wtorek, 7 maja 2024

Taksówkarz pomścił wszystkich mężczyzn - film z kanału "Szczęśliwa rozwódka".

 oryginał jest tu: https://www.youtube.com/watch?v=DmoaNvIXOe8

Witam wszystkich, być może widzieliście ten filmik bo pewnie już stał się legendarny - on przedstawia krótko jak kobieta pokazuje swoją istotę.

  Przyjaciele - zadzwoniłam po taksówkę i już jadę, jestem spóźniona na lotnisko. Młody mężczyzna jest kierowcą: "nie ma pan nic przeciwko, że chciałabym przynajmniej pana filmować? - chyba nic mi tego nie zabrania".

   Kierowca nawet nie zadał sobie trudu, aby mi to otworzyć drzwi. Mam na nogach szpilki, ogólnie nie wiem gdzie jestem i z jakim czarownikiem jadę, ale najwyraźniej młodemu mężczyźnie jest to obojętne.

  "Chcę panu przypomnieć, że jestem dziewczyną!" -  W ogóle niby płacę za komfort, za szybkie dowiezienie, za otwarcie drzwi. Krótko mówiąc jestem po prostu zszokowana -  w Moskwie to się nie zdarza.

-------------------

  Po prostu muszę wam to wszystko pokazać - on cały czas głucho milczał a potem się po prostu zatrzymał i powiedział: "już jesteśmy na miejscu".

  Halo! jestem spóźniona na samolot! Jestem naprawdę spóźniona! Bardzo mi się śpieszy! Jestem na szpilkach a on odjeżdża! Biełogorod."

Sadzę, że ten kierowca prawdopodobnie pomścił wszystkich kierowców taksówek. To prawdziwy zuch! powstrzymał się od mówienia jakichkolwiek przykrych słów. Nie wypowiedział ani jednego obraźliwego słowa. On po prostu w milczeniu postawił ją na miejsce - nie przejął się tym, że będzie gdzieś na Tik Toku. 

    Oto co znaczy "być mężczyzną" dla którego godność jest rzeczą najważniejszą . 

https://www.youtube.com/watch?v=bN2wYDE0sY8


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.