niedziela, 17 marca 2019

JAKOŚĆ ŻYCIA JEST PROPORCJONALNA DO ZDOLNOŚCI CIESZENIA SIĘ (RADOWANIA).

źródło tłumaczenia: https://vk.com/nw_earth?w=wall-39824723_253937


   ach! pełnia księżyca się zbliża, do tego niedziela a te znoszę nie najlepiej. Wydaje mi się, w niedziele "siada" ogólna energetyka społeczeństwa. Ludzie "wypsztykali się" z energii w piątek i sobotę, potem wielu oddało haracz energetyczny w jakimś kościele itp. 
   No w każdym razie na pociechę znalazłem sobie taki oto niedługi artykuł- polecam:

Babcia odeszła na długo przed tym, zanim nauczyłam się lekcji zawartej w jej listach: przetrwanie jest jasnością świadomości, a jasność świadomości jest uwagą (uważnością).

Tak, napisała, że ​​kaszel dziadka się pogarsza, że ​​niedawno stracili dom, że nie ma pracy, nie ma pieniędzy, ale lilie wodne rozkwitły, jaszczurka znalazła miejsce na słońcu i róże trzymają się pomimo upału.
Babcia przyswoiła sobie to czego nauczyło ją trudne życie: czy sukces jest z tobą czy porażka - one wciąż nie decydują o jakości życia. Jakość życia jest zawsze proporcjonalna do możliwości (zdolności) radowania się. A zdolność radowania się jest darem uwagi.

Julia Cameron „Droga artysty”


2 komentarze:

  1. Fajna pociecha :)
    Dla mnie niedziela od zawsze - to aby przeżyć jakoś :)
    Wczoraj wieczorem byłam całkiem wyczerpana i niewesołe myśli mnie dopadły, ale dzisiaj od rana słońce więc cieszę się życiem :) Poniedziałek ogólnie lubię - może dlatego że to mój dzień urodzenia.

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no to pozdrawiam poniedziałkowo.
      Porwałem się dziś rano na ważną rzecz (przegląd samochodu mi się skończył) i mam pewne sukcesy. Ogólnie już prawie, prawie - pan znalazł małą usterkę, którą mam poprawić w ciągu 14 dni i pieczątka będzie. Poza tym u mnie wiatr i słonka brak - siedzę przy piecu i patrzę żeby to przetrwać.

      Usuń

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.