziwne rzeczy jakie zaczynają się przytrafiać tym, którzy doświadczają przemiany i przebudzenia. Istnieją też inni mający naprawdę dziwnie problemy psychologiczne i problemy fizyczne.

 Błogosławieni są ci, którzy teraz kroczą ku światłu i nie boją się, bowiem odnajdą oni swoją wspaniałość, swoje własne struktury komórkowe oraz to po co się tu znaleźli, a w trakcie tego będą się czuli bezmiernie kochani. Takie jest przesłanie Kryona (Lee Caroll ?) i tak jest w rzeczywistości.

  Dzięki wszystkim, którzy wspierają i udostępniają tę pracę.

link do czytanki w jęz. polskim https://www.youtube.com/watch?v=HPCoq6J8pY0


 

24 komentarze:

  1. Witam, kiedys wtrąciłem się o tłumaczenie cos z kanalu rodoboze. Ale ja nie o tym. Uważam, że ostatnio trochę odchodzisz od tego "slowianskiego" przekazu kanalu. Np. Tymi filmami z ery wodnika, wodoleja jak sama nazwa wskazuje "leje wode". Pachnie to trochę takim "new agem". Zwłaszcza np. Zdania "A najdziwniejszym uczuciem jest to, że Wasza rodzina tak naprawdę nie jest Wasza. Wasi krewni nie są naprawdę Waszą prawdziwą duchową rodziną.

    Zaczynacie widzieć przeznaczenie swojej duszy i zaczynacie uświadamiać sobie wielką prawdę. Zaczynacie oddalać się od nich i nie z powodu tego, co oni czynią lub mówią - po prostu dostrzegacie, że oni nie są związani ze sobą. " Rodzina i wychowanie dzieci tak aby kazde nastepne pokolenie bylo lepsze jest najwazniejsze. Nie na darmo sie tu na Ziemi spotkaliśmy i w swoich dzieciach widzimy swoje odbicie. A te zdania co wkleilem z filmiku wyglądają na egoizm i oddalanie od swojego Rodu i rodziny pod pretekstem jakiegos oswiecenia, obudzenia. Przemysl to.Przepraszam za dlugi komentarz. Serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowny kolego, skoro nie jesteś tu pierwszy raz (Rodoboże) to powinienieś wiedzieć jakie są obyczaje w tym kąciku (patrz instrukcja), chociaż i bez niej zwykłe zasady SŁOWIAŃSKIEJ (na nią się powołujesz i mnie pouczasz) kultury wymagają PRZEDSTAWIENIA SIĘ. Zgodnie z zapisanym na dole regulaminem strony powinienem wysłać ten anonim w kosmos i zapomnieć.
      MOJE POSTĘPOWANIE JEST MOJĄ SPRAWĄ, moje intencje są moimi - tak naprawdę (nie wiem czy to dostrzegasz) ale Twoja emocjonalna reakcja POŚWIADCZA TO co zapisano w zdaniu jakie cytujesz. ODDALAMY SIĘ, Ty byś chciał "zatrzymać czas", uważasz, że istnieje jakiś dogmat.
      Może tyle na razie.

      Usuń
    2. Na imię mam Patryk. I daleki jestem od pouczania kogolwiek( nie tak to miało zabrzmiec). Raczej jako moje spostrzezenie(trafne czy nie trafne sam stwierdz). Szacunek mam dla Ciebie i czynionego Twojego kanalu poniewaz uwazam, go za bardzo wartosciowy( zwlaszcza stare materiały wiele wniosły i potwierdziły w moim zyciu) i lubie ogladac Twoje filmy jak to mowisz " od strzala" gdyż są prawdziwe nawet jak nie ze wszystkim sie zgadzam. Jak to określić odnosnie moich spostrzezen, zwłaszcza krotkich ostatnich filmików. Czasami ilość nie idzie w parze z jakością i można komus namieszać w głowie. A ty wyglądasz na dobrego czlowieka o dobrych intencjach. Ja mam i miałem zawsze bardzo dobre relacje z najblizsza rodzina i swoimi dziećmi i czynie wszystko by tak pozostalo. Po to są emocje nam dane, zeby je używać(oczywiscie "wyważone"). Bo w emocji najwiecej informacji jest zapisane. Mysle, ze materiały, które promuja tylko "ja" i "ja" to nastepne zwiedzenie. Zdrowia

      Usuń
    3. No miło - tak możemy rozmawiać ale wyjaśnij co według Ciebie oznacza "materiały promują tylko "ja" i "ja" - co Ciebie drażni? Skoro filmy "od strzała" są do przyjęcia to zarzutu nie rozumiem. A odnośnie używania emocji - męską rolą w życiu jest właśnie umiejętność "trzymania ich w ryzach", emocje niech sobie "wylewają" nasze piękne Boginie a cechą męską jest stałość i niezachwiane niczym widzenie (nie mylić emocji z uczuciami - bardzo częste dziś ). Dobrego dnia. Idę nagrywać wideo.

      Usuń
    4. I jeszcze coś, piszesz: "Ja mam i miałem zawsze bardzo dobre relacje z najblizszą rodzina i swoimi dziećmi i czynie wszystko by tak pozostało. " Możesz to rozszerzyć? Co oznacza mieć dobre relacje? Czy nie zdarzały się nigdy różnice zdań? Jak sobie radzisz w takich sytuacjach?

      Usuń
    5. -Patryk-
      Odnosnie używania emocji zgadzam się. "Ja" czyli zauważanie wyłącznie siebie nawet kosztem rodziny. Uwazam, że ma to na celu pod przykrywka jakis przebudzen( nie twierdze, ze takich nie ma)oddalenie od rodziny. I prosta droga np. Do zniszczenia narodu, czlowieka. Zniszczyc rodzine najmniejszą komórkę zdyskredytowac ją i to przez rzekomo wzniosły cel przebudzenie. Od dziecka byłem uczony, że rodzina jest najważniejsza. Silna, zdrowomyśląca RODzina pozniej RODziny tworzą zdrowomyślący silny, naRÓD. Po pierwsze trzeba spędzać razem jak najwięcej czasu, czasu konstruktywnego np. w wspólnych zajęciach. Nie pozostawiać wychowania elektronicznym gadzetom. Ivan bardzo dobrze tlumaczy sprawy rodzinne i gdzie kazdy ma mieć swoje miejsce, Ty też. Od jakiegoś czasu wprowadzam stopniowo jego porady. Od razu się nie da. Zanim wprowadzałem porady było dobrze a teraz jest jeszcze lepiej. A naprawdę ciężko jest teraz stawić czoła współczesnym schematom i " smartfonom" w rodzinie.

      Usuń
    6. Dzięki za odpowiedź - miło słyszeć, że są jeszcze trwałe i szczęśliwe rodziny. Ale nie wszystkie takie są, od lat jest taka lawina rozwodów, że okupacyjne rządy przemocą, poprzez jakieś chore ustawy o rozwodach uprzykrzają ludziom życie. Istnieje bardzo wiele związków toksycznych - ludzie ci mają ze sobą dzieci ale któreś w tym związku jest podnóżkiem i cierpi. Takie związki muszą się rozpaść dla dobra ludzkości - Trehlebov też jest po raz drugi żonaty. Nie skleisz na siłę czegoś co do siebie nie pasuje (na przykład małżeństwo z klonem/hybrydą). Odpocznę i pewnie rano coś jeszcze dopiszę.

      Usuń
    7. Jeszcze dokończę. Wrzuciłeś nowy film Czułkin. I dla mnie to są wlasnie materiały identyfikujące Twoj kanał dlatego śledzę Twoj kanał od lat. Dla takich materiałów jak Ivan, Głoba, osoznanie, Kłykow, Gariajew, Trelebov itp. Dlatego mi się lampka przy erze wodnika zapaliła bo to mi pod jakieś szemrane ruchy, podpada. Cytat z tego materiału era wodnika "A najdziwniejszym uczuciem jest to, że Wasza rodzina tak naprawdę nie jest Wasza. Wasi krewni nie są naprawdę Waszą prawdziwą duchową rodziną." I jeszcze jeden "Przechodzicie do duchowych relacji i szukacie prawdziwej rodziny, która czeka na spotkanie z Wami." Czyż to nie gadka w stylu zaproszenie do jakiś sekt,guru, kontroli umysłu?. Zostaw swoją rodzinę my mamy dla Ciebie lepszą bo ty jesteś lepszy(bardziej " przebudzony"). Twoja rodzina Cię nie rozumie my Cię rozumiemy. Zazwyczaj idzie to w parze z wyciąganiem kasy.

      Usuń
    8. Jeszcze wyjasnie, zeby nie było niedomówień. Bo właśnie przesluchalem odcinek " nowi słuchacze na kanale". Chodzi o 14min 40sek. "Ja"i "ja" chodzilo ogolnie o ludzi myślących wyłącznie o sobie, swoim "ego" i o to jak zrozumiałem do czego dąży przesłanie powyższego filmiku z ery wodnika, którego nie podzielam. To nie było nic w Twoją stronę, nawet mi to przez myśl nie przeszło. Nie wiem skąd takie wnioski.

      Usuń
    9. Patryk, odpowiem po męsku (bez urazy): Twoje "zmory" nie bardzo mnie interesują. Moja "polityka" na kanale jest moja - nie podoba się to załóż swój albo przejdź na inny.
      Piszesz: "Zazwyczaj idzie to w parze z wyciąganiem kasy." Czy ja od Ciebie chciałem kasę? jest dobrowolność, widzę, że lubisz mieć cały świat pod kontrolą. Zarzut o "sekciarstwie" wyraziłeś już w pierwszym poście więc nie wiem po co go powtarzasz. Ponad 10 lat zamieszczałem filmy ZA DARMO i nadal to czynię, Twoje wpisy z których za chwilę się wykręcasz słowami "nie rozumiem skąd ci to przyszło do głowy" - no jak to skąd? Przecież sam to napisałeś. Bierz odpowiedzialność za słowo albo milcz.
      Masz jakieś żądania odnośnie zawartości kanału a nigdy nawet wpisami nie wsparłeś istnienia tej przestrzeni (energia uwagi się wtedy zwiększa). Rozumiem, że milcząco przyjmować jak małe dziecko ("mi się należy") i jeszcze zgłaszasz "zażalenia" gdy treść przestała odpowiadać Twoim gustom. Sadząc po dopiskach słuchaczy pod tym filmem przy kuchni ludzie nie mają chęci słuchać tego typu "tłumaczeń" - pisali "czyń swoje i się nie przejmuj". TAK BYŁO DOTĄD I TAK BĘDZIE NADAL - przestrzeń niniejsza odzwierciedla moje (głównie) nurty poszukiwań. W latach 90 -tych dość mocno zgłębiałem różne źródła zachodnie (książek polskojęzycznych ukazało się trochę).
      Temat "duchowej rodziny" już jak sądzę wyjaśniłem więc nie będę się powtarzał. Najwyraźniej to nie "Twoja bajka".

      Usuń
    10. Być może czytają nas też inni więc dopowiem: jest cała sfera publikacji rosyjskojęzycznych tego typu za jakie się teraz wziąłem, IWAN TEŻ SŁUCHA TAKICH ŹRÓDEŁ, treści o duchowych rodzinach przedstawiał również Trehlebov i jest na ten temat bardzo wiele opowieści w Wedach.
      Bardzo się cieszę, że słuchaczom jacy ostatnio pojawili się na kanale nie trzeba tego tłumaczyć - mają silną intuicję (większość to słuchaczki) i cieszę się, że jest rezonans bo i moja dusza zaczyna poszukiwać w tym co dla Ciebie jest "zagrożeniem New Age" - jest na przykład taki kanał Astrallonica - człowiek mieszkał wiele lat w USA a teraz wrócił na ziemie rosyjskojęzyczne (chyba na Łotwie teraz siedzi):

      https://www.youtube.com/c/astralionica

      Gość porusza takie tematy, że pewnie uznasz go za opętanego. To tylko jeden z przykładów i nie chce mi się więcej szukać. No może jeszcze Lora Szeremietiew, od lat tłumaczę jej filmy - ona też "udźwiękawia" chanellingi:

      https://www.youtube.com/watch?v=CiIdhjBG3Lc&t=25s

      Czasy się zmieniają, wszystko przyspiesza wykładniczo.
      Ja od dawna mam przeczucia, że odrodzi nam się telepatia (Trehlebov bardzo dawno bo jeszcze przed rokiem 2000 przygotowywał ludzi na to). Już niedługo będzie taki czas, że każdy z nas będzie dla drugiego "przezroczysty" (w sensie: nie będziesz w stanie tak jak dziś ukrywać swoich intencji czy tajemnic). Jest taki film "Anon" reż. Andrew Nicoll. Tam co prawda takie bardziej mroczne realia ale coś takiego nas czeka już niedługo.
      Dobrze - bardzo zmęczony dziś jestem bo między zamieszczaniem kolejnych filmów tynkowałem ścianę, nie chcę ze zmęczenia przekroczyć jakichś granic, których byś sobie nie życzył w publicznej przestrzeni. Zdrowia!

      Usuń
    11. Szanuje to, ze Twoja polityka na kanale jest Twoja. I nie szukam żadnej zwady. Wiem z doświadczenia, że po całym dniu ciężkiej pracy fizycznej lepiej niektóre rzeczy przemyśleć do rana bo może głupio wyjść;).Mam nadzieję, że nasza rozmowa zostanie na poziomie bez żadnych pretensji. Po prostu chciałem podzielić się swoimi uwagami i przemyśleniami zakładając, że będą pomocne. Jeśli Ciebie one nie interesują(oby nie z powodu, że jestem tylko biernym obserwatorem) to przyjąłem do wiadomości. I z niczego się nie wykręcam tylko piszę co miałem na myśli. Tak samo cytat z "wyciąganiem kasy" nie był w Twoją stronę. Chodziło mi o to, że z Twojego kanału "przyjacielskiego". Można trafić na inny szukając tej duchowej rodziny a tam nie będzie tak wesoło, można się przebudzić i spaść z deszczu pod rynnę( i to nie jest żaden wykręt jak i wczesniej, bądźmy dorośli chyba ja wiem lepiej co miałem na myśli, może mało udolnie to wyraziłem). Doceniam to i wiem, że umieszczasz materiały za darmo tracąc Swój cenny czas, przyznaję nigdy nie wspierałem Twojego kanału(chyba, że uwagą i polecaniem innym) ale nie z myślą "mi się należy". I masz rację duchowa rodzina to nie moja bajka(ale niech kazdy czyni jak uważa) zostanę przy swojej obecnej rodzinie i duchem i ciałem.Ale poglądy po przyjacielsku lubię wymienić;).Szeremietiewą kojarzę, również niejaki Siodorow ma ciekawe przemyślenia. Dzięki za linki przejżę. Dobra życzę.

      Usuń
    12. Bardzo jestem wdzięczny Wszechświatowi, że przysłał Ciebie z tym przekazem - to jedna z cenniejszych rozmów (wymiany poglądów) jakie ostatnio prowadziłem. Zaowocuje to (już tak jest) pewnym poszerzeniem mojego pola widzenia - cały czas się uczymy.
      Wkradają się w Twoje pisanie jakieś niezręczności ale tak to bywa w pospiesznej korespondencji i wszystko można spokojnie wyjaśnić. Widzę teraz, że masz dobre intencje.
      Na przyszłość dla innych takie mam w tej chwili wnioski: kontakt nasz jest po prostu jednostronny, Wy mnie już trochę znacie A JA WAS NIE! I jeśli ktoś się nagle wyrywa "jak Filip z konopi" a ja z człowiekiem nigdy nie miałem kontaktu to nie dziwcie się mojej reakcji. JESTEM STRAŻNIKIEM TEJ PRZESTRZENI I CIĄŻY NA MNIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA TO CO TU PUBLIKUJĘ dlatego też niektórzy są nieco zdziwieni, że przy tak nagłym pojawieniu się ja zdziwiony pytam: "a Ciebie skąd przywiało?" . Nie ma tygodnia abym nie dostał listu od jakiegoś narwańca, bywają rozmaite: "cześć - mam na imię XXXX , zadzwoń do mnie, podaję swój numer telefonu". Gdy spokojnie odpisuję: "witaj, czy myśmy już kiedyś rozmawiali? Napisz proszę coś o sobie" rozmowa często się kończy albo coś tam człowiek o sobie odpisze i jeśli ja nadal nie lecę aby do niego dzwonić kontakt się urywa.
      Niechcący wpisałeś się "w szereg" takich osób - stąd moja ostrożność i reakcja nieco obronna.
      PRETENSJI ŻADNYCH BYĆ NIE MOŻE BO DO KOGO???😀 Do Wszechświata, że przysłał przez Ciebie takie przesłanie?
      Przeczytam sobie jeszcze kilka razy naszą całą rozmowę i coś tam jeszcze dopiszę "z dystansu" - a może nawet jakiś filmik powstanie (ale nad tym muszę się mocno zastanowić).
      Wdzięczność. Dobra wszelkiego Patryku!

      Usuń
    13. Cieszę się, że mogłem być pomocny. Rzeczywiście ciężko kogoś wyczuć od razu z marszu po paru zdaniach. Zwłaszcza jak wielu komentujących zazwyczaj przychodzi troszkę namieszać i ucieka. Ja póki co nigdzie się nie wybieram;). Może zmienię trochę swoją rolę z biernego słuchacza na czasami wtrącającego swoje trzy grosze i zalogowanego bo rzeczywiście z konta anonimowego mogą różne głupie sytuację wyjść. O kawie też pomyślę czasami, żeby pomóc w czynionym wysiłku. Dałeś mi do myślenia, że oglądać to by każdy chciał a poświęcać czasu na tłumaczenie nie ma komu;) serdeczności

      Usuń
    14. No bywało różnie z tymi anonimowymi kontami - chyba nawet kiedyś cały wpis blogowy wysłałem w kosmos z powodu jakichś napięć i "wojenki" słownej. Ta moja tegoroczna decyzja o "kawie" nie była łatwa ale "znak czasu" - pojawił się taki portal i pomaga. Z numerem konta jaki tu widnieje w nagłówku też różnie bywało bo kilka lat temu odważyłem się go zamieścić, potem ktoś poczynił mi zarzut, że "szerze herezje dla kasy" i konto wywaliłem. Przez dłuższy czas (chyba 3 lata) go nie było po czym zachęcony przez nowych słuchaczy znów go zamieściłem. Finanse w tego typu kwestiach to rzecz BARDZO delikatna - szczególnie, że (jak to mawia kolega Krzysiek - "Zawodowy Polak") pełno w necie "żebraków internetowych" z którymi nie chciałem być kojarzony. Jest od lat kilku wiernych .... mogę spokojnie nazwać ich przyjaciółmi bo sprawdzili się w tym "informacyjnym boju" pomagając na różne sposoby - w tym również materialnie. Przyjaźń nawiązywała się długo, powoli zaplatały się nitki tej "liny", która teraz nas łączy.
      Może tyle na ten moment - cieszę się, że reagujesz refleksją na moje dość bezpośrednie stwierdzenia. Tymczasem!

      Usuń
  2. A tak jeszcze odnośnie rodziny linki do świetnych piosenek
    https://youtu.be/ddMp0h1TQ-s
    https://youtu.be/6pcMt6tzYcU
    https://youtu.be/bHDDroRFXPY
    Michalxl możesz powielić jakoś jak Ci się spodoba bo masz pewnie większy zasięg niż mój komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze mi się przypomniało(filmik zablokowany na youtubie w Polsce od niedawna). Jak można pominąć zewnętrzny fałszywy obraz czlowieka i trafić wprost do duszy. I zagiąć płytki program dla mas. Proponuję jury obserwować i ich miny zwłaszcza kobiet. Jak by się coś im przypominało, budziło. Filmik jest pod dużymi czarnymi napisami.
    https://www.vokrug.tv/video/show/aleksandr_subbotin_oi_zarya_ty_zarya_moya_zorenka_golos_60_vtoroi_sezon_slepoe_proslushivanie_fragment_vypuska_ot_20092019/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wystąpienie Aleksandra
    Jest Moc
    ⚡🧙‍♂️🙌 💪😀👍

    OdpowiedzUsuń
  5. no zobacz Patryk jak sie niesie moje tłumaczenie sprzed 9 lat - bardzo się cieszę
    https://www.youtube.com/watch?v=sdyReQlhbD0

    zapamiętam - jak ta pełnia przestanie cisnąc to ogarnę te linki jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  6. A A. Subotin faktycznie dał czadu - ten ostatni juror powiedział, że nie zrozumiał o czym była ta piosenka - że przesłanie dźwiękowe powinno odpowiadać "zawartości" i Aleksander z mistrzowską swobodą zaśpiewał na koniec to drugie. Pytali go czym się zajmuje i z czego żyje, odpowiadał, że skończył szkołę artystyczną, i jak dzieci dorosły to zajął się śpiewaniem. 20 lat śpiewa. ŚWIETNE TO JEST! Znak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu na moim kanale 2 razy (a może więcej - nie pamiętam) AURAMIRA z polskimi słowami

    https://www.youtube.com/user/michalxl600/search?query=auramira

    siła Rusi w Rodzie
    https://www.youtube.com/watch?v=cmmMUZhgYCo&t=90s

    Rusicze
    https://www.youtube.com/watch?v=GsrXhREMOkw

    OdpowiedzUsuń
  8. Igor Rastieriajew - też kiedyś słowa dokleiłem

    https://www.youtube.com/watch?v=En9hfgdfric&t=32s

    OdpowiedzUsuń
  9. A to ty przetłumaczyłeś,) nie wiedziałem;) ale można było się domyślić. Tych piosenek na Twoim kanale też jakoś nie zauważyłem, muszę nadrobić zaległości. Wujek Wowa dobry kawałek nie słyszałem nigdy(jak by tylko motywu pijaństwa nie bylo;)) ale kawałek świetny. Motyw wujka Wowy chyba w filmie kindzadza się pojawia ,też dobry film. Pewnie też ty tłumaczyłeś. I dzięki za dotłumaczenie Subotina.

    OdpowiedzUsuń

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.