piątek, 29 grudnia 2023

Jak demony nauczyły miłości - A. Trehlebov

 oryginał jest tu: https://www.youtube.com/watch?v=95RQrDBrvrs&t=0s

 

oni nie zrozumieli dokładnie - ja na przykład odnoszę się do demonów z pełną miłością . Przy tym wszystkie je kocham. Miłość jest najsilniejszą tarczą obronną. 
  
 Ja powiadam : przyjaciele - wy po prostu wykonujecie swoje zadanie. Wdzięczny wam jestem za te nauki jakie wy mi i mojemu narodowi przynosicie . I co oni mi mogą zrobić jeśli ja je kocham ? 
  Jeśli ich nienawidzę no to już porażka , Sami Bogowie też mi za takie coś dadzą po głowie : " ot- nie zdał egzaminu ". Należy pokochać swoich wrogów . 
 
  We mnie na przykład tak bili bronią psychotroniczną - myślałem już ,że umarłem takich doznałem cierpień. Było tak : dawałem wykłady , 107 -120 ludzi na sali . To było 10 dni z rzędu w Petersburgu gdy ja tam obnażałem ich działania . No i wzięli się za mnie na poważnie .
       Ja po prostu przymierałem tam podczas tych lekcji . Dostawałem zimnych potów i ból taki Przez 2 godziny bili w jeden organ a 2 następne w inny . Tak było 24 godziny na dobę . Pierwszy dzień , drugi , trzeci - albo ty zdechniesz albo wyjedziesz. 
 
   A ja wtedy jeszcze młody byłem i mówię sobie : dobra , zobaczymy kto kogo .Użyłem wszelkich sposobów , rozmaitych obron magicznych . "wszystkich zaduszę " ...No i koniec końców tak walili we mnie ,że wszystkie te moje blokady , tarcze ... cała ta moja kwalifikacja się rozsypała.
 
     Jadę nocą wraz z żona i powiadam : koniec-umieram bo przy tak silnym ataku nie dam rady się wygrzebać. Dzięki tym cierpieniom doszedłem do takiego momentu - mówię : no cóż , nie wiem co więcej zrobić . No cóż - przyjdzie ciało zostawić bo na tym koniec, Tu moje umiejętności się kończą. Oni mnie nocą przydusili , upadłem z łóżka i zrozumiałem,że już koniec. 
 
     Bili po wszystkim- a to płuca a to inny organ boli . Przez 2 godziny oni rozpisują biorytmy człowieka , dobierają stosowny do tego człowieka kod i atakują po organach. Rozumiecie cel działania ? Ludzie umierają codziennie na zawały . Wszystkie biorytmy są ściśle zapisane ,oni dobrze wiedza co się dzieje z organizmem i przenoszą to na człowieka , którego trzeba zabić.
 
     Śmierć następuje od urazu -oni dobrze wiedzą jaki organ jest osłabiony i w żądanym czasie atakują ten organ. No i koniec końców dobili mnie jak mamuta. Gdy się zorientowałem,że już koniec i po prostu odchodzę to myślę sobie : no co ? Nie pierwszy raz przychodzi ciało zostawić - no to Sława Bogom ! Ja im szczerze wysłałem miłość i szczerze przesłałem: " w porządku nauczyciele , wspaniałą lekcję mi daliście . Czas odchodzić . 
 
       I kiedy doszedłem do tego stanu to zobaczyłem ,że energia popłynęła przeze mnie i poprzez słup łączący uderzyła wprost z mojego Egregora Rodowego . Co się wydarzyło ? To tak jakby wziąć kondensator na 12 V i zamiast do właściwego napięcia podłączyć go  do gniazdka 220 V.  Kondensator po prostu wybuchnie. 
 
    To samo stało się tutaj. Nastąpiło dziwne błogosławieństwo. Operatorzy pomarli , potracili zmysły a po tym wszystkim gdy przyjeżdżałem do Petersburga Wszystko zrozumieli , wojuję kiedy chcę . Jeżdżę do Moskwy i mam święty spokój. A to dlatego,że nie mogą mnie uderzyć. 
 
   Teraz oni już biją w Egregor Roda a stamtąd przychodzi im taka odpowiedź ,że są bezsilni : To są biesy niskiej rangi - oni jeszcze nie wiedzą z czym się kontaktują . Starają się dociec co się dzieje Dlaczego Trehlebov do tej pory chodzi sobie swobodnie? kto mi to wyjaśni ? To biesy o niskich kwalifikacjach.
 
    A w Moskwie krążą pytania:  ile wam zapłacił Trehlebov byście mu takie czarne public relations na cały świat robili ? To przecież dużą forsę kosztuje , ile wam dał ?
 
    Oni na to: "a no nic , myśmy chcieli jak najlepiej , chcieliśmy się wykazać przed wami".
   -  No ale teraz pracujecie na korzyść Trehlebova ? No i na dziś mam spokój. Już o mnie zapomnieli. Nie ma żadnej blokady - nie mogą dać rady . 
 
  GŁOS Z SALI:   Oni otrzymują swoją lekcje . 
 
  - Faktycznie - ja im tylko raz mogłem pomóc. (śmiech na sali) 
 
   PYTANIE Z SALI:  Jakiego rodzaju lekcję oni odbierają ? 
     
    Miłość . Pokochaj swojego wroga a wysypiesz mu rozżarzone węgle na głowę . 
     
     No a ta pańska lekcja ? Jaka ona była ? 
 
     No taka ,że nie dałem rady zdobyć dostatecznych umiejętności by się obronić. Były jakby kwalifikacje częściowe - nie było miłości. Ja po prostu z nimi walczyłem - taki blok, potem taki ,potem inna obrona .. to szło w odpowiedzi . A to wszystko taka szermierka - wszystko nie na tym poziomie. Mi potrzebne było przejście na zupełnie inny poziom. 
        
         Pamiętacie tę przypowieść gdy uczeń wyzywa swojego nauczyciela bo pomyślał ,że stał się już doskonalszy od niego ? No to decydują - jak to wykazać kto silniejszy ? Zdecydowali walczyć na miecze. Uczeń bierze miecz i wkłada do strumienia ostrzem w kierunku skąd płynie . Płynie listek i dotknął miecza - przeciął się na pół ... wszystko co niósł strumień uczeń poprzecinał. Tak - to mistrz. Ile by razy nie włożył miecz to wszystko rozcina jak masło.
 
A nauczyciel także wetknął swój miecz w strumień i cokolwiek nie płynęło strumieniem omijało miecz. Nic nie dotknęło miecza. No i wszyscy uznali ,że taka umiejętność jest znacznie lepsza. 
 
   Tak więc prawdziwi mistrzowie to nie ci co mają wiele zwycięstw, mają wiele blizn, - wygrali wiele pojedynków lecz ci, którzy nie wchodzą w konflikty.

  To już jest inny stopień ewolucji.    Ja już dziś
 inaczej się odnoszę do tych demonów .


Prawdę się powiada,że można uderzenia przyjmować na tarczę .

Jeśli ochrona jest dość silna to wytrzyma a jeśli
 zostanie przebita to obrywamy po całości.

Można też powiedzieć :  wszystkie wasze  strzały przyjmę na tarczę  ale
  w odpowiedzi mogę przesłać tylko jedna strzałę - strzałę miłości.

Tego oni już wytrzymać nie są w  stanie .

Jeśli stosujesz tarczę i oni ja przebiją to ....... ale
 jeśli się odkrywasz to nie można Ciebie uderzyć.

Jeśli rozwijasz się  w  sferze etyczno-duchowej i masz dostatecznie silne połączenie poprzez "słup energetyczny"
 to cała energia bije już w Egregor.

To Rodowy Egregor duchowy a jego moc...... spróbujcie sobie wyobrazić ,

skoro nasi Przodkowie przez 1,5 miliarda lat budowali duchowo- etyczną  moc Egregoru.

Półtora miliarda lat tylko na tej planecie

A można też wyjść na poziom Egregoru duchowego, który obejmuje
 cały kosmos.Możecie sobie wyobrazić jaka to moc ?

I czym są ci masoni ze swoją psychotroniczną instalacją ?
 
  Huh-  i ich nie ma . Wyparowują i koniec.
Ja musiałem dojść do tego poziomu a nie prowadzić z
 nimi szermierkę pokazując kto tam co potrafi.

 Wcześniej myślałem,że potrzebne są super umiejętności .
Gdy zrozumiałem ,że oni wojują z pomocą magii to stwierdziłem :należy
 się tego nauczyć i przeciwstawić się tą samą magiczną bronią .

" Trzeba znać twarz wroga" - tak mnie nauczano.
Dlatego umiałem zdejmować te ich sidła. A urządzenia psychotroniczne to
 też magia wspomagana wysoką technologią. To jest to samo.

Myślałem sobie :" to wszystko nic" .  Okazało się jednak
 inaczej a dzięki temu mogłem wejść na wyższy poziom.
Dlatego jestem im wdzięczny - bardzo dobra lekcja .
 Bez nich by się to nie zdarzyło.
Dlatego gdy powiadają: " należy ich zniszczyć , usunąć !" to
 ja odpowiadam :"  a kto będzie trenował?"

Przeszedłem te lekcje co trzeba przejść. Jeśli tego nie przejdziecie
 to czy możecie wyjść na ten poziom ?

Cierpienie prowadzi do oświecenia i należy przejść te lekcje,
 które  to cierpienia przyniosą. . 

 

https://www.youtube.com/watch?v=FlIgRSm8SJw


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.