sobota, 3 marca 2018

Nie wiążcie się z egoistami.

Lewszunow (Iwan Carewicz) mówi o takich kobietach, że nadal noszą "żabią skórę" (to obraz ze znanej bajki- tłumaczyłem już film animowany "Wasylica wszechmądra").

  Jak to już nie raz bywało Mumbi podpowiada film - na kanale kiedyś już byłem ale nie zatrzymałem się by wniknąć. Sidorowa stali czytelnicy i widzowie dobrze znają. W filmie (słusznie) powiada on, że po obu stronach (obie płci) istnieją takie niedojrzałe jednostki. Jest polskie tłumaczenie - zaraz przejrzę co tam jest jeszcze:


36 komentarzy:

  1. Przeglądam zalinkowany kanał (Słowiańskie Odrodzenie) i poprzez jeden z filmów trafiłem na ten blog:

    https://aryjec.wordpress.com/2017/07/17/odmienna-polaryzacja-czakr-i-kundalini-u-obu-plci/

    Była już mowa o tym w jednym z najbardziej poczytnych blogowych artykułów jednak o ile dobrze pamiętam tam wspominało się, że czakra korony u obu płci wibruje jednakowo. Poza tym różnic nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, krótki filmik, chociaż ja się zgadzam z Trexlebowem, że dużo zależy od duszy (która przychodzi) i jej potencjału. Ja też miałam w domu mówione o zamożnym księciu z bajki, a miałam to gdzieś tak naprawdę....

    Na "Słowiańskim Odrodzeniu" ten film mi się podoba :

    https://www.youtube.com/watch?v=P4hjeHXydYQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - ciekawa osoba, ciekawa wypowiedź. Ten lakier na paznokciach mnie nieco odpychał -to błąd, ale ogólnie pani z sensem mówi.

      Usuń
    2. Najpiękniejszy Polonez studniówkowy jaki widziałam.

      https://www.youtube.com/watch?v=w08BrAgDaow

      Usuń
    3. :)))) no takie tańce to ja rozumiem!!! Pięknie się wszyscy prezentują. Dziewczyny - ach!!

      Usuń
  3. Totalnie nie na temat ale bardzo ważne. Jędrzeju może jakiś wpis na temat tego co jest na tym filmie?

    https://www.youtube.com/watch?v=51I-nIYfWxw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - obejrzałem.
      Warto słuchać każdego - dywersanci (nie wskazuję nikogo palcem - na pana Adolfa też biorę poprawkę) ...dywersanci też muszą mówić częściowe prawdy aby ktoś się zainteresował i ich w ogóle zaczął słuchać.
      Swoimi kluczami rozpoznawać treści - PRZEDE WSZYSTKIM NIE DAĆ SIĘ ZASTRASZAĆ - co ma być to będzie.

      Pierwszy mój wniosek pośpieszny, że szykuje nam się rok zmian. Gorąco będzie - warto słuchać W.W Piakina - połączenie tych informacji wiele wyjaśnia.
      Ogólnie nic nowego -od czasu jak tłumaczyłem Trehlebova przewijają się te same ostrzeżenia, czynić swoje, jeść zdrowo, w miarę możności szykować sobie możliwość ucieczki z miast.
      To co gość mówi o podsłuchiwaniu to prawda - wszelkie komputery itp. Nie zgadzam się tylko z tym, że zapewnia o poprawnym działaniu systemu- TU MI CZŁOWIEK PODPADA ale też rację ma mówiąc o prowokacjach - to jest możliwe z tą bronią.
      Dlatego ideałem jest słuchanie zaleceń Iwana Carewicza i patrzenie z bajkowej dzwonnicy (poziom najwyższy). Jak będziesz miał czapkę niewidkę to mogą sobie wołać przez telefon. Poza tym nad ich kontrolą i telefonami są na przykład prorocze sny. Zdarzało mi się - coraz bardziej im ufam.
      Szkolenia w Matrixie trwają :) -obie strony mocy najwyraźniej rzucają w wojnie informacyjnej swoje wojsko do ataku :)
      Patrzeć na to wszystko jak na przygodę - na bajkę , a wtedy wszystko " z poziomu orła" (po Słowiańsku) jest przejrzyste i klarowne- nie ma zaskoczeń. Zaskoczenia będą tylko dla ludzi "z nosem przy ziemi" - z nosem w materii.

      Usuń
    2. pośród komentarzy pod filmem takie coś: "Eter to AGENT, Król Sanjaya go rozszyfrował". Widziałeś wypowiedź Sanyaja? On się w wielu sprawach myli ale już bardziej jemu ufam niż temu Eterowi (wygląda na żołnierza służb spec- ten jego kamuflarz i maniera głosowa ("gęganie") z filmu gdy opowiada, że Kudliński był w legii Cudzoziemskiej (to chyba on to mówił?) .........

      Usuń
    3. Eter napisał:"Masz racje jak jest pułapka to lepiej czasami poczekać. "

      Ogólnie facet pracuje na "wypuszczenie pary" i "rozbrojenie". Piakin opowiadał o tym co ostatnio dzieje się w Rosji - a napięcie rośnie. USA od kilku lat przygotowywały "Majdan" w Moskwie. Wojna domowa miała się zacząć teraz w 2018 latem od mistrzostw świata w piłce nożnej. Prowokację jak w Kijowie mieli zrobić fanatycy futbolu - u nas też się coś nakręca. Mówił Piakin o wydarzeniu z przed kilku lat kiedy przez takie zaniechanie wybrano ...bodajże w Kirgistanie pijaka i miernotę. W Rosji wybory prezydenckie i startuje m/innymi niejaki Grudzinin. W bardzo sprytny sposób manipuluje się elektoratem Putina aby oddał głos na Grudzinina właśnie. Sztuczki są podobne jak tu.
      JEDYNYM SPOSOBEM JEST MIEĆ WŁASNĄ WIEDZĘ. Polecam KOB - są polskie tłumaczenia. Wiedza obszerna ale mając te kilka kluczy można wszystko czytać z oficjalnych źródeł przekazu. Walery Wiktorowicz Piakin co tydzień wyjaśnia - są regularne tłumaczenia na niemiecki i angielski. Po polsku chyba tylko wybiórczo czyni to Jan Potoczek.

      Usuń
    4. :))) Sanyaja

      https://www.youtube.com/watch?v=avo4sd4FYZQ

      Może być tak jak naucza KOB. Wszyscy oni są agentami i walczą między sobą a "Globalny Predyktor" (rząd światowy Mrocznych) zasila wszystkie te ruchy! ....a potem wybiera tych, których ... wybierze lud. Tak jak mówił Lewszunow o wyborach (przykład jaskrawy niedawne wybory we Francji gdzie przypadkiem wygrał idiota, który miał być tylko pionkiem. Wszystko przez to, że komitet wyborczy Finiona popełnił jakiś błąd medialny w ostatniej chwili): "chcecie tego lisa czy tego? Macie tu do wyboru kilka lisów".
      PÓKI NIE UZYSKASZ ZDROWOMYŚLENIA - NIE "ZAPALISZ" KRÓLA W GŁOWIE - PÓTY BĘDZIESZ "ZAWIERZAŁ" ŚLEPO TEMU LUB TAMTEMU. Piakin na niższym poziomie niż Lewszunow (wspomniany KOB) oferuje fajne narzędzia -polecam.

      Usuń
    5. Ojej (czytam jeszcze komentarze pod filmem Sanyaji tym razem). Ja nie wiedziałem, że jakiś zlot i że jakieś stowarzyszenie Lechii :)))....
      Takie głupoty to strata czasu. Nic się nie zmieni póki ludzie mają w sobie konserwanty i chorują - walkę trzeba zacząć od leczenia - od samoleczenia. Tu akurat plus dla Etera bo mówi o tym by dbać o rodziny i nie pchać się w stowarzyszenia. Prawda! odkąd pamiętam były rozmaite "zrzeszenia" zakładane jak czas pokazał przez kolejnych agentów.
      Pierwsza i główna rzecz to zdrowie, z tego przyjdą w naturalny sposób przyjaźnie a dalej zloty.

      Na razie wojna obu panów jest mieszaniem w głowach. Sanyaja też nieco dziwny - taki "bez-jajeczny". MIESZANIE W GŁOWACH I STRATA CZASU.
      Energia płynie za uwagą - tę energię przekierować trzeba na samorozwój, zaczynamy od rodziny. Od bliskich i przyjaciół.

      Usuń
    6. :)) No cóż - jeszcze "dłubię". Panowie współpracowali. Warto posłuchać ten film - moje źródła są zgodne. facet prawdę mówi. To co jest przekazane w filmach "Jupiter- Intronizacja" "Straż dzienna" "Straż Nocna":

      https://www.youtube.com/watch?v=37x0PwY6U20

      Omijają temat spożywania organów (co wrażliwsi pewnie już odpadają :) ) ale to też istnieje. W czasie wojny na Donbasie hurtem "mięso" z Ukrainy wożono. Po polach jeździły przewoźne krematoria. Ruscy w necie się śmiali, że Ukraińcy chcieli "do UE" i że trafili - częściowo co prawda bo w formie narządów ale jednak. Książka znanego dziennikarza wyszła o rynku światowym narządami - już podczas wojny w Jugosławii było o tym głośno - NAWET!!! (grubo musiało być) jeden z lekarzy został skazany. Mam na końcu "palców" nazwisko tego dziennikarza - w każdym razie wiem gdzie szukać gdyby kogoś interesowało.

      WRACAJĄC DO TEMATU: nie wiem, będę myślał- poróżnienie się obu panów świadczyć może przeciw tezie "Etera", że system ma się dobrze. System się sypie bo goście "wygadują się" ....być może ratując własne tyłki. Czas pokaże -będziemy się przyglądać.

      ZACHOWAĆ SPOKÓJ!!!! to najważniejsza zasada. I uśmiech jak u Iwana carewicza - jak się nie boisz to nikt Ciebie nie tknie. SPRAWDZAŁEM KILKA RAZY W PRAKTYCE.

      Usuń
    7. "ZACHOWAĆ SPOKÓJ!!!! to najważniejsza zasada. I uśmiech jak u Iwana carewicza - jak się nie boisz to nikt Ciebie nie tknie. SPRAWDZAŁEM KILKA RAZY W PRAKTYCE."

      To prawda. Spokój jest najlepszą obroną do zablokowania wszelkiej niezgody kierowanej w naszą stronę i wyprowadza z równowagi agresora. Też sprawdzałam i chociaż serce mi waliło, to starałam się zachować równowagę.

      Sanyaje przestałam oglądąć dawno. Niestety ale tych głupot nie mogłam słuchać i czerwone światło ostrzegawcze mi się zapalało nieraz.
      Oni się tam z jakąś Paulina Moskalik (autorka filmów) zapraszali wzajemnie, potem zwalczali i wyzywali od agentów :D Dom wariatów.

      Usuń
    8. ach! z Pauliną Moskalik - no to wyjaśnia wszystko. Teraz mi przypomniałaś. Widziałem film z ta pokręconą dziewczyną- zatem na plan pierwszy wysuwa się hipoteza, że przyszli guru (agenci) tracą stado i zaczynają walczyć o nie zagryzając się wzajemnie. PRZY CZYM (tak mniemam) taki Sanyaja może być święcie przekonany, że od jest jasna strona mocy. Oj - pułapki ego są bardzo subtelne.
      Im dłużej myślę o tej "koronacji" tym sądzę, że dał się wpuścić w jakąś durnotę. Mój wujek powtarzał:" nie moje małpy -nie mój cyrk". Niech się tam bawią - ich bajka i ich lekcje.

      Usuń
    9. Sanyaja jest bardzo niespójny. Strasznie jedzie po Watykanie, że to okupant Polski, ale skumał się z Pawłem Bednarzem z Fundacji imienia Dobrego Pasterza. Już sama nazwa wskazuje, że jest to fundacja powiązana z kościołem. Sanyaja uważa, że Ziemia jest płaska, ale swoje wywody opiera o Kybalion, a według Kybaliona Ziemia jest kulą.

      Fajnie to jest ujęte na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=_K91ljKhrDA&t=1s

      Jest jeszcze jeden kanał, gdzie koleś uważa, że Sanyaja jest agentem Watykanu-link do tego kanału: https://www.youtube.com/channel/UCrro2emqpK28kSKXLR90gAw

      Generalnie się dzieje coś dziwnego. Mój znajomy w zeszłym roku zafascynował się Zbyszkiem Popko. Robił rzeczy, o które bym go nie posądzał. W końcu wylądował w wariatkowie (już wyszedł).

      Oni wszyscy ewidentnie o coś walczą. Pani Moskalik to w ogóle przeszła samą siebie, w filmie gdzie jedzie po Sanyaji.... nie podam linka, kto chce to sobie znajdzie. Zbyszek Popko jedzie znowu po Sanyaji, Aronie Jasnowidzu i Leszku Żądło.

      Nie podejrzewam tych osób o to, że są jakimiś agentami, raczej bardziej chodzi o pieniądze, choć z czego Sanyaja miałby mieć dochód tego nie wiem-to samo tyczy sie Etera. Reszta towarzystwa handluje czym się da.

      Usuń
    10. Leszek Żądło to kombinator od dawna.

      "choć z czego Sanyaja miałby mieć dochód tego nie wiem-to samo tyczy sie Etera. "
      Nie tylko o to chodzi (nie bezpośrednio). Wiele razy linkowałem ten fragment filmu "Ogień, woda i miedziane trąby". Sława to też subtelna pułapka. Każdy przechodzi tę próbę:

      https://www.youtube.com/watch?v=4QR43X5w7kU&t=385s

      Sanyaja gdzieś tam powiada, że wszystkim rządzi "logos" -on jest podobny do jednego z tych mędrców w prostokątnych czapkach (dalsza część tego fragmentu)- wpadł w pułapkę umysłu i kręci się w tym labiryncie - tak ja to widzę.

      Ogólnie cały ten "dom wariatów" jak go słusznie nazwała Amelia pracuje obecnie na dyskredytację wszystkiego co ma w nazwie "Słowiański". Mroczni działają sprytnie i wielowątkowo - w każdej sytuacji mają jakieś bonusy. Wskazują nam w ten sposób nasze słabości- taka ich rola.

      Usuń
    11. "Sanyaja uważa, że Ziemia jest płaska, ale swoje wywody opiera o Kybalion, a według Kybaliona Ziemia jest kulą. "

      To wszystko nie ma znaczenia- mówił o tym wyraźnie iwan Carewicz. W Rosji na przykład na forach Słowiańskich ludzie marnują czas dociekając czy Car Piotr I został podmieniony czy nie. To strata cennych minut życia- każdy oddech ma znaczenie a tu się ludzie nurzają w takich bzdurach zamiast zająć się samorozwojem. TYLKO SAMOROZWÓJ JEST WAŻNY. Bierzmy się za oczyszczanie naszych ciał. Jest taki stary przekaz: "Bogowie spierali się gdzie ukryć prawdę aby człowiek jej nie znalazł- jeden z nich rzekł: "SCHOWAJMY JĄ W CZŁOWIEKU - TAM NIE BĘDZIE SZUKAŁ".

      To działa! Ludzie szukają na zewnątrz a drzwi do wyjścia z Matrixa są wewnątrz - Neo w początkowej scenie filmu (gdy go odłączają i padają słowa" zapnij pasy Dorotko") wykonuje jakby "zapadnięcie się do środka"- warto przyjrzeć się tej scenie.

      Usuń
    12. Tak.
      " Jeśli dojdziesz do ładu z własnym wnętrzem, wówczas to, co zewnętrzne, samo się ułoży. Rzeczywistość pierwotna tkwi wewnątrz, a zewnętrzna jest wobec niej wtórna." Echart Tolle

      I jeszcze to - "Jest więc niezmiernie ważne, aby być możliwie najbardziej świadomym w zwykłych sytuacjach, gdy wszystko mniej więcej gładko się toczy. Rośnie dzięki temu twoja moc, płynąca z tego, że jesteś obecny. Wytwarza ona w tobie i wokół ciebie pole energetyczne o wysokiej częstotliwości. Nic, co nieświadome bądź negatywne, żaden konflikt ani przemoc nie zdoła przekroczyć granic tego pola i w nim przetrwać, tak jak ciemność nie przetrwa w obecności światła." E. Tolle

      Ale dobrze, że jesteśmy świadomi, że osoby te jw. nie są godne zaufania. Było wiele komentarzy negatywnych pod ich filmami, (ale były usuwane) - to świadczy ,że spora część osób widzi prawdę na szczęście i korzysta ze swojej intuicji - co jest tu kluczowe.

      Usuń
    13. aha (uwaga o usuwaniu komentarzy). Dzięki za relację.

      Cytaty świetne - pełno jest podobnych. Chyba Osho mawiał: "wszystko co czynisz świadomie jest dobre i i wszystko co czynisz nieświadomie jest złe".

      Właśnie oglądnąłem kolejne wydanie (co poniedziałek ma to miejsce) około godzinnej audycji z W. Piakinem. On zawsze kończy słowami: "WIEDZA JEST WŁADZĄ - BIERZCIE WŁADZĘ W SWOJE RĘCE".

      Usuń
    14. 'Leszek Żądło to kombinator od dawna.'

      E, nie, nie zgodzę się. Wiem, co piszę, bo śledzę jego poczynania od lat, od jego książek i artykułów zaczęła się moja przygoda z rozwojem duchowym. Naprawdę trudno dopatrzeć się w jego działalności jakichkolwiek 'kombinacji'.

      Owszem, istnieje grupa ludzi, którzy nieustannie próbują go oczernić, czynią to od dawna. Są to środowiska związane z kościołem, ale także niektóre kręgi ezoteryczne. Od kilku lat Leszek naraził się im dodatkowo tym, że mocno zaangażował się w sprawy narodowe (co niektórym 'rozwijającym się' ludziom po prostu nie mieści się w głowach).

      Nie twierdzę, że jest chodzącym ideałem, ma swoje rzeczy do przepracowania (jak każdy), ale dla mnie to naprawdę kompetentny wiedun (nawet jeśli w niektórych kwestiach nie do końca się z nim zgadzam).

      Nie jestem adwokatem Leszka, czuje się jednak w obowiązku stanąć w jego obronie, jako że wiele mu zawdzięczam : ) Leszek jest po naszej stronie, zresztą właśnie dzięki niemu trafiłem na Twój kanał, Michale.

      Usuń
    15. Niestety zauważyłem tendencję, że coraz więcej kanałów lub blogów mówiących o kulturze słowiańskiej miesza tą kulturę z różnymi teoriami spiskowymi (tzn. umieszcza się na tych kanałach różne teorie spiskowe) robiąc z takiego kanału lub bloga dosłownie szambo. A większość tych teorii spiskowych jest nieprawdziwa i jest to głównie dezinformacja. Co ciekawe większość tych teorii jak na przykład chemtrails czy płaska ziemia to pochodzi z zachodu. Przypadek, nie sądzę;)I w rzeczywistości te teorie spiskowe nie mają prawdziwości w rzeczywistości. Więc taki senjaja i inne pierdoły robią tylko zamęt i sieją chaos.

      Pozdrawiam,

      Michał

      Usuń
    16. Piotrze, ja osobiście do Leszka Żądło mam neutralny stosunek. 20 parę lat temu czytałem jego książki. W tamtych czasach w Polsce nie było nauczycieli, którzy mieli stosowną wiedzę. Zauważ jednak Piotrze, że Leszek jak na wegetatrianina ma potęzny brzuch i nie wiadomo dlaczego tak jest. Nie spotkałem jeszcze wegetarianina z dużym brzuchem. Nie posądzam Leszka, że kłamie i je mięso, ale prawdopodobnie nie ma zbyt dużej wiedzy na temat odżywiania, a jak wiadomo ciało jest świątynią ducha...Druga opcja, że jest po prostu na coś chory.

      Usuń
    17. Michał : "Więc taki senjaja i inne pierdoły robią tylko zamęt i sieją chaos."

      U Sanjayi spisek goni spisek, nawet wypadek B. Szydło miał być zamachem :))) To jest wciąganie w niskie energie strachu bez przerwy.

      A co do Leszka Żądło to przypominam sobie, że on kiedyś twierdził, chyba w którejś swojej książce, że mistrzowie duchowi mieli duże brzuchy. W internecie znalazłam wpis, gdzie ktoś pisze, że pewna osoba zapytała Leszka dlaczego ma tak duży brzuch i ten odowiedział, że po to aby odgrodzić się energetyczne od swoich uczniów, ochronić swą energię. Nie wiem czy to prawda bo ten człowiek ogólnie negatywnie się o Leszku wyrażał.

      Usuń
    18. "E, nie, nie zgodzę się. Wiem, co piszę, bo śledzę jego poczynania od lat, od jego książek i artykułów zaczęła się moja przygoda z rozwojem duchowym. Naprawdę trudno dopatrzeć się w jego działalności jakichkolwiek 'kombinacji'."

      Ja gdzieś w połowie lat 90-tych miałem w ręce 3 jego książki. Nie mogłem przez nie przebrnąć ale obserwowałem osobę gdzie mogłem. Pamiętam opowieść przeczytaną chyba w internecie wiele lat później -on sam się nią chwalił, że wsiadał do pociągu i wizualizował sobie, że cały przedział będzie pusty i tylko dla niego. Tak się oczywiście działo a on z dumą sie chwalił takimi poczynaniami. Przecież to manipulacja i czarna magia.
      Ponadto gdzieś około 2006 chyba poznałem osobiście jedną z uczennic L.Ż. i też dowiedziałem się kilku szczegółów jak również miałem możność obserwować owoce (w jej wykonaniu) jego własnych działań.
      Gruby brzuch? Normalny brzuch jest normalny - potwierdzają to choćby greckie rzeźby. Bałagan w tym rejonie to nieumiejętność władania "królestwem miedzi" (materii). To może tyle.

      ======================

      Co do spisków: to wszystko to najprawdopodobniej prawda ale po co się tym zajmować? Eter ma rację mówiąc to wszystko o selekcji od przedszkola- tak się działo, sam doświadczyłem też, że podtykano mi "żonę" na zamówienie. Szydło zapewne dostała ostrzeżenie od swoich mocodawców - zwykłe sterowanie "figurami" na szachownicy w grze życia. Kasta kapłanów, którzy tracą dziś stopniowo władzę ma takie możliwości. Dużo szczegółów i "zbiegów okoliczności (dat, liczby osób a nawet imiona) podawał Piakin podczas różnych zamachów czy to z ciężarówką w Madrycie czu z jakąś strzelaniną albo bombą - tak działa zarządzanie globalne. Przesyłają sobie w ten sposób "listy". Na poziomie globalnym to nikogo nie dziwi - Piakinowi też około rok temu zabili żonę w wypadku samochodowym.
      TYLKO NIE TRZEBA POŚWIĘCAĆ TEMU ZBYT WIELE UWAGI- A PRZEDE WSZYSTKIM NIE LĘKAĆ SIĘ! Eter sieje strach - sam wygląda na przestraszonego (albo takie się stara czynić wrażenie). Moim zdaniem przesłanie jego kanału nie daje żadnych rozwiązań poza oczywiście przekazywaniem faktów mogących zasiać trwogę u ludzi nieprzygotowanych - może wpędzić jeszcze głębiej w Matrix.
      No ale wszystko jest po coś - skoro on się odzywa to też ma się odezwać. Żyjemy w czasach gdy wszystkie "śpiochy" (uśpieni agenci przygotowywani zazwyczaj przez całe pokolenie - hodowani) się ujawniają. Nie mają innego wyjścia. DYKTATURA - dyktat-u-Ra czyli dyktat światła - oświecenia.

      Usuń
    19. "....A większość tych teorii spiskowych jest nieprawdziwa i jest to głównie dezinformacja. Co ciekawe większość tych teorii jak na przykład chemtrails czy płaska ziemia to pochodzi z zachodu. .............................
      Pozdrawiam,
      Michał "

      Na wschodzie też już sa filmy o płaskiej Ziemi. TO TEŻ MOŻE BYĆ PRAWDĄ! Może być też całkiem inaczej - tak czy siak najprawdopodobniej "żyjemy" w tej chwili na jakiejś sztucznej arenie jak w filmie "Truman Show" albo "13 piętro". Był też film "Igrzyska śmierci" - tam jest też wiele wiedzy przekazanej odnośnie tego świata. Pokazane są mechanizmy jakimi przekazuje się władzę, jest pokazane "sztuczne" pole bitwy (gry). Każda z tych bajek niesie jakieś przesłanie - trzeba je bez lęku czytać tak jak zaleca Iwan Carewicz - z uśmiechem układać sobie mozaikę (bukwicę). Traktować jak zabawę i przygodę.

      Pradawna mądrość powiada: DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY.

      Podpowiem, że siły Mroku szanują ludzi odważnych a gardzą tchórzliwymi. Coś na ten temat było u Ian van Helsinga w jednej z książek. Potwierdza to moja życiowa praktyka.

      Usuń
    20. Michale,

      'Pamiętam opowieść przeczytaną chyba w internecie wiele lat później -on sam się nią chwalił, że wsiadał do pociągu i wizualizował sobie, że cały przedział będzie pusty i tylko dla niego. Tak się oczywiście działo a on z dumą sie chwalił takimi poczynaniami. Przecież to manipulacja i czarna magia.'

      to po prostu przykład, jak silną mocą dysponuje umysł człowieka - pozwolenie sobie na taki eksperyment w celu przekonania się o tym, to jeszcze nie czarna magia. Leszek akurat zajmuje się uwalnianiem ludzi od wpływów czarnej magii i innych demonicznych praktyk.

      Tego brzucha wszyscy się czepiają - mnie on aż tak nie przeszkadza. Jest takie pojęcie jak 'brzuszek guru'. Oczywiście, moim zdaniem też nie jest to zjawisko korzystne, ale niekoniecznie wynika z nieumiarkowania w jedzeniu.

      Leszek to dusza, która bardzo dużo przeszła, zajmowała się w minionych wcieleniach również bardzo szkodliwymi praktykami i to czasami daje o sobie znać, co czyni go tak kontrowersyjną postacią. Ale Leszek wykorzystuje znajomość tej ciemnej strony do pomagania innym, myślę że takie jest jego zadanie tutaj.

      Usuń
    21. "...do pomagania innym, myślę że takie jest jego zadanie tutaj."

      Być może - każdy ma swoją ścieżkę. Ten kto na niego trafia ma się od niego czegoś nauczyć - to oczywiste. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. To może ktoś bardzo pozytywnie inspirujący dla odmiany :))
    Szczerze podziwiam :

    https://www.youtube.com/watch?v=jXAZugA2TnU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - obejrzałem. Trochę mnie rażą takie "kobiety - czołg" (mąż jakoś tak w tle choć w komentarzach pada o nim miłe słowo). Ogólnie pozytywnie- ważne, że przekuwają marzenia w praktykę- realia zweryfikują resztę. Sam fakt odważenia się na takie życie zasługuje na uznanie (szczególnie na ziemiach zachodnich gdzie cywilizacja zasiała w umysłach więcej spustoszenia).

      Usuń
  5. Z innej beczki:

    Przeczytałem właśnie na rosyjskojęzycznej stronie obszerny fragment książki "Umrzeć by stać się sobą".
    Autor: Anita Moorjani
    Podróż od choroby, przez otarcie się o śmierć, do prawdziwego uzdrowienia.

    http://www.empik.com/umrzec-by-stac-sie-soba-moorjani-anita,p1066772704,ksiazka-p

    Warto poszukać - na Youtube widzę jakiś film z ta panią. Na chomikuj.pl jest skan tej ksiązki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też jej druga książka :http://www.taniaksiazka.pl/a-jesli-juz-jestes-w-niebie-anita-moorjani-p-801174.html

      Pamietam książkę o podobnej tematyce napisaną chyba przez Amerykaniana, ale nie wiem czy nie mylę publikacji.
      Po doświadczeniu śmierci klinicznej przestał on pracować tak dużo jak dotąd, łazić po restauracjach ze znajomymi, a w zamian zatrudnił się jako wolontariusz w hospicjum ( czyli tak jak Twoja mama ).
      I ta praca właśnie dała mu wielką radość i spełnienie potrzeby duszy do pomaganie innym ludziom.
      Pięknie opisał fragment jak przytulił i wziął na ręce umierającą staruszkę bo odczuł, że ona tego właśnie najbardziej pragnęła - czułości, ciepła, delikatnego dotyku i że od bardzo dawna nikt jej tego nie okazał. I ta samotna babcia była szczęśliwa w ostatnich dniach swojego życia i jego przepełniało szczęście, bo mógł jej to dać...

      Usuń
    2. aha- czyli warto zapamiętać to nazwisko. Szukając linka z książką znalazłem właśnie i taki gdzie prezentowano 2 jej prace. Może polecę książkę mamie skoro o tym wspomniałaś - każda rozmowa niesie jakieś podpowiedzi. Dzięki.

      Usuń
    3. Skoro pozytywy wynajdujemy: polecam - chłopak stracił ręce w wypadku. Dziś prowadzi nogami na poziomie zawodnika. Nakręcono z nim reklamę Renault:

      http://weszlo.com/2018/03/05/trzeba-miec-dystans-zobacz-zimno-a-mi-marzna-rece/

      Usuń
    4. Bartosz Ostałowski, poznałam jego historię w audycji Chwila prawdy. Dobro w nim ..

      Usuń
    5. Warto propagować takie podejścia do życia. Koleżanka przypomniała mi o kaznodziei Nick Vujvić - chodzący na kikutach pozytyw, siła ducha.

      Usuń
  6. "Człowiek biedny ceni sobie każdą złotówkę, bogaty – każdy grosz. " A. Majewski

    https://www.youtube.com/watch?v=PweXtn7y-0k


    Może już kiedyś wklejałam - "Święty Filip Neri" czyli uśmiechnięty święty - piękny film :

    https://www.cda.pl/video/10366751

    OdpowiedzUsuń

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.