środa, 27 stycznia 2021

Architekci Wszechświata - między innymi o obecnych wydarzeniach.

 Znalazłem taki film. W opisie pod oryginałem podany jest link do strony z której twórca filmu wziął tę treść. A wziął ją z tych stron: https://absolutera.ru/article8465-razgovor-s-arhitektorami-vselennoy-chast-1 

  Tekst mnie zaciekawił, zapytałem autora filmu czy mogę go użyć na moim kanale podając oczywiście dane źródłowe i przekierowanie do niego ale uzyskałem odpowiedź odmowną zatem film niniejszy pozostaje w katalogu "niepubliczny" i prezentuję go wyłącznie tu na blogu dla garstki przyjaciół. Jeśli będziecie się dzielić linkiem to proszę ostrożnie - nie upubliczniajcie na jakichś forach bo miałem już takiego narwańca co mi narobił kłopotów za ... przecież reklamę jego kanału bo i tak w polskojęzycznym necie nie istniał. Zresztą Olga Waliajewa podobnie się "popisała" - ona wybitnie prowadzi działalność zarobkową a rok temu podczas "plandemii" nie wytrzymała nerwowo. 

  Odnośnie samych treści przedstawionych w materiale: podaję w formie ciekawostki choć kilka podanych tam spraw jest zbieżna z moją dotychczasową wiedzą.

  Podziękowania dla imiennika Michała Oskara. Przesyłka dotarła :)

https://www.youtube.com/watch?v=G6mGAket09U



18 komentarzy:

  1. ...........a niektóre uwagi (te o korektach) budzą zastanowienie i ostrożność. Czytam w tej chwili komentarze pod oryginałem i niektórzy ludzie wyrażają podobny pogląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzam teraz w swoich katalogach i był film z tego samego kanału, który mnie częściowo zainteresował - nawet zacząłem go tłumaczyć ale w połowie znalazłem takie głupoty feministyczne, że zarzuciłem tę pracę (miałem to opublikować z zastrzeżeniami, kolega korektor miał takie samo zdanie, że lepiej w ogóle tego nie dawać). No w każdym razie nie będę za bardzo propagował kanału SOLAR bo jest jakiś nierówny i stworzony najprawdopodobniej w intencjach głównie zarobkowych. Tu powyżej jak pisałem wykorzystana jest treść ze strony z której często czyta Lora Szeremietiewa (tłumaczyłem chyba ze 3 jej filmiki) więc niech zostanie. Lora (być może to jej głos słychać jako pytania- nie mam pojęcia czy autorzy współpracują) od dawna wpuszcza masę chanellingów, wygląda na to jakby to ona je odbierała.

      Usuń
    2. "a niektóre uwagi (te o korektach) budzą zastanowienie i ostrożność. Czytam w tej chwili komentarze pod oryginałem i niektórzy ludzie wyrażają podobny pogląd. "

      Michał możesz to rozwinąć o jakie uwagi i jakie korekty chodzi?

      Usuń
    3. Mirmile. Pewnie chodzi o korekty pamięci oraz nastroju przez "mentorów". Że rzekomo większość ludzi nie jest w stanie samemu się zrównoważyć.

      Usuń
    4. Dokładnie o to! o te ingerencje w mózgu - poniżej przetłumaczyłem jedną z wypowiedzi, bardzo słusznie podaje kobieta przykład piaskownicy dla dzieci. To samo czyni ogrodnik - stwarza warunki a dalej podziwia to co się pojawia dzięki Boskiej Mocy. Idiota (albo siły Mroczne) mają takie "zimne" pragnienie "władzy dla władzy" (despoci w wojsku albo durni szefowie gdzieś w korpo czy urzędach)- oni napawają się samym faktem "posiadania podwładnych" - poniżają ich, dają do zrozumienia "swoją wyższość" - typowo demoniczna praktyka. Jasna strona mocy to opieka i podziwianie tego co się pojawia- tak jest na przykład z rozkwitającymi kwiatami, nikt mądry nie ingeruje w ten cud, tak samo czynią mądrzy rodzice stwarzając bardzo umiejętnie warunki dla rozwoju swoich POCIECH (tak się kiedyś słusznie mawiało) - rola takich mądrych rodziców to nie "huczeć" i ciągle zakazywać (choć czasem może dojść i do takiej sytuacji ale to już prawie klęska rodzicielska-osobny temat. NAWET I W TAKIM MOMENCIE WAŻNE JEST ABY MĄDRZE UZASADNIĆ SUROWĄ I BOLESNĄ DECYZJĘ).

      Usuń
  2. Świetny film. Czuję, że to wszystko prawda.
    Dzięki Michał za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę się, że treść się podoba - od razu przypomniał mi się tez film "Jupiter Intronizacja" ale to chyba dlatego, że równolegle tłumaczyłem filmik Gariajewa o reptilach:

      https://www.youtube.com/watch?v=J6vZugZZr8o

      Usuń
  3. Hmm...
    Chyba wolałbym to w formie tekstu napisanego na żółknącej kartce jakiegoś edytora tekstu albo arkusza do notatek.
    Bardzo ciężko odbiera mi się rosyjskie wypowiedzi z uwagi na silnie narzucający ton dykcji u większości ich lektorów (zawsze pojawia się w głowie obraz carskiego palucha kolejowego i "wot, budzjet tak" czy "tak masz myśleć i rozumieć").
    Dlatego jednak wolałbym postać spisanych pytań i odpowiedzi.
    Pozdrawiam, to kupa pracy wyszukiwać, dobierać i tłumaczyć w przestrzeni internetów.
    Świadom trudu - jak zawsze - doceniam i wyrażam wdzięczność.
    Pogody Ducha,
    Darz Bór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucie - SZCZEGÓLNIE ODNOŚNIE TEGO KANAŁU! dlatego pisałem już zastrzeżenie. Po raz kolejny ten film zwrócił mi uwagę na stronę źródłową i z niej będę być może (jak czas pozwoli) tłumaczył całe teksty, będzie mi nawet łatwiej bo tu trzeba się domyślać co człowiek powiedział.
      Ogólnie dzięki za wypowiedź bo miałem nawet zadać pytanie dotyczące właśnie tej kwestii - film powyższy jest już "opracowaniem" materiału źródłowego i takim "cukierkiem" dla dzieci (dołożenie obrazków, lektora). Masz rację, że lektor ten podaje to tonem nie podlegającym żadnej dyskusji - taki mentor nieomylny. Nie tego szukamy i nie tak Słowianie traktowali dzieci. W opisie pod filmem nawet ktoś ciekawy wpis poczynił - myśl była mniej więcej taka (kopia z translatora- o końcówkę tej wypowiedzi mi chodzi):
      Elena Bazhenova
      6 dni temu
      18:40 „obserwujemy świadomość jako proces ZBIOROWY”. (Tak się zachowuje rój, albo mrówka, która uczestniczy w zbiorowym procesie). Czy w takim razie zbiorowa świadomość może tworzyć w taki sam sposób, jak jedna twórcza osoba? Dlaczego osoba kreatywna tworzy, a jakieś „my” poprawia to, czego nie stworzyło? ... 8:58 hierarchia ... ale czy jest ona u prawdziwie kreatywnych np. 15 osób? Hierarchia i kreatywność ... surowo (ostro) określone granice i Muza ... woda w rurach i delikatne fale Oceanu ...
      Egregor to nie Rój. Ogarniają mnie niejasne wątpliwości… architekci… hmm… architekci komputerowi, w tych bardziej uwierzę. Siedzą przy komputerze i poprawiają każdego, kogo mogą dosięgnąć. Wszakże w naszym świecie istnieją komputerowe specjalności związane z „architekturą komputerową” itp.
      Ale jeśli własnoręcznie zrobiłeś piaskownicę dla dzieci, wsypałeś piasek i powiedziałeś „dzieciaki, to dla was”, to czy aby na pewno stajesz, kontrolujesz wszystkich i poprawiasz mózg dzieci?

      Usuń
    2. Inna wypowiedź pod filmem:

      Dasha Rosnia
      5 dni temu
      Wujkowie "architekci", są tymi, którzy po prostu nie chorują.
      I nie mieszkają w miastach i nie jedzą „jedzenia”.
      Dlatego i nie chorują.
      Nie mówisz prawdy.
      ----------------------------
      Niebiański
      4 dni temu
      celem takich informacji jest efektywne zarządzanie.
      --------------
      Dasha Rosnia
      4 dni temu
      @Celestial Correct.
      Planeta jest napromieniowywana spektrum częstotliwości, którego wpływ większość ludzi postrzega jako swoje myśli i emocje.
      Ponadto wielu uważa, że ​​sami dokonują wolnego wyboru.
      Ale prawda jest taka, że ​​ponad 70 procent działań jest DYKTOWANYCH ludziom!
      NIE PRZEZ BOGÓW ALE PRZEZ TWARY, LUDZIE SĄ DLA NICH ŻYWNOŚCIĄ I TOWAREM.

      Usuń
    3. Raven White
      6 dni temu
      Wszystkie informacje zawarte w tym filmie znajdują się w książkach i filmach ... (Awatar, w "Staż dzienna" (nocna) Łukjanenki, w ezoterycznych naukach Bławackiej, Gurdżijewa, Rerichów, Ramacharaka, Steinera, Ładyżeńskiego .....) I wielu innych autorów, w bardziej rozbudowanej formie. Czytajcie książki, ciekawiej jest z nimi żyć.

      Usuń
    4. No to zbyt pobieżnie odczytałem nagranie. Nie brałem dosłownie tych architektów tylko wziąłem ich za takich opiekunów duchowych.

      A tu się okazuje, że jednak komentarze rosyjskojęzyczne mają rację co do nagrania.

      Z drugiej strony to przecież prawda, że większość ludzi nie potrafi się zrównoważyć samemu.

      Usuń
  4. Obejrzałem z zainteresowaniem. Dzięki za trud tłumaczenia. 🙂👍

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy wywiad "w temacie" https://www.youtube.com/watch?v=0vKQgHhZqbU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przypomnienie - link już ktoś podawał tu na forum, zdaje się, że są 2 podobne nagrania.

      Usuń
    2. Tak, były dwa. Ten jest z marca 20 https://www.youtube.com/watch?v=ZvjMHo1opOs&feature=emb_logo

      Ten wklejony wyżej jest z października 20 i dotyczy najbliższych dwóch lat.

      Usuń
  6. Z przyjemnością poszerzyłem swoją wiedzę . Dziękuję autorowi i tłumaczowi. Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten temat dałem tak "pod dyskusję" bo tu na blogu obowiązuje taka właśnie konwencja - coś w rodzaju dawnych DKF (Dyskusyjny Klub Filmowy- takie przybytki kiedyś istniały). Dzięki za odzew - to daje do myślenia i ukierunkowuje dalsze poszukiwania. Przyjaciel zauważył linki pod filmem i zainteresował się nimi - ogólnie internet rosyjskojęzyczny pełen jest ciekawych opracowań alternatywnej historii oraz opowieści o ukrytych dawnych technologiach.

      Usuń

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.