środa, 5 kwietnia 2017

Strzeżcie się Wi-Fi !

 źródło: https://vk.com/life.move?w=wall-31239753_122959

WI-FI   -  cichy zabójca zabijający nas powoli.
Nikt o tym wcześniej nie mówił! - chrońcie siebie i swoich bliskich!

 Sieć bezprzewodowa WI-FI z jakiej korzystamy w celu podłączenia do internetu jest dziś używana powszechnie. Mało kto jednak wie, że pracownicy serwisu obsługujacego sprzęt mają konkretne instrukcje aby zminimalizować szkodliwe skutki dla swojego zdrowia.

  Nasze urządzenia bezprzewodowe takie jak: telefony komórkowe i tablety wykorzystują routery w celu połączenia z internetem. Router promieniuje sygnałem WLAN - są to  fale elektromagnetyczne mogące poważnie uszkodzić zdrowie. Często ignorujemy ten fakt gdyż praktycznie nic o tym nie wiemy jednak te sygnały nieustannie i bez przerwy powodują szkody dla organizmu. Badanie przeprowadzone przez brytyjską Agencję Ochrony Zdrowia wykazały, że routery Wi-Fi  utrudniają rozwój ludzi i roślin.

Skutki Wi-Fi: 
Chroniczne zmęczenie;ból w uszach;brak koncentracji;Częste mocne bóle głowy; problemy ze snem. 

Nie możemy żyć bez technologii - to fakt. Ale musimy więcej wiedzieć, jak chronić się przed jej szkodliwym działaniem lub przynajmniej zmniejszyć potencjalne szkody.  

Oto kilka wskazówek, jak bezpiecznie korzystać z routera Wi-Fi, Jak chronić dzieci przed falami elektromagnetycznymi:Wyłącz Wi-Fi przed snem;Wyłącz Wi-Fi, gdy nie jest w użyciu;Wymień telefon bezprzewodowy do domu na stary podłaczany kablem do gniazdka;Nie należy instalować routera Wi-Fi  w kuchni i sypialni.


Od siebie dodam kilka zdań w komentarzu.

16 komentarzy:

  1. Z życia:
    mama pracuje w zasadzie wolontarialnie w hospicjum- jeden z pracowników to młody sanitariusz a reszta personelu to niemal w całosci kobiety. Chłopak sie ożenił - dziewczyny czasem żartowały i podpytywały czy już dzieciątko w drodze. Jakoś tak mineły prawie 2 lata a tu nic - wieść gminna niosła, że bardzo by chcieli. Mama moja przyuważyła, że młody nosi telefon komórkowy w kieszeni i poinformowała go, że to może być przyczyną. Przejął się mocno i mama podpatrzyła, że zaczął odkładać telefon do szuflady.
    Wszystko miało miejsce jakieś 2 lata temu - na świecie jest już około roczna ....córka -jeśli dobrze pamietam.

    W innym miejscu pracy młoda pani technik w aptece - wyszła za mąż, historia podobna. Kobiece wieści niosły, że chcieliby mieć dziecko - mama kiedyś w kilku zdaniach poinformowała o swoich obserwacjach. Młoda pani technik natychmiast włożyła telefon do szuflady i bardzo tego przestrzegała - też już jest szczęśliwą mamą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak noszenie telefonu blisko przy ciele jest niebezpieczne, a takrze {(ż)- te błennndy jakoś same się robią, czy to jakieś powiedziałabym chochliki tym razem czy coś:)))} długie rozmowy trzymając telefon przy uchu sa bardzo szkodliwe - rozgrzewają mózg.
      Jest na fale Wi -Fi rada mianowicie orgonit.
      https://www.youtube.com/watch?v=BhOyp8l67IQ
      W Polsce propaguje orgonity Jan Tratajcio i Piotr Ślusarczyk
      https://www.youtube.com/watch?v=oX8pIquu4JE
      Sama mam dwa orgonity i działają -na pewno kwiaty w mym domu dużo lepiej rosną. I.

      Usuń
    2. Znalazłam.
      https://www.youtube.com/watch?v=SNUD5W1-D74
      I.

      Usuń
    3. O orgonitach jest głośno od lat -młodzi podrzucali kawałki w pobliżu wież telefonicznych itp. Nie wiem na ile to jest skuteczne- pozostaje zaufanie do autorytetów. Póki co staram się czynic to co jestem w stanie zaobserwowac sam- w domu mam telefon na 5 metrowym kablu i słuchawki. Tylko w awaryjnych wypadkach noszę go ze sobą (ważne podróże) a i wtedy biorę ze sobą słuchawki.
      Moja ciocia Poznanianka miała operację na mózgu - na oddziale chirurgii szpitala w Poznaniu nie wolno używać komórek - pacjenci mają do dyspozycji jeden telefon na korytarzu- tradycyjny właczony do gniazdka w ścianie. O czyms to mówi. Co chwila słucham, że ludzie mają jakieś guzy w głowie - gdy ich bliżej poznam to obserwuję, że bezwiednie długie minuty spędzają z telefonem przy głowie. Ja to momentalnie odczuwam- "pomieszanie zmysłów" - jak to nazywam (ciężka głowa, brak lotności myśli) trwa kilka godzin albo nawet cały dzień. Cos jakby kac po wypiciu alko).

      Usuń
  2. przepraszam, że nie związane z tematem ale myślę że warto zobaczyć https://www.youtube.com/watch?v=X199Of0qoSM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiający jest dla mnie fakt nagrywania skoro to wszystko nielegalne i poza prawem. Dziwne trochę.

      Usuń
    2. Obejrzalam. Nie znam az tak dokladnie rosyjskich realiow zycia codziennego, ale...wydaje mi sie to wszystko bardzo prawdopodobne...
      Czesto mamy niestety tendencje do mierzenia innych swoja miara- my czytelnicy tej strony Jędrku jestesmy raczej zyciowo rozgarnieci...czego o wielu osobach nie da sie powiedziec. My jako Polska jestesmy stosunkowo malym krajem- Rosja to kraj- kontynent. Tak jak nie cale zycie toczy sie w Warszawie tak tam nie cale zycie toczy sie w Moskwie. Tam- w Rosji- roznice w stanie posiadania i poziomie wyksztalcenia i ogarniecia zyciowego sa jeszcze wieksze i drastyczniejsze. Tam sa rejony, gdzie panstwo jest jakby w panstwie a bezpanstwo tez mocno sie panoszy. A ludzie z pewnymi rzeczami sobie nie radza, wszechkrolem jest alkohol...i niektorym brak sil, wiedzy i wyobrazni, zeby korzystac z wolnosci, ktora w naszych czasach jest nam dana, choc o jej jakosc musimy zatroszczyc sie w wiekszosci przypadkow sami...

      Z drugiej strony patrzac- te osoby, ktore zostaly pokazane jakies warunki zyciowe maja zapewnione...a bedac bezdomnymi w Moskwie czesto zamarzaja na mrozie i kazdy dzien jest dla nich mala bitwo do wygrania zycia na kolejne godziny...

      Wierze w reinkarnacje i wiem, ze w jednym z poprzednich wcielen zylam na Syberii. Teraz sie ciesze, ze moja Dusza wybrala Polske do doswiadczania zycia w matrixie a raczej na jego obrzezach...

      Usuń
    3. W pośpiechu napisałem te kilka zdań powyżej- ja jestem pewien, że takie miejsca istnieją. Mam relacje od podróżników - z pierwszej ręki, tam są inne "standardy". Może coś źle zrozumiałem ale ktoś się żalił chyba na więzienne warunki, że zabieraja paszporty itp. (albo pomyliłem reportaże- niedawno oglądałem coś takiego o Anglii) - dlatego trochę zdziwiony byłem, że pofilmowane wszystko. Gdyby to był kompletnie mafijny proceder niewolnictwa to by w łeb przecież dostał i tyle by go widzieli (a takie miejsca z pewnoscią istnieją- ja w Polsce trafiłem i to zachodniej)
      .
      Tak! alkohol ...problem Rosji.

      Mam też wewnętrzne przekonanie do reinkarnacji- taki dzwoneczek się odezwal dawno temu gdy pierwszy raz przeczytałem o takiej możliwości. Cos zadrżało potwierdzając, że tak.

      Beato- skoro się czytamy :) - godzinę temu przejrzałem kolejny film Tomaśa Tomasevića . Na pewno Ciebie zainteresuje 40 dniowe głodówki na sokach. Facet wygląda na okaz zdrowia i ze spokojem odpowiada na pytania, ponoć 40 letnia praktyka. Ja "przeryję" wszystkie jego materiały bo naprawdę warto. Pokrywa się ta wiedza z dr Butakową.
      Właśnie pocztą pantoflową przesłałem link młodszemu synowi mającemu gębę w pryszczach- pan powiada, że 40 dniową głodówką na winogronach znana w USA modelka wyleczyła raka płuc i kości:

      https://www.youtube.com/watch?v=6aIzS2TeNE8

      Usuń
  3. Pokrewny temat: https://www.youtube.com/watch?v=C0Z2DO_JZZY

    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki-obejrzałem 1/3 (podobny film widziałem kiedyś o wydobyciu diamentów w Afryce, warto też obejrzeć film "Krwawy Diament" 2006.
      A w komentarzach pod Twoim linkiem między innymi takie coś:

      Tomasz W1 rok temu
      +mgamp W zupełności zgadzam się z Twoją opinią o tym materiale. Niestety w dzisiejszych czasach każda duża firma wynosi się z produkcją do chin/indii itp, bo jest tam dużo taniej właśnie przez to, co jest na filmie pokazane. Ale jeżeli chciałoby się wyrazić sprzeciw wobec takiej polityki nie kupując produktów danych firm, to należy wyprowadzić się gdzieś do domku w głuszy, i tam zamieszkać, będąc samowystarczalnym. Inaczej się nie da

      No właśnie - przenośmy się powoli na łono natury i rezygnujmy z tych "zdobyczy cywilizacji". Telepatia jest bezpłatna i wygodniejsza a uruchamia sie automatycznie po oczyszczeniu i zharmonizowaniu organizmu w naturze. Do tego zachęca Lewszunow i kilku innych.

      Usuń
    2. Ja nie mam tel. komórkowego i reakcja innych osób na to zawsze jedna:" ale z Ciebie szczęściara" Taka podświadoma odpowiedź ?
      Jest w Warszawie lekarz medycyny chińskiej, który skutecznie leczy ciężkie przypadki i wyciąga ludzi z alergii-a to teraz plaga(nie mogę w tej chwili znaleźć linka bo zapomniałam nazwiska). No i on też nie używa w ogóle tel. komórkowego twierdząc, że jest bardzo szkodliwy. Jak znajdę, to podeślę.
      Asia

      Usuń
    3. No proszę- miło słyszeć (czytać) ,że nie zwariowałem :).
      Ja się obawiam, że te różne antidotum (orgonit na przykład) jeśli w ogóle działają (myślę, że skoro pan Taratajcio poleca to coś w tym jest) to i tak tylko w jakimś procencie.

      Usuń
  4. Uważaj z orgonitami. Ja się pozbyłam (miałam przez chwilę w domu jako niby odpromiennik ogólny i gorzej się czułam).
    Teraz mam szczotki kryształowe i dla dzieci(odkładałam kupno jak najdłużej,ale wycieczki ...)- malutkie odpomienniki- naklejki na telefon.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przypomnienie o tej publikacji - w miastach Wi-Fi staje się już plagą, ludzie nie śpią po nocach i nie wiedza dlaczego a w bloku mogą nakładać się na siebie wpływy z kilku mieszkań.

      Usuń
  6. Jesteśmy w świecie dualistycznym, czyli wszystko jest spolaryzowane ujemnie lub dodatnio, również ludzie i minerały, które uzywa sie do orgonitów. jeżeli mając dodatnia polaryzację zakupimy orgonit w skład którego wchodzą minerały o ujemnej polaryzacji, to orgonit ten nam zaszkodzi i dodatkowo wzmocni pole EM. Podobny skutek bedzie jeżeli wykonawcą orgonitu będzie osoba o ujemnym spinie (polaryzacji) i przekaże ją kryształom obecnym w orgonicie. Kryształy te się programuje ale musi to zrobić osoba o dodatniej polaryzacji. Istnieje jeszcze ryzyko, że orgonit zaprogramowany pozytywną energią zostanie prędzej czy później przeprogramowany ujemnie (świadomie lub nie) przez kogoś o mocniejszej energii ujemnej. Niestety jest to nagminne. Nie kierować odczuciami innych ludzi bo mogą mieć inną niż my polaryzację i będą to odczuwać inaczej. Sprawdzić to mozna radiestezyjnie prześ doświadczonego radiestetę.

    OdpowiedzUsuń

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.