wtorek, 28 kwietnia 2020

Przebudzenie - wiosna 2020

Sam już się dałem wciągnąć nieco w ten "materialny wir" strachów. Rzeczywistość iluzji w której żyjemy stara się nas otumanić i wyrwać z nas energię emocji.

   Po pierwsze (zaraz i Iwan o tym powie) postarajcie się wyhamować choć na kilka dni. Zbliża się jak co roku coś jak przełęcz górska gdzie przechodzimy granią i trzeba dużego skupienia (albo wodospad na rzece gdzie trzeba przenieść kajak) - zbliża się noc Walpurgii, mam przeczucie, że system wykorzysta ten moment korzystnych dla siebie energii aby wywołać jakieś dodatkowe "straszyłki" jak to mówi się po rosyjsku.

    Ja wczoraj miałem taką lekcję, wkurzyłem się trochę na mamę bo mi narozrabiała w ogródku jak słoń w składzie porcelany (wyrwała bezmyślnie rośliny, które hodowałem od roku - mam tu pachnący wiciokrzew pomorski i rozmnażam go poprzez rozłogi). No w każdym razie wczoraj długo nie mogłem się z tego żalu otrząsnąć, prowadzę intensywne prace remontowe w przyczepie kempingowej - przyczepa ma służyć jako dom przejściowy dla pewnego ciekawego człowieka. Słońce świeciło a ja miałem jakieś poczucie pośpiechu i niezadowolenia - niby planowane prace wykonałem z nawiązką ale wdarł się w duszę niepokój, pozwoliłem smutkom wytrącić się z równowagi. No i wyższe siły nie miały innego wyjścia jak wysłać mi kuksaniec na poziomie fizycznym abym nie narozrabiał więcej duchowo wysyłając jakieś energie żalu i niezadowolenia.
  Ze zmęczenia na koniec popełniłem klasyczną głupotę: "tylko dotknę - po co jeszcze raz iść na drugą stronę podwórka po okulary ochronne". Podłączyłem szlifierkę kątową i... zaprószyłem sobie iskrę do oka. Przyszło ograniczenie na poziomie fizycznym- "stań- zatrzymaj się". Kiedyś w takim momencie popadł bym w jeszcze większe rozżalenie i może bym nawet pomstował ale między innymi dzięki Iwanowi, którego w przerwach na posiłki tłumaczyłem po kawałku udało mi się pohamować. Podziękowałem za bolące oko (na szczęście to tylko małe ostrzeżenie- bywało znacznie gorzej), nadal kłuje przy mruganiu ale dało się zasnąć na parę godzin więc przeżyję i chyba obędzie się bez okulisty. Niech to zdarzenie posłuży innym - lepiej się uczyć na cudzych błędach niż na własnych.

      W każdym razie gorąco Wam polecam choć na chwilę wejść w medytację, wyjedźcie do lasu jak radzi Iwan. Nie dajcie się wpędzić w to poczucie "nie zdążę, za mało czasu". Uśmiechałem się tłumacząc bo jego refleksje (Iwana) są w wielu momentach moimi (też mam ten komfort, że siedzę dziś z dala od zgiełku miasta) - zazwyczaj tak dobieram filmy albo LOS dobiera je sam - ten film wskazał przyjaciel prosząc o przetłumaczenie, film jest potrzebny również i mi.


p.s. być może spostrzegawczy ludzie zauważyli, że przybył nam link (zsyłka jak mówią Rosjanie) do ciekawego blogu https://zdrowomyslenie.wordpress.com/
  Jeśli ktoś ma chęć potrenować sobie rosyjski to jest też wersja w tym języku:  https://zdravomyslie.wordpress.com/

90 komentarzy:

  1. Jeśli ktoś znajdzie jakieś niedoskonałości napisów to meldujcie - starałem się ale znów przed chwila poprawiałem jakąś literówkę. Tak to bywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś musi być...oglądam teraz...przerwałam, żeby napisać że w nocy miałam.wizję otwierania drzwi, raz za razem, jakby jedne ale symbolizujące wiele ich, w podziemiu,.oświetlonym ogniem. A Iwan?? Zauważam u niego pokorę, dobro, którym się dzieli jak taki dobry ojciec. Bardzo mądrze chłop prawi wg mnie.

      Usuń
  2. Ludziom, którzy trafili tu w tej chwili przez FB przypomnę o publikacji ciekawego filmu

    https://michalxl600.blogspot.com/2020/04/dobre-nowiny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki Iwanowi za cenne wskazówki i Tobie Michale za przetłumaczenie :)

    Dobrego wejścia w Epokę Wilka Hura!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymajmy się! Będzie jeszcze trochę trzęsło - do kina przywieziono aparaturę wzmacniającą dźwięk aby zwiększyć stopień realizmu ;)

      Usuń
  4. Dzieki! czy możesz podać link do profilu Iwana na vkontakte? bo jest ich duzo i nie wiem który jest autentyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to ciekawostka! Kilka profili? Chyba, że są to jakieś profile sympatyków Iwana.
      Gdzieś w rozmowach pod poprzednimi wpisami już był podawany - mam!

      https://michalxl600.blogspot.com/2020/03/pastuch-i-stado-cyfrowa-lobotomia.html?showComment=1585920864001#c5099852518938487219

      Usuń
    2. Bo wpisywałem Iwan Carewicz ^^

      Usuń
  5. Michale, to symboliczne zdarzenie: Odyn poświęcił jedno oko, aby napić się ze Studni Wiedzy.
    Wielkie dzięki za film i dużo zdrowia dla oka i całego Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze potrafisz poprawić humor :)
      Z okiem gorzej nie jest- momentami nawet jakby trochę zelżało.

      Usuń
    2. Dzięki - po trzech czy czterech dniach jakoś samo minęło. Ale pamiętam, że dzień wcześniej będąc w mieście rozmyślałem czy nie szukać okulisty. Przesądziły te durnoty z 'epidemią" - pomyślałem jakie dodatkowe problemy.

      Usuń
    3. No to Sława Bogu, Michale: )

      Usuń
  6. 12.06 myślę że powinno być słowo stada.
    Dzięki serdeczne za tłumaczenie i za prowadzenie tego bloga...Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Literówka się wkradła, już poprawiam.
      p.s. gdybyś chciał/a się częściej udzielać w komentarzach to jakoś się podpisuj- tak by się wyróżnić pośród anonimów.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Nie ma się czego obawiać :) , wszystko będzie dobrze, zmierzamy do Złotego Wieku na Ziemi - Ery Wilka. Straszą nas teraz mocno bo ich koniec jest bliski. NWO, 5G oraz 3 wojna światowa trwają na równoległym świecie u nas będzie spokój. Więcej o tym tutaj podaję linka, ciekawa wypowiedź na temat obecnych wydarzeń:

    https://www.youtube.com/watch?v=MP3mc-HHKr4

    2020 ostatnim rokiem wstrząsów, co nas czeka w miesiącu maju:

    https://www.youtube.com/watch?v=DJhg94OmEb4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapoznam się - dzięki (choć do Arona mam jakiś dystans).

      Usuń
  8. Ja też Arona nie mogę zdzierżyc. Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, Tarana wypowiedź https://m.youtube.com/watch?v=Vwe717fDN0g&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Testy na koronawirusa wycofane - dały wynik dodatni u kozy i papai(owoc)

    https://youtu.be/xJEYdYnYQK4

    Kłamstwa covidowe

    https://youtu.be/CyMWgu0fhZk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Covid19 a respiratory wykańczają ludzi

      https://youtu.be/yMclAP8wz1Y

      Usuń
    2. Fajnie, że podsyłasz aktualności - dobre materiały, dobrą pracę wykonuje człowiek z kanału.

      Usuń
  11. Iwan nie wie że szczaw zawiera kwas szczawiowy który niszczy tkanki ( w tym delikatną tkankę nerwową) i narządy oraz tworzy złogi. Mniszek zawiera lateks - gumę która odkłada się w mózgu w postaci złogów. Rząd jest na usługach farmacji- co jest przykre i nie napawa optymizmem. Respiratory powodują tzw. szpitalne zapalenie płuc - dlatego tak bardzo były potrzebne przestępcom. Maseczki to ciepło i wilgoć więc idealne warunki dla grzybów/bakterii. Debilne pomysły które ewidentnie działają na szkodę ludzi. Jest grypa jak co roku- nie pandemia którą wymyśliła farmacja by ukryć swoje zbrodnie i przy okazji wymusić na rządach przymus szczepień. Wirusy to grzyby w formie zarodnikowej - czego zindoktrynowani debile( patomorfolodzy, wirusolodzy, onkolodzy) nie mogą pojąć. KMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic co pochodzi z natury niczego nie niszczy - jak słusznie powiadał Paracelsus "wszystko jest kwestią dawki". Jadam ostatnio rano swojej "konstrukcji" sałatkę. Jest oliwa z oliwek, jest mniszek, podagrycznik, pokrzywa... Szczaw czy wszystko inne w nadmiernych ilościach (nawet woda) zaszkodzi. Czysty organizm podpowie poprzez zmysł smaku - jak się chce to jeść i się nie przejmować. Bywało, że mi szczaw smakował a innym razem znów mnie od niego odrzucało.

      I podpisuj się jakoś - instrukcja na dole strony.

      Usuń
    2. Natura jest pełna pułapek/niebezpieczeństw. Jak coś jest trucizną to jest trucizną bez względu na dawkę- wodę można przedawkować ale to nie znaczy że jest trucizną, niezbędną dla życia sól również można przedawkować ale nie znaczy to że sól jest trucizną. Nie można polegać tylko na zmysłach bo one są zwodnicze i kuszone przez naturę. Szczaw w każdej ilości jest trucizną- szkodzi chemicznie konsumentowi - to jego system obronny.Podpisuję się jako KMS.

      Usuń
    3. Przecież masz to nawet w wikipedii:
      https://pl.wikipedia.org/wiki/Paracelsus

      "Cóż jest trucizną? Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. Tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną (łac. Dosis facit venenum). Dzięki temu stwierdzeniu jest uważany za ojca hormezy. "

      A rtęć jest trucizną? Słyszałeś, że wiele substancji w małej dawce jest lekarstwem? Hinduska medycyna do dziś używa leków rtęciowych - mają tę rtęć z 10 postaciach krystalicznych.

      Powtarzam: jadam szczaw, jadam mniszek. Jeśli masz już sprawne własne "laboratorium" czyli zmysły smaku i węchu to wszystko sam rozpoznasz. Natura jest Matką! Jak może być zwodnicza? Zobacz jak ona dba o zwierzęta - słyszałeś kiedyś aby sarna się czymś otruła? Ile doktoratów w pysku ma nawet nasza udomowiona krowa rozróżniając trawy na łące?
      Człowiek odszedł od natury i wszystko uważa za "zwodnicze i trujące". Odszedł tak daleko, że zaczął nawet nazywać naturę "dziką" !

      Usuń
    4. Michale - farmacja działa na 2 fronty . Dwie strony medalu- medycyna konwencjonalna i alternatywna. Tu i tam są zwierzęta które należy omijać. Zdarzają się wyjątki. KMS

      Usuń
    5. KMS, pogląd, że szczaw czy mniszek są trujące, to też robota tych 'zindoktrynizowanych debili', o których piszesz.

      Oni wyizolują jedną substancję występującą w liściach, stwierdzają, że jest trująca, i na tej podstawie wyrokują o całej roślinie. To nie ma sensu, ponieważ rośliny zawierają całe bogactwo związków, które współdziałają ze sobą.

      Dlatego na przykład witaminy z owoców są doskonale przyswajalne, ale kiedy wyizolujemy je i zrobimy z nich tabletki, to już nie będą się przyswajać, ponieważ nie będzie tam całego 'programu' zawartego w roślinie.

      Programy przyrody są zawsze doskonałe.

      Usuń
    6. Doskonałe uzupełnienie! Oczywiście - dary natury są BEZPIECZNYM kompleksem substancji (ale nie tylko przecież! - poziom materii czyli pierwiastków to zaledwie czubek lodowej góry, świeże jabłko to ładunek energetyczny itp- wszystko to ze sobą współgra). Przypomniałeś mi Żdan przypadek pani Butenko (film nawet na moim kanale- 2 filmy), wraz z rodziną zajadała się olejem migdałowym "bo kwasy omega, bo ..." I SIĘ UTUCZYŁA! Gdyby jadła migdały to by do tego nie doszło - nie przedawkowałaby. Nasza genetyka rozpoznaje w jakiś sobie znany sposób dary natury natomiast jest bezsilna wobec przetworzonych (wyizolowanych jak słusznie piszesz) substancji. Wiele razy przytaczałem opowieść mojej mamy z początku jej praktyki farmaceutycznej kiedy to panowie profesorowie usunęli "niepotrzebny" (tak im się zdawało) osad z leku "krople walerianowe". Popularne dotychczas lekarstwo było zwracane do aptek bo się panie skarżyły, że w ogóle nie działa.

      Usuń
    7. Michale, niezłe z tą walerianą :D Tak to już jest, że im bardziej "uczony", tym skuteczniej "ulepsza" przyrodę...

      A tu duże zaskoczenie - Edyta Górniak przeciw szczepieniom i pandemii strachu:

      https://www.youtube.com/watch?v=C09mxxwbex8

      Usuń
    8. Wow!!! Świetne wystąpienie. Nie spodziewałem się. Pani Edyta jest super :)

      Jakieś trzy dni temu trafiłem właśnie na mema z jej wypowiedzią, która mi się bardzo spodobała:

      "Tak się zastanawiam, co to za wirus, że zabija go mydło ale żaden lek go nie zwalczy. Może zamiast czekać na szczepionkę warto zjeść kawałek mydła?"

      Mem miał charakter wyśmiewczy i komentarze bezmyślne i negatywne w stosunku do pani Edyty.

      Usuń
    9. Tak, wielu komentatorów nie kryje zdziwienia i pisze, że zmienia zdanie o Edycie o 180 stopni. Odważna decyzja z jej strony, nie słyszałem, żeby do tej pory ktokolwiek ze znanych artystów tak otwarcie zabrał głos przeciw temu, co się dzieje. Chociaż przeciw szczepieniom i covidowej psychozie wystąpiła również... Doda ^ ^

      Z innej beczki - ciekawa była ostatnia audycja Iwana Carewicza, w której poczytywał książkę o wilkach i wyciągał z niej bajkowe wnioski.

      Na 2:04:00 mówi o Polsce - w książce piszą, że jest już u nas największa populacja wilków w Europie. Iwan powiedział na to, że proszę bardzo - Polska sprzeciwiła się przyjęciu imigrantów, bo wilki odzwierciedlają siłę narodu.

      Wcześniej wspomina o Włoszech, gdzie bardzo powszechne jest zjawisko mieszania się wilków z psami, co też odnosi do kondycji narodu włoskiego, który dawniej był biały, a obecnie bardzo mocno się przemieszał.

      Usuń
    10. Żdan Borod 10 maja 2020 16:01
      ..............

      A tu duże zaskoczenie - Edyta Górniak przeciw szczepieniom i pandemii strachu:

      -------------------

      Dzięki za link do wywiadu - naprawdę miłe zaskoczenie, dałem plusy kilku komentarzom pod wywiadem. Obejrzałem co prawda pierwsze 20 minut a potem wyrywki ale cieszę się, że ujawniają się ludzie "ogarnięci". Tak jak pisze ktoś w komentarzach mass-media zrobiły z pani Edyty rozhisteryzowaną idiotkę a to poukładana i "z lotu ptaka" (jak sama powiada) patrząca kobieta.

      A ja dołączam znalezisko z kanału koleżanki. Szaman Syberyjski - króciutko:

      https://youtu.be/8lx3wHoUp9c

      A do linku Mirmiła podpowiadam znaleziony film 4 godziny (medycyna germańska) - wiąże się z tego co dotąd się zorientowałem z tematem obecnej sytuacji stresu i "wirusa" - wyjaśnia wiele spraw:

      https://www.youtube.com/watch?v=d-nS_vEOliA

      Usuń
    11. Pozdrawiam szamana z Jakucji, dzięki za przekaz, też czuję, że będzie się działo ;) co niektórym szczęki poopadają do podłogi ze zdziwienia takie będą cuda.

      Usuń
  12. Nie znam się na polityce ale czy on chce dobrze dla Nas?


    https://www.youtube.com/watch?v=MJzcmIOJD7A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta postać co jakiś czas podpina się pod ciekawe inicjatywy aby wylansować samego siebie. Jakiś czas temu szukałem więcej informacji o nim i według mnie nie jest wart uwagi.

      Usuń
    2. Też mam takie zdanie jak Marcin - unikać cwaniaka Potockiego. Sporo na jego temat może powiedzieć "Zawodowy Polak" (czyta nas czasem). Zdaje się, że na jego kanale są informacje obnażające tego Potockiego.

      Usuń
    3. Do Zmajaania, Śp. A. Lepper chcial dobrze do Polski i lezy w piachu a inni tez "chca" dobrze i ciagle tylko chca dlatego nie leza z Nim.
      Zainteresuj sie polityka bo ona tak czy inaczej interesuje sie Toba. Pozdr
      Takowygajowy

      Usuń
    4. Nie no, polityka jest zasadniczo dla mężczyzn, więc Zmajaania nie musi, a nawet nie powinna aż tak bardzo zaprzątać sobie nią głowy...

      Usuń
  13. UWAGA!
    Bardzo ważna wiadomość:
    Nie musisz nosić maseczki na twarzy - tak jest zapisane w rozporządzeniu.

    https://youtu.be/AkQB89ZEYz0

    Może się komuś nie podobać osoba Mariusza, ja też doszedłem do wniosku, że nie wszystko mi pasuje co mówi na temat odżywiania ale w tym przypadku ma rację i warto wysłuchać jego wypowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceremonia na cześć wirusa z 2012 roku z Londynu (otwarcie olimpiady) - zupełnie jak w tym tunelu w Szwajcarii

      https://www.youtube.com/watch?v=aJeyHcm_tTw&feature=emb_err_watch_on_yt

      Usuń
    2. Jeszcze do wypowiedzi Mirmiła fragment wczorajszego doświadczenia pewnego internetowego kolegi:

      Po drodze na ul. Monte Cassino , wpadliśmy na patrol policji , młodzi kolesie , góra dwadzieścia kilka lat , ten co do mnie mówił nie miał nawet zarostu ( serio Very Happy ) . No i cyk . Znajomy miał kwit na astmę , kobieta namordnik , a ja nic takiego nie miałem . A że humor miałem już dobry , i nawet nie zdążyłem się zestresować całą sytuacja mówię mu ; Mam problemy zdrowotne . Policja się pyta ; jakie ?
      A ja pierwszy raz w życiu powiedziałem coś takiego do pał ; myślę , że to nie pana sprawa .
      Wtedy młody policjant mówi ; w takim razie kieruję sprawę do sądu ...
      I nie skończył , bo mu przerwałem , mówię mu ; mam skrzywioną przegrodę nosową w lewą stronę i problem z zatokami .
      Policjant ; okej , dziękuję , do widzenia .

      https://prawda2.info/viewpost.php?p=418428

      Usuń
  14. TYLKO DLA PRZYJACIÓŁ!

    Prowadziłem rozmowę z pewnym młodzieńcem opowiadającym mi coś o Sołżenicynie - widzę, że i do Polski dotarło pranie głów. Dziś Archpelag Gułag jest książką obowiązkową w szkołach ale wdowa po pisarzu znacznie okroiła pierwotną wersję właśnie z tych powodów, że wiele tych wątków było rozbijanych w pył przez świadków tamtej epoki. Jest masa opracowań i materiałów w necie (po rosyjsku rzecz jasna) gdzie ludzie suchej nitki nie zostawiają na tych "wydumkach". Nie zgadzają się liczby i masa innych rzeczy. Sołżenicyn będąc w gułagu miał 2 razy operowanego raka jądra (nasieniak) itp. Podawał się za za fizyka jądrowego, dostał pracę w bibliotece - faktów tego typu są całe "garście". Na tę książkę nabierają się tylko obcokrajowcy bo "miejscowi" widzą ten fejk dość wyraźnie.

    Na razie 10 minut- niedługo dokończę. Buszyn zmarł niedawno - bardzo szanowana i ceniona postać, miał ponad 90 lat

    https://www.youtube.com/watch?v=V-OeS9kLAGI

    OdpowiedzUsuń
  15. Michał, na tym otwarciu głos prowadzcego makabryczny,,męczą mnie już te ,, spiski''? pewnie nie...ale powoli można rozum stracić haha , oglądając te filmiki amerykańskie spiskowe , czy stronę Kefira,... mam wrażenie że już tylko , tylko o pieniądze chodzi, większości blogów... no nie dziwię się z jednej strony, ale nie tego szukamy ... Nie mówię o Tobie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś czytywałem stronę Kefira, ale teraz mam wrażenie, że chłop odleciał....

      Usuń
    2. Rozwiniesz Damianie, w jakim sensie?odleciał ?

      Usuń
    3. Nie wiem kto to ,.co ,.to ,.ale rozjaśnił Kefira .. https://youtu.be/B4DDpa20Fh0

      Usuń
    4. Dzięki Anno za link - słucham. Coś mi się zdaje, że jakiś link Kefira mamy tu w szybkich po prawej. Muszę to sprawdzić. Też jest taka osoba, którą niegdyś reklamowałem na blogu i rok temu wywaliłem tę znajomość w kosmos bo człowiekowi dziwnie odbiło.

      Usuń
    5. Wysłuchałem z uwagą prawie całych 40 minut tej wypowiedzi. Człowiek ciekawy i uporządkowany wewnętrznie - lubię takich prelegentów, dobrze się słucha, klarownie wykłada swoje myśli - MYŚLI OBRAZOWO, nie odpływa, nie gubi się w dygresjach.
      Dało mi to ogólnie do myślenia na temat zarobkowania w sferze przekazywania informacji. BĘDĘ TO TRAWIŁ DOŚĆ DŁUGO -autor ma ciekawe spostrzeżenia i najwyraźniej znalazł jakiś złoty środek w takich działaniach. Temat pieniędzy za przekazywanie wiedzy to w ogóle sfera BARDZO!!! drażliwa. Ja sam usunąłem nr konta jaki widniał tu niegdyś na blogu bo zabolał mnie zarzut pewnej osoby, że czynię to wyłącznie w celach merkantylnych. Bałem się, że może to być dla kogoś odstręczające. Jednak zaprzyjaźniłem się niedawno z pewnym wydawcą (wnikliwi czytelnicy pewnie wiedzą co to za wydawnictwo) i obserwuję "politykę" tego człowieka - publikuje filmy i bardzo pożyteczne książki na tematy zdrowotne. Dużą sztuka jest niezagubienie się w sferze materii - aby korzyści materialne nie wyprzedzały wartości głównej. W wypadku książki cena jest jasno określona.

      Oj - to są moje dylematy, był nawet długi wpis na blogu gdzie cytowałem Wielkiego Szu, wyższe siły jakoś mi w końcu pomogą to ustawić.

      Usuń
    6. Aha! link Jarka tu na naszym blogu był nieczynny więc spokojnie go usunąłem. Były to jakieś tematy Wedyjskie, które najwyraźniej autor uznał za niewarte podtrzymywania (strona zniknęła) - być może nie generowały żadnych zysków pieniężnych. Takie spojrzenie niektórych potwierdzała by moja osobista praktyka - jest kilku "sztandarowych Słowian" w internecie bijących się o publiczność, zbierających określone kwoty na płyty z muzyka itp. Trzeba być bardzo ostrożnym ale też zauważam, że wiatr zmian zamiata skutecznie i tacy przebierańcy padają dziś jak muchy a pozostają ci, którzy całym sercem zaświadczają o swojej prawdzie i autentyczności.
      Prelegent Marek (Twój link Anno) sprawia wrażenie człowieka "wypośrodkowanego" - takiego co mądrze "zebrał swoją Matrioszkę" i umiejętnie oferuje ludziom pomoc ale też nie oddaje ostatniej koszuli wymagając aby dany człowiek sam wykonał wysiłek poprawy swojego stanu.

      Usuń
    7. "Rozwiniesz Damianie, w jakim sensie?odleciał ?"

      Zaczął pisać o rzeczach niepotwierdzonych w superlatywach. Ostatnio czytałem na jego stronie o QAnon, jakie to dobre rzeczy robią.... Po pierwsze przedstawianie niepotwierdzonych informacji jako fakty... sorki, ale nie, a po drugie gdyby sprawdził temat, to wnioski mogłyby być odwrotne.

      Usuń
  16. Słuchałam ostatnio Jaruhy to przypomniał o kwestii poprawiania Natury, Boga , że to już wtedy nie pochodzi od dobrych sił tylko ,, złego,, , to akurat pomocne jest. MICHAŁ! Ten Taran też mnie czasem lekkutko irytuje ;) jako styl, osoba ,.ale ostatnie jego wypowiedzi uważam za konkretnie mądre.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jędrzej już wiele razy wspominał o czymś takim jak KON. To słowo można przetłumaczyć jako prawo. Jego przeciwieństwem jest zakon. Prometej na swoje stronie bardzo ciekawie tłumaczy czym właściwie jest KON. Polecam wszystkim: https://prometej-wyzwolony.blogspot.com/2020/05/114-aria-dna-i-jej-nic-madrosc-przodkow.html?fbclid=IwAR2blW187ttMmJdpemitYMve3QPPOmtdnPuERMNniStnvgu60wNloH-cjpY

    OdpowiedzUsuń
  18. Kompromitacja reżimu na ulicach Warszawy. / Ratne Igre

    https://www.youtube.com/watch?v=NoS_cFd3vXM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Oni idą i krzyczą i protestują żeby niewolnicy mieli lepszy byt swojego niewolnictwa"

      "Dopóki ludzie nie zrozumieją kim są to protesty nie mają sensu"

      "Dużo lepsza broń - przestać płacić podatki, oszustom nie należy się podatek, danina, haracz"

      "Organizujący protest robią sobie kampanię wyborczą"

      Zawodowy Polak:

      https://www.youtube.com/watch?v=0zC0c90e1LE&t=672s

      Usuń
    2. Obawiam się, że będzie właśnie tak jak mówił rozmówca Krzyśka - ludzie pokrzyczą, wrócą do domów a pasożyty będą dalej robiły swoje.
      Jedyny sposób to kształcenie siebie i zmienianie świadomości ludzi wokół - od lat to powtarzam. Pastuch nie zmieni swojego postępowania jak owce przez chwilę pobeczą.

      Usuń
  19. Widziałem tylko fragmenty ale wygląda na bardzo ciekawy film.
    Mocno w temacie wirusa i siły strachu - komentarze pod filmem upewniają, że warto poświęcić te 4 godziny. To chyba "medycyna germańska" - prawdopodobnie zrobię osobny wpis oparty na tym filmie. Właśnie ściągam sobie na twardy dysk- ktoś wykonał dużą pracę z tłumaczeniem:

    https://www.youtube.com/watch?v=d-nS_vEOliA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "To nie ciało choruje, lecz dusza"

      "Póki co nie istnieje taki mikrob, który spełniał by definicję wirusa"

      - Magdalena Dembowska

      https://youtu.be/0BqMVOzT5YI

      Usuń
  20. Na rozluźnienie napiętej atmosfery w związku ze "świrusem"(covid-19). Może być pomocne do tematu "Jak pozbyć się pasożytów":

    https://www.youtube.com/watch?v=ijiWcGzIThQ

    (dla wrażliwych uprzedzam użyte ostre słowa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro na rozluźnienie to kanał "Zdrowomyślenie" właśnie opublikował fragment ze znanego blogowiczom filmu "Kin Dza Dza"

      https://www.youtube.com/watch?v=n-slh2yEoZk

      Poprzedni film z tego kanału (chyba wczoraj to się stało) mówił o krajach, które nie przejmują się "pandemią":

      https://www.youtube.com/watch?v=8TyxXAklAQk

      Usuń
    2. Hehe świetny fragment tego filmu "Kin Dza Dza". Kto by się spodziewał, że już 34 lata temu przewidzieli obecną sytuację :) Autorzy filmu pewnie mają ubaw. Jakoś przeoczyłem ten film wcześniej, muszę nadrobić.

      Co do drugiego filmu no proszę "czarni kapelusznicy" są odporni na "świrusa" i prowadzą "normalne" życie, to jest najlepszy dowód na to, że pandemia to ściema :)

      Usuń
    3. Czarni kapelusznicy robią biznesy na maseczkach i środkach odkażających.

      Usuń
    4. Michale, dzięki zwłaszcza za ten drugi film ze Zdrowomyślenia! Turkmenistan mnie zachwycił, to jakaś bajka!^ ^

      Białoruś i Turkmenistan to ostoja rozumu i ludzkiej cywilizacji!

      Usuń
    5. Przyglądam się Białorusi - Baćka gra bohatera ale znalazłem głosy, że jemu przydzielono taką rolę i zezwolono na takie wypinanie piersi. Z działań w przeciągu lat wynika, że Łukaszenka to taki krótkowzroczny cwaniak (zwykły chłop - ten poziom widzenia), on ma być w tej chwili w opozycji do Putina - czytam głosy Rosjan, którzy nie rozumieją dlaczego Putin musi grać w tę grę a Łukaszenka niby nie. To tak ma wyglądać na politycznej scenie, ludzie nie widzący drugiej i trzeciej warstwy (mówiąc dosadnie - nie widzą tego kto kogo trzyma za .... w szachu ). Czas pokaże także dlaczego nikt nie pacyfikuje Brazylii czy Szwecji - tam też się to dzieje po coś. Dla przykładu Iran bezlitośnie przetrzebiono - dziwnie tak chyba ponad 30 osób z rządu zmarły na jakoby koronawirusa.

      Dostałem link na kanał: Andromeda ujawnienie.

      Pozytywny przekaz (właśnie przesłuchałem połowę) więc chyba warto propagować.

      https://www.youtube.com/channel/UCY3JtILUa4XGzhQ0KEbRETg

      Usuń
    6. Tak, ciekawe, co na Białorusi i w Rosji dzieje się w istocie i co z tego wyniknie. Osobiście zawsze darzyłem dużą sympatią zarówno Putina jak i Łukaszenkę, chociaż Łukaszenka budzi we mnie jeszcze lepsze odczucia - faktycznie, taki prosty chłop z niego, ale czuję w nim dużo szczerości.

      Tak naprawdę nie ma co się znowu dziwić, że Łukaszenka i Putin grają w obecnej sytuacji odmienne role, ponieważ Białoruś i Rosja, chociaż silnie sprzymierzone, są przecież krajami, które trudno ze sobą porównywać. Rosja to ogromne imperium, związek 85 państw federalnych. Białoruś to powierzchniowo 2/3, a ludnościowo 1/4 Polski. Takie gospodarstwo dość łatwo ogarnąć, więc choćby z tego powodu Łukaszenka mógł sobie zapewne pozwolić na bardziej nieprzejednane stanowisko.

      Dlatego osobiście nie dyskredytuję ani Aleksandra, ani Władimira - możliwe, że każdy z nich wybrał drogę i strategię odpowiednią do warunków.

      Co do Szwecji - nawet na przytoczonym filmie widać, że mimo odpuszczenia 'lockdownu', społeczeństwo w znacznej mierze łyknęło sprawę z koronawirusem. Efekt może być zatem taki, że gospodarczo Szwecja nie straci, natomiast wszystkie te 'duchowe' pułapki koronawirusowej afery zadziałają. Starczy powiedzieć, że Szwecja, chociaż szczepienia są tam wyłącznie dobrowolne, cechuje się najwyższym w Europie wskaźnikiem szczepialności. Innymi słowy - ludzie są tam już tak zmanipulowani, że widocznie nie ma potrzeby stosować wobec nich nadzwyczajnych środków.

      A wracając do Rosji - wczoraj obejrzałem zalinkowany w komentarzach wyżej przekaz od szamana z Jakucka. Dziś rano natomiast natrafiłem (w gadzinowych mediach) na informację o szamanie z Jakucji, Aleksandrze Gabyszewie, który podjął pieszą pielgrzymkę do Moskwy w celu 'usunięcia Putina z Kremla'. Tak, to ten szaman z filmu. Podobno został umieszczony w szpitalu psychiatrycznym.

      Nie piszę tego przeciw szamanowi - po prostu taka informacja pojawiła się. Media oczywiście wykorzystują ją w antyrosyjskiej nagonce.

      Usuń
    7. Ciekawa informacja z tym szamanem - zamieściłem film ale dziewczyna, która go propaguje w polskim necie gra...dziwną rolę. Znamy się nawet osobiście - albo zagubiona albo celowo "zmienia koszulki" zespołów.
      Walerego Piakina słucham jak wiecie ale też mam lekki dystans (ogólnie do wszystkich- do Iwana też, i do siebie czasem ;) ) - no i Piakin w ostatniej audycji z przed 2 dni był dość smutny mówiąc, że wydarzenie 9 maja 2020 społeczeństwo w Rosji przegrało, podawał szczegóły zresztą tu streszczenie z blogu Bruska:

      https://kodluch.wordpress.com/2020/05/11/11-05-2020-syria-1682-dzien-sprzatania-swiata/#comment-90963

      W każdym razie Piakin wiele razy powtarzał, że Łukaszenka nigdy nie przegapi okazji aby wepchnąć Rosji nóż w plecy, że Baćka nieustannie romansuje z zachodem i zachowuje się jak kurtyzana idąc w te ramiona gdzie dadzą mu więcej. Rosja od lat żywi Białoruś (ulgi na ceny ropy na przykład) starając się o spokój na swoim podbrzuszu a Baćka pozostaje niewdzięczny - takie jest widzenie Rosji.

      Iwan pochodzący z Białorusi powiedział kiedyś "Baćka strzeże genofond" (czyli pulę genową) - tam na Białorusi podobno jedna z najczystszych genów słowiańskich.
      Tak samo Iwan wypowiadał się pozytywnie o Żyrinowskim (którego Piakin chlasta biczem bez miłości twierdząc, że to jest "podpindośnik" czyli zwolennik zachodu- być może w ten sposób jakoś osłania Żyrinowskiego, kto wie?). Takie to dziwne różnice poglądowe.

      Trzeba jak zalecał Iwan i kilku innych (również pani Dembowska -link podawałem niedawno https://www.youtube.com/watch?v=0BqMVOzT5YI&feature=youtu.be ) POZOSTAĆ OBSERWATOREM -i nie dać się "zassać" - wciągnąć emocjonalnie w ten wir zdarzeń.

      --------------------------

      Nowy ciekawy filmik na "Zdrowomyślenie"- wypowiedź Michała Sowietowa na temat paniki "KW"!

      https://www.youtube.com/watch?v=MrQk_DDE5Yg

      Usuń
    8. o szamanie c.d.

      https://prawda2.info/viewpost.php?p=419023

      Usuń
    9. Michale, wybacz, jeśli przynudzam, ale w końcu mężczyznom czasem dobrze porozprawiać o polityce:)

      Ja się z Piakinem całkowicie zgadzam, tyle że nie patrzę na to jak na 'nóż w plecy' Rosji. Nie dziwię się, że patrioci rosyjscy mają żal do Łukaszenki za wiele decyzji. Ale idąc tym torem myślenia, należałoby zapytać, dlaczego właściwie Białoruś, jako bratni kraj, nie stała się w latach 2000. częścią Federacji Rosyjskiej, tylko trzymała się jako niezależne państwo? Jedni mogliby powiedzieć, że na to Zachód by nie pozwolił, dlatego Białoruś musiała istnieć jako przynajmniej pozornie niezawisły podmiot. Tu drudzy by dorzucili, że wszystko zepsuł 'egoizm' Łukaszenki. Tymczasem bardzo ważne są słowa Lewszunowa, które Michale przytoczyłeś.

      Rosja to wielonarodowe imperium, Putin jest jednym z wielkich, światowych graczy. A Białoruś to zupełnie inna bajka. Łukaszenka jest tylko skromnym gospodarzem takiego właśnie słowiańskiego 'Parku Narodowego', który ma swoje zadanie do spełnienia. I jako gospodarz sięga w razie potrzeby także po pieniądze od Zachodu. Chociaż wydaje się to dwulicowe, być może takie postępowanie toruje Łukaszence drogę do większej niezależności, która widocznie jest wskazana, widocznie ważne, aby ten kawałek Rusi pozostał na razie osobnym, wydzielonym terytorium, niejako osłoniętym od wichrów wielkiej polityki.

      Gdyby jeszcze Białoruś leżała bardziej wgłębi, sprawa wyglądałaby inaczej, pewnie chroniłaby się pod skrzydłami Rosji. Ale ponieważ są to tereny dość newralgiczne, widać Bogowie postanowili, że ma tam administrować niezależnie jeden silny chłop, żeby w razie czego wszystko, przepraszam za wyrażenie, sprawnie "wziąć za mordę": )

      Słowiańscy patrioci często chcieliby, żeby wszyscy na zawołanie zjednoczyli się i powstała dawna, słowiańska Dzierżawa. Trehlebow powiedział (dobrych kilka lat temu co prawda) w kontekście osad rodowych, że "jeszcze nie czas się jednoczyć". To co dopiero mówić o jedności na poziomie państwowym.

      Każde państwo słowiańskie ma jeszcze swoją rolę do spełnienia. O Polsce ktoś nierozsądny mógłby powiedzieć, że to jakaś wyrodna córa na usługach Zachodu. A my przecież swoje wiemy, my tu Daryjcy na rubieżach Rusi, na linii frontu, na klatę wszystko bierzemy.

      Dlatego - mając świadomość, że to tylko polityka - stoję za Baćką, tak jak napisałem, czuję go serduchem i życzę mu i Białorusinom jak najlepiej: )

      A jak będzie, to pewno zobaczymy.

      P.S. O Żyrinowskim negatywnie wypowiadał się też Sidorow. Ja Żyrinowskiego lubię, chociaż trudno odmówić mu miana prowokatora.

      Usuń
    10. :)) No to sobie "poprzynudzamy" :))

      Odwiedził mnie niedawno sympatyczny człowiek - Rosjanin z pochodzenia, zapytałem właśnie o Żyrinowskiego i byliśmy zgodni, że Żyrinowski pełni tam rolę takiego Stańczyka - błazna. On testuje różne rozwiązania i projekty - jemu wolno wypowiedzieć to co Putin może tylko pomyśleć, różne układy personalne się zmieniają a "Żyrik" istnieje i ma się dobrze. To ogólnie bystry facet jest, zdaje się, że także wegetarianin. Niektóre jego wystąpienia bardzo dziwne (kiedyś pojawił się w klubie gejowskim w Izraelu i w towarzystwie dwóch mężczyzn wygłaszał orędzie do Busha mówiąc: "ja jestem wasz". Innym razem (cytował to iwan) pojechał sobie symbolicznie wymyć buty w oceanie Indyjskim itp. To taki koń na szachownicy kicający sobie ponad regułami.

      A co do Baćki - on faktycznie może pełnić rolę jaką wspomina Iwan ale sam Baćka może mieć swoje przyziemne intencje, chyba ma - o tym świadczy kilka faktów. Pani Clinton odtajniła pod koniec 2019 ponad 600 stron stenogramów z rozmów telefonicznych z przed 20 lat, rozmów między jej mężem a Jelcynem. Ona to uczyniła aby "pokazać" Trumpowi "jak jej mąż trzymał Rosję na smyczy". Przy okazji są podobno w stenogramach jakieś echa rozmów z Łukaszenką. Cokolwiek tam było kompromitującego dla niego to było to 20 lat temu i "Łuka" jak to się powiada "stracił okazję by zamilknąć" a on teraz niedawno przypomniał wątek z tych stenogramów chwaląc się zdarzeniem gdzieś na swoich oficjalnych stronach rządowych. Chodziło o jakieś tam zażyłości w kontaktach z Clintonem (tak się Baćce wydawało) - poklepywali go po pleckach uśmiechając się po amerykańsku. Były tam fragmenty rozmów wprost obraźliwe dziś dla Rosji a ten to wywlekł dziś ponownie na światło publiczne chwaląc się w jakiej to komitywie był z prezydentem USA. Bardzo to nieładnie wobec Rosji - poczuli się dotknięci.
      Wynika z tych różnych "wpadek", że to taki prosty człowiek jest a nie dyplomata myślący wielowątkowo i ostrożnie.
      Ogólnie Piakin kilka razy powtarzał, że Baćce obiecali zostanie carem "Wszechrusi" po pieriestrojce. Miało być tak, że Rosje rozwalą na drobne państewka a potem gdy wszystkie będą już wasalami (państwa "suwenirne" - jak to sobie lubi kpić Piakin) to stworzy sie na nowo jakąś tam niby federację na czele której postawi się swoją marionetkę. Tą marionetką miał być Łukaszenka, on do dziś wozi "na salony" swojego syna Mikołaja (Kola- w skrócie po rosyjsku), w Rosji Łukaszenkę nazywają czasem "papa Koli".

      Usuń
    11. Ogólnie mam takie samo widzenie świata - skoro on dziś tam jest to widać na dany moment tak ma właśnie być. To jak aktorzy na scenie - a czekają nas chyba (ku zdumieniu samych aktorów) jeszcze zwroty akcji.

      Usuń
    12. Dzięki, Michale, za bardzo ciekawe informacje. Trzeba przyznać, że jeśli połączyć te fakty w całość, to da się naszkicować sensowny scenariusz:

      1. Łukaszence obiecano w latach 90. carat "Wszechrusi" po rozwaleniu Rosji na drobne państwa i stworzeniu fasadowej, wasalnej wobec Zachodu federacji.

      2. Rozwalenie Rosji nie powodzi się, m.in. za sprawą Władimira Putina.

      3. Łukaszenka nadal romansuje z Zachodem, udając jednocześnie poplecznika Rosji.

      4. Tymczasem w Rosji skutecznie działa V kolumna, szykując grunt pod przejęcie władzy przez stronnictwa prozachodnie.

      5. Wybucha "pandemia". Ujawnia ona osłabienie polityczne Putina, który usuwa się w cień, rozszerzając kompetencje lokalnych gubernatorów, będących w większości pod wpływem prozachodniego lobby.

      6. Łukaszenka gra rolę najbardziej niezależnego władcy w Europie.

      7. Władimir Putin podaje się do dymisji.

      8. W wyniku nasilającego się w Rosji kryzysu politycznego dochodzi do utworzenia federacji Rosyjsko-Białoruskiej, na czele której staje "silny" Łukaszenka, w rzeczywistości na usługach Zachodu.

      9. ...

      Usuń
    13. Żdan Borod:

      "O Polsce ktoś nierozsądny mógłby powiedzieć, że to jakaś wyrodna córa na usługach Zachodu. A my przecież swoje wiemy, my tu Daryjcy na rubieżach Rusi, na linii frontu, na klatę wszystko bierzemy."

      - pięknie to napisałeś, zgadzam się z tym :)

      Nie zgadzam się natomiast z punktami 5,7,8.
      Tak jak napisał Michał:

      "na dany moment tak ma właśnie być. To jak aktorzy na scenie - a czekają nas chyba (ku zdumieniu samych aktorów) jeszcze zwroty akcji."

      Putin nie poda się do dymisji ponieważ jest najważniejszym z trzech graczy(aktorów) razem z Trumpem i prezydentem Chin Xi Jinpingiem. Oni udają oficjalnie, że ze sobą walczą a za plecami razem wspólnie omawiają taktykę działania.

      W razie czego - jakiś buntów z powodu "pandemii" Putin ma usprawiedliwienie: wprowadził "kwarantannę" z powodu podejrzenia użycia broni biologicznej ze strony zachodu i ta "kwarantanna"(lockdown) została wprowadzona w celu przećwiczenia jak ludzie mają się zachować w razie, gdyby ta broń biologiczna została użyta - tak mówi Piakin - https://www.youtube.com/watch?v=UAiJRdeb-PE
      Ja jednak uważam, że niema takiego zagrożenia ponieważ Putin z Trumpem współpracują.

      Usuń
    14. Tak, Putin z Trumpem współpracują i nie dlatego, że Trump jest zbawcą świata (bo jest to figura rządu światowego - długo testowana na to stanowisko między innymi poprzez "splajtowanie go" i obserwowanie czy się podniesie) ale dlatego, że jest to chwilowa zbieżność interesów na planecie Ziemia.
      Piakin gdzieś powiadał, że to tak jak w filmie animowanym "Zając i Wilk" - gdy znaleźli się na tonącym statku to zaprzestali własnych waśni i zgodnie razem zaczęli wylewać wodę za burtę. Świat obecnie może wybuchnąć w każdej chwili - elity nazywane "krajowymi" zerwały się ze smyczy globalnego rządu i starają się za wszelką cenę utrzymać przy władzy nie rozumiejąc, że powodując trzecią wojnę światową zapalają lont do bomby wysadzającej kulę Ziemską. Oni są krótkowzroczni (po nas choćby potop) i nic innego nie potrafią jak eksploatować twórczych ludzi przymuszając ich do tego.
      Sytuacja w Rosji porównywana jest przez Piakina do 100 dni Napoleona kiedy to na chwilę przywrócono go z wygnania ale tylko po to aby ujawnili się wszyscy jego zwolennicy, których precyzyjnie wyłuskano i ostatecznie zakończono ten epizod dziejów.
      Piakin w ostatniej audycji powiedział, że to co się teraz dzieje kolejny (czy ostatni?) "rzut na taśmę" rosyjskojęzycznych zwolenników zachodniego porządku świata. Oni teraz "wyświetlają się" - ujawniają i podobno służby specjalne mają teraz dużo pracy namierzając wszystkich. A POMAGA W TYM WSZYSTKIM "GP" CZYLI GLOBALNY PREDYKTOR- rząd światowy (ten stojący za Trumpem) bo on nie ma innej planety na którą może odlecieć, trzeba ratować "statek kosmiczny" o nazwie Ziemia. GP ma swoich prokuratorów w Rosji i to on wykonuje w tej chwili tę "czarną robotę" odcinając zwyczajnie zbędną w tej chwili i nierozumną (wyhodowaną na swoje usługi) "elitę krajową" w Rosji.

      Usuń
    15. Piakin wspomniał przedwczoraj (nie - jeszcze wcześniej, w poniedziałek), że "podpindośniki" czyli elita krajowa w Rosji ma nadzieję do końca maja zepchnąć Putina.

      Tak - (Mirmił) Putin trzyma sztamę z Chińczykiem i razem manewrują. Rząd światowy (GP) przenosi się z Londynu do Chin właśnie - w tej chwili rozróba w Rosji powoduje, że wszystko na Ziemi się rozpada - na pokoju w Rosji jak na gwoździu trzyma się cały porządek świata dlatego Putin jest chwilowo potrzebny GP jako partner w grze. Obecne elity w Chinach miały grać tę rolę (na przykład w wyzwalaniu Syrii) ale nie są jeszcze gotowe. Rosja weszła w to miejsce i pogrywa z GP jak równy z równym - według Piakina jedynie Putin "ogarnia" w takim stopniu politykę globalną na świecie. Popisał się nie raz na przykład (to chyba było w 2002) zażegnując konflikt atomowy między Indiami i Pakistanem. Wszyscy już rozłożyli ręce - jeden Putin ich pogodził.

      Usuń
    16. E, no to git.

      A Łukaszenka, przyznacie - dobrze się chłop ustawił, co? Jak by się teraz sytuacja nie rozwinęła, to wyjdzie na swoje.

      Bo wiecie, Łukaszenka jest takim podwójnym agentem. W razie, gdyby Putinowi się nie udało, to przejmie wszystko.

      Tak że w tym wszystkim jest głębszy zamysł...

      Usuń
    17. Właśnie miałem o tym dopisać: NIE - propozycja zostania "carem" na zgliszczach obecnej Rosji jest już dawno nieaktualna. Zachód już dawno temu zorientował się, że Łukaszenka ni w ząb nie orientuje się w polityce globalnej- ale "Łuka" nadal żyje marzeniami hodując miernotę Kolę jako wyśnionego następcę. Bywając z nim razem "w wielkim świecie" jest ponoć tylko przedmiotem uśmieszków i uszczypliwych komentarzy. Łukaszence wydaje się (jak rosyjskim oligarchom), że wystarczy się urodzić "w dobrej rodzinie" a kompetencji mieć nie trzeba. Kola nie umie nic tak jak jego tato.
      Łukaszenka walczy o przetrwanie - koronowirus i wahnięcia cen ropy uratowały mu chwilowo tyłek ale spadnie z jeszcze większym hukiem. Będzie miał szczęście jeśli uda mu się skopiować los Janukowycza (ale tu już tylko dobra wola Moskwy na którą on nieustannie pluje) - prędzej (taka przecież zachodnia tradycja) może liczyć na los Kadafiego albo Saddama Husejna.

      Usuń
    18. Sobie kurna Baćka nagrabił... Niewesoło...

      Aleksandr, pamiętaj: w razie czego możesz mieszkać u mnie, ale Kolja będzie musiał sobie radzić sam, tak że tam uważaj na siebie.

      Usuń
    19. Do tej niewesołej wyliczanki (Husejn , Kadafi) Slobodana Miloševića trzeba dodać.

      Usuń
  21. Przebudzenie wiosna 2020r. do ludzi z otwartym umysłem.

    Niema! Wirusa!
    Wirus to jest tylko pretekst do wprowadzenia nowych rzeczy. Inaczej ludzie by się nie zgodzili na zmiany.
    To jest grubsza sprawa.
    Na wysokich stołkach władzy też są oświeceni ludzie i oni wprowadzają zmiany na dobre - to jest nieuniknione ponieważ nastała Era Wilka i nie ma innej możliwości jak tylko zaprowadzenie porządku na świecie.
    Także to gadanie jakie to złe rzeczy nas spotykają i mają spotkać z powodu koronawirusa, sieci 5G, szczepionek itd. to są bzdury opowiadane przez ciemne siły(tak zwane "strachy na Lachy") i niema się co tym przejmować :)
    Najlepiej skupić się na własnym wnętrzu i na własnym rozwoju niż kierować uwagę na zewnątrz - było to już wielokrotnie powtarzane na tym blogu przez Michała, mówi o tym również Iwan Carewicz w udostępnionym powyższym filmie.

    Nie przejmujcie się niczym, wszystko będzie dobrze, Sława Przodkom!
    Pozdrawiam wszystkich Mirmił :)

    jrz421 pod filmem z Iwanem dał dobry trop, przejrzyjcie kanał "Andromeda ujawnienie" ostatnie filmy i te z przekazami z Agharty. Podaję przykładowy link:

    https://www.youtube.com/watch?v=5wxUq6iKdL0

    Nawet Trehlebov wspominał, że wystarczy jeden rozbłysk na Słońcu i władza pasożytów się zakończy :)
    O przypuszczalnej dacie 2024r. w której ma nastąpić rozbłysk słoneczny wspomina również w swoich wykładach Artur Lalak.
    Twierdzi on, że to następuje cyklicznie co 676 lat(to samo mówi Ari z przekazu z Agharty tylko nie podaje co ile lat) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kurtyną koronawirusa, usuwanie ciemnej strony

      https://youtu.be/KCVnxitGA6c

      Usuwanie gadów, reset finansowy, rozbłysk słoneczny

      https://youtu.be/J7wrySutKhM

      Usuń
    2. Dzięki za linki - powyżej powtórzyłem się z linkiem do "Andromeda ujawinienie" ale nie zaszkodzi.

      Usuń
    3. Może się przydać tak do potwierdzenia, bo jak ktoś jest bardzo sensytywny to czuje - zapis rezonansu Schumanna - wibracje energetyczne Ziemi:

      http://sosrff.tsu.ru/?page_id=7

      Usuń
    4. Działania Qanon - usuwanie "czarnej szlachty", aresztowanie Sorosa(drastyczne obrazy)

      https://youtu.be/rXZrFug128c

      Usuń
    5. W filmie Wachowskich (Atlas Chmur) jest scena gdzie kelnerki serwują coś, same się żywią jakimś napojem, nie pamiętam już szczegółów. To jest podobno nawiązanie do tych praktyk kanibalistycznych.

      Usuń

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.