wtorek, 19 grudnia 2017

Wielki człowiek w życiu kobiety

 źródło tłumaczenia: http://life-move.ru/bolshoj-chelovek-v-zhizni-zhenschiny/

"... Po raz pierwszy piszę o nas - mężczyznach, mężczyznach, którzy zawsze uważali się za silną płeć, mimo że często padali z wyczerpania.

Pewnego dnia moja siostra usiadła i płakała w swoim pokoju. Z tęsknotą w sercu patrzyłem, jak mój ojciec zbliża się do niej, aby znaleźć przyczynę jej łez. Rozmawiali kilka godzin, ale zapamiętałem sobie jedno szczególne zdanie, które mój ojciec wypowiedział wieczorem. Minęło już osiem lat, ale wciąż pamiętam jego słowa każdego ranka i dają mi siłę ...

  Głaskając ją delikatnie po głowie, ojciec powiedział: „Córeczko, spotkasz jeszcze wielkiego człowieka, i nigdy nie będziesz już musiała płakać ...” 

Nieraz zastanawiałem się czy istnieje dokładny przepis na to jak stać się tym wielkim człowiekiem, aby być ponad wszelaką małostkowością.Z biegiem lat, zdajemy sobie sprawę, że jeśli tylko wszyscy mężczyźni walczyli by o prawo do bycia silnym duchem, wielkodusznym, z wielkim sercem ... świat byłby zupełnie inny!

Zdałem sobie sprawę, że wielki człowiek nie jest kimś, kto może kupić wszystko czego chce - niemalże miłość i szacunek otoczenia.Ojciec nauczył moją siostrę: „Unikaj tego, który mówi tylko o sobie i nie dba o ciebie, osoba, która pochwali się własnymi osiągnięciami ... nie związuj swojego losu z tymi, którzy cię obwiniają, wytykają wam wasze błędy i uważają, że ​​... musisz dużo zmienić ...Po co tobie mąż, który, jeśli się nie zmienisz to zostawi cię dla blondynki? A może dla oczu innego koloru? Lub dla bardziej smukłego ciała? Po co ci ktoś, kto nie zobaczy twojego prawdziwego wewnętrznego piękna?


Ile to razy pozwoliłem powierzchownemu spojrzeniu nie zauważać tych, którzy naprawdę byli mi wierni i szczerzy w stosunku do mnie. Nie bez trudności zrozumiałem, że bycie wielkim człowiekiem nie oznacza osiągania wysokich miejsc w społeczeństwie, posiadania mnóstwa pieniędzy, samochodów, domów,
bycia zawsze otoczonym przez kobiety lub bycie najpiękniejszym. Człowiek prawdziwy - człowiek wielki to osoba o czystym sercu, która nie kryje swoich uczuć, nie kryje się za słabościami, nie kryje się w cieniu. Jest gotowy otworzyć swoje serce, nie uciekać od rzeczywistości, docenia etyczne cechy kobiety i jej wewnętrzną wielkość. Wielki człowiek zdecydowanie idzie naprzód, nie spuszcza oczu, nie kłamie i umie płakać z bólu ...

 Małżeństwo mojej siostry przyniosło jej szczęście, jej mąż, wielki człowiek, nie był ani celebrytą, ani karierowiczem, ani nie był człowiekiem wielkiego sukcesu czy najbogatszym. Ten wielki człowiek po prostu nigdy nie sprawił, że płakała. Ona wraz z nim uśmiechała się do wszystkiego, co razem osiągnęli, do wspomnień, wspólnej radości i trzech synów, którzy wypełnili ich życie. Ten wielki mężczyzna tak bardzo kocha moją siostrę, że całuje ją bezustannie po rękach - chyba nawet częściej niż w usta. Kocha ją za to kim jest, za to kim są razem ... "

6 komentarzy:

  1. Piękne. Dziękuję.
    Małgorzatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgorzatko, na zdrowie! :)
      Rozgość się proszę.

      Usuń
  2. Jakże piękne, podaję dalej
    https://www.youtube.com/watch?v=idVZa1YNDDs
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "....Siły RODa przymję
      jasnym promieniem Słońca sie staję"
      Piekne płyna słowa z tej słowiańskiej (a może lechickiej?) mantry...I

      Usuń
  3. Dopiero po iluś latach jak obejrzałem film Avatar olśniło mnie - to w jaki sposób oni wyrażali miłość było niesamowite. Nie mówili "Kocham Cię" tylko "Widzę Cię".
    "Po co ci ktoś kto nie zobaczy twojego prawdziwego wewnętrznego piękna" To jest właśnie to. I to dotyczy obu płci. Czy on zobaczy coś więcej niż obiekt seksualny? Czy ona zobaczy coś więcej niż ilość zaangażowania i pieniędzy?

    Tak na marginesie - jak wprowadzić nick bo mi wchodzi tylko jako anonimowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - film Awatar jest świetny. Dobra uwaga- większość ludzi śpi i widzi jakiś omam zamiast tej drugiej osoby.

      W sprawie nicka- chyba musisz się zarejestrować w gmail. (pocztę tam założyć). To zdaje się jeden ze sposobów bo serwisy sa już połączone.

      Usuń

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.