poniedziałek, 21 grudnia 2020

szczepi@nki oraz "Wielki Szu"

 Szef Irek mówi około 16 min 30 sek:

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

    A ja przy okazji polecam coś co wiele razy cytowałem już na blogu.

Udało się wreszcie "z pomocą przyjaciół" jak śpiewał Joe Cocker, on śpiewał "z niewielka pomocą..." ale pomoc jednego z przyjaciół była bardzo znacząca.

  Dodałem tekst pod filmem, w przygotowaniu jeszcze jeden fragment tego ważnego dla mnie obrazu. Z radością dowiedziałem się w komentarzach na portalu cda. że powstał materiał na nową część tego filmu - ludzie, którzy czytali książkę mówią, że jest jeszcze lepsze niż "Wielki Szu". Znalazłem książkę na portalu aukcyjnym i od godziny leży już na moim biurku - pani Patrycja, która zamieściła ofertę przysłała mi gratis! Dostałem 2 książki, ta druga to "Wielki Szu" czyli ten pierwszy film. Już widzę, że warto przeczytać książkę i że film (powszechna rzecz) nie zawarł smaczków jakie widnieją w tekście, są niuanse, przemyślenia, obserwacje życia.

EDYCJA marzec 2021: filmy zostały usunięte z youtube więc wgrałem na chomikuj.pl - może jakiś czas sie utrzymają:

http://chomikuj.pl/michalxl600/Gra+sie+po+to+*c5*bceby+wygra*c4*87+-+Szu 


50 komentarzy:

  1. Świetnie, że to puściłeś Michał. To małżeństwo to naprawdę obudzeni ludzie. Wyobraź sobie, że ta żeńczyni urodziła czworo dzieci w domu. Podziwiam. Mówią prawdę i warto ich posłuchać. Teraz świat będzie się coraz bardziej rozdwajał na ludzi niemyślących (z własnego lenistwa umysłowego i strachu) i na tych, którzy się budzą. Obie grupy będą żyć obok siebie, a jednak jakby za szybą. Teraz, ten cały strach związany ze szczepieniami, będzie ,,segregował'' ludzi. Póki co, mało z nas przestanie się bać, ponieważ wokół czujemy energię strachu, ale ten lęk w końcu przełamiemy i coraz więcej z nas będzie przechodzić na jasną stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko prawda! Na moje odczucia spory procent ludzi już odważnie spogląda widząc, że to jakaś "ściema" (na wsiach okolicznych i w pobliskich miasteczkach zauważyłem rozluźnienie, więcej ludzi bez masek albo jakoś tak niedbale na brodzie "na wszelki wypadek" ale jest to sygnał dla innych: "mam to gdzieś/ nie wierzę w wiadomości TV".

      Co do Irka i Daviny - znamy ich (Beata Suchodolska pisała, że poznała osobiście), prawie 2 lata temu zamieściłem taki wpis:

      https://michalxl600.blogspot.com/2019/02/szef-irek-i-davina.html

      Usuń
    2. p.s. czytam sam w tej chwili ten wpis blogowy i podglądam niektóre zalinkowane filmy. Czwarte dzieciątko miało kilka dni temu drugie urodziny :)) - pewnie zaczyna rozmawiać.

      Usuń
    3. Wyjątkowo, nie logując się - właśnie jestem w dużym mieście i tu też widać rozluźnienie. Można minąć bez problemu osoby bez masek, nawet na głównym deptaku. W sklepach też nie jest źle, wielu właśnie ma na wszelki wypadek gdyby jakieś służby szalały.

      Ratne Igre

      Usuń
    4. Ratne Igre no właśnie cały czas o tym mówię/piszę, że "nie taki Diabeł straszny jak go malują" :)))

      Usuń
    5. ANONIMOWY, czy piszesz o mieście w Polsce? W Wielkiej Brytanii nie nosimy masek nawet w sklepach. Nosi ten, kto chce.

      Usuń
    6. Michał. Oby więcej takich ludzi było. Jak ten czas leci. Pamiętam jak Davina mówiła o przygotowaniach do porodu. Uściski i całusy dla maluszka.
      Fakt, że nie śledzę jej filmików zbyt często, ale zacznę. Można dużo z nich wynieść i przekazać innym.

      Usuń
    7. Witajcie :)

      Jeżeli będziecie mieli problemy z zachęcaniem Was do szczepienia ,,przeciwko covid-19'' lub nawet przymuszaniem, dajcie mi znać. Przekieruję was do odpowiednich stron i ludzi w Polsce. Widzę jaki jest popłoch wśród lekarzy, pielęgniarek i nauczycieli, którzy już teraz otrzymują ,,zaproszenia'' na szprycowanie. Tak się dziwnie składa, że w te grupy zawodowe bardzo, ale to bardzo wprost przymuszały rodziców do zaszczepienia dzieci i to takimi kombajnami po 6 w jednym - tak! I to te grupy zawodowe zgłaszały ,,niepokornych'' rodziców do sanepidu! Tu nie tylko chodzi o lekarzy i pielęgniarki. Z nauczycielami było podobnie. Nie mogłabym pracować teraz w żadnej placówce oświatowo-wychowawczej. Haha, jakiej tam wychowawczej - w placówce prania mózgów i kształcenia bezmózgów. Jak się cieszę, że od nich odeszłam. Pamiętam jak mnie kiedyś ,,nałuczyciele'' zbesztali na FB za napisanie o przyczynach autyzmu. Zostałam nazwana prymitywem i antyszczepionkowcem. No to teraz ,,nałuczyciele'' macie twardy orzech do zgryzienia jak tu uniknąć przyjęcia czegoś, co w dodatku jest genetycznie wygenerowane. Życzę wszystkim lekarzom, pielęgniarkom i nauczycielom pracującym w tym chorym systemie, żeby w końcu zaczęli myśleć i oczywiście, żeby wybronili się z przyjęcia czegoś, co może im bardzo zaszkodzić w przyszłosci. Pozdrawiam.

      Usuń
    8. Mam bliskiego krewnego ze spraną głową (nauczyciel) - już ogłosił, że biegnie się szczepić i wszystkich wokół zachęca a rodzinę wręcz zmusza.

      Usuń
    9. Michał: Przykro to słyszeć, ale nie przekonasz takiego człowieka. Sam, jak chce, niech się szczepi i (nie życzę mu źle) nawet niech się stanie bezpłodny po tej szczepionce, ale żeby zmuszać rodzinę do przyjęcia nie wiadomo czego, czegoś, co może im poważnie zaszkodzić, jest nieludzkie, pomijając fakt, że zupełnie nieodpowiedzialne.

      Usuń
    10. To są ludzie -zombie. Oni odpowiedzialność za siebie przekazali swojemu "panu" (mój właściciel wie co dla mnie dobre) - to są umysły niewolników. Ich wybór, ich doświadczenie. Tragedii tu nie ma bo doskonalimy się we wielu wcieleniach i będą musieli "powtarzać klasę" w innym wcieleniu. Na siłę nikogo nie zmusisz - Ziemia jest strefą wolnej woli.

      Usuń
  2. Od dawna nic mnie tak nie zaniepokoiło jak właśnie te szczepienia, stąd cieszy mnie ich szczery przekaz. Mają sporą liczbę oglądających, więc obraz trafi do wielu ludzi. Bardzo ich lubię. Są tacy PRAWDZIWI i widać, jak wielka miłość ich łączy.

    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dojrzali ludzie a Irek odpowiedzialny mężczyzna - ona to docenia. Prawda, że miło słyszeć jak rodzina współpracuje w harmonii i szacunku. A potwierdzeniem ich prawdy są te cudowne uśmiechy dzieciaków.

      Usuń
    2. Michał. Davina umieściła swój filmik z prywatnym nagraniem ze spotkania ''World Freedom Alliance Polska''. Wyobraź sobie, że YouTube usunęło filmik ''World Freedom Alliance Polska'' umieszczony poprzednio przez osobę, która należy do tej organizacji. Są tutaj dwie lekarki: Dr Martynowska (pozbawiona wykonywania zawodu po wielu latach pracy w przychodni) i Dr Katarzyna Bross-Walderdorff, homeopatka, współpracująca ze STOP NOP od paru dobrych lat, po poważnych przejściach z lwią paszczą, zwaną naczelna izba lekarska za podważanie podawania szczepień. Usuwają to, co dla nich niewygodne, żeby więcej ludzi się nie dowiedziało, co jest grane.

      Popłakałam się, jak czytałam to, co napisałeś o swoim synu, co z nim było po szczepieniu. To, co zrobiłeś później, było najlepszą decyzją, żeby wyjść z tego chorego systemu.
      Jestem pewna, że w razie powrotu do Polski, nie będę zapisywać mojej rodziny do żadnej przychodni. Lepiej pozostać w cieniu po to, żeby żyć normalnie.

      Oto filmik Daviny: https://www.youtube.com/watch?v=mx-rA2G8A20

      Usuń
    3. Michał. To moje ostatnie zdanie: ,,Lepiej pozostać w cieniu po to, żeby żyć normalnie.'', zabrzmiało smutnie, no bo tak naprawdę, dlaczego mamy się chować, żeby nas nie ruszano, nie zmuszano do tego, czego nie chcemy, dlatego, że wiemy, jak to nam szkodzi. To jest nienormalne, to jest jak życie w jakiejś konspiracji. Niestety, będzie to trwało dopóty, dopóki będzie na to przyzwolenie ludzi.

      Usuń
    4. Od setek lat trwa wojna, która momentami przechodzi w tak zwaną "fazę gorącą" (tak jak w latach 1939 -1945) ale pozostałe lata pozornego pokoju to tylko zmiana wojny w inną fazę. Cóż znaczy legalizacja trucizny alkoholowej stojącej na półkach w sklepie z żywnością? Przecież to wojna ale ludzie są pijani i nie widzą. Andriej Iwaszko ma rację - umysł trzeźwieje jakieś 3 lata po wypiciu ostatniego czegoś "z procentami". Wtedy zdajesz sobie sprawę w jakie ogłupienie się nas wprowadza, alkohol to jeden z przykładów otwartej ale jednak ukrytej wojny.
      Świat w tej chwili się rozdwoi - już dawno temu w kinie widziałem film proroctwo "Ucieczka z Nowego Jorku", wtedy zrozumiałem, że miasta będą zamieniane w getta. Normalni ludzie mogą żyć i rodzić się tylko na własnych rodowych siedliskach, w miastach pozostaną niewolnicy. Tylko bliskość przyrody pomoże uruchomić wszystkie nasze możliwości, nie będzie potrzebny internet itp. protezy.

      Usuń
  3. Nie mam nic przeciwko Irkowi i Davinie ale nie ma co straszyć ludzi, że szczepionki będą przymusowe dla wszystkich, bo moim zdaniem tak nie będzie. Kto będzie chciał niech się szczepi - jego wolna wola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałem całości - tylko obszerne fragmenty i uznałem, że starają się nie straszyć a jedynie ostrożnie przekazać realia. Też się długo zastanawiałem czy warto to publikować bo widać, że wielu ludzi nadal tkwi "pod chmurami" nie widząc słońca, które przecież cały czas świeci. To jak w tej słynnej scenie z filmu "Między Piekłem a Niebem" gdzie ona siedzi w tworach własnej wyobraźni dziwiąc się: "gdzie się podziały moje kwiaty?"

      Usuń
    2. Ja też fragmenty, bo ogólnie ciężko się to ogląda, bo nie jest krótko, zwięźle i na temat tylko wypowiedzi "ciągną się jak flaki z olejem" :) i oni sami nie wiedzą co mają mówić.
      W moich fragmentach tak to zabrzmiało :))
      No może ogólnie cała wypowiedź jest tak jak piszesz.
      Myślę, że Davina też nagrywa filmiki "pod publike", bo ona na tym głównie zarabia. Ona w sumie jest już taką celebrytką na YT - aby coś wrzucić byle jak - ludzie i tak to obejrzą, bo są spragnieni nowych filmów :)

      Usuń
    3. Mirmił: Drogi Mirmile, niestety, ale jesteś w błędzie. Dlaczego? Należę do grupy na FB: ,,Nie sczepimy - aspekty prawne'' i prawie codziennie zaglądam do STOP NOP Justyny Sochy. Na obu tych grupach już są informacje, że w jednej prywatnej placówce medycznej pogotowia ratunkowego dyrektor wysłał powiadomienia do pracowników kontraktowych, że jeżeli chcą mieć kontrakty o pracę od stycznia 2021 roku, muszą się zaszczepić ,,przeciwko'' covid-19. Medycy sprawę oddali do prawnika, a także Ator omówił ją porządnie w jednym ze swoich niedawnych filmików.

      Ponadto, przed chwilą weszłam na stronę STOP NOP i zobacz, co przeczytałam: ''Wiceminister Piontkowski na pytanie kiedy dzieci wrócą do szkól odparł, ze "wiosną... jak się nauczyciele zaszczepia". Rozumiesz to? Myślący nauczyciele piszą, że wolą się zwolnić z pracy niż przyjąć truciznę.

      Nie mieszkam w Polsce (gdzie pracowałam jako nauczyciel), a chciałam wrócić do niej, do mojej kochanej Polski, ale chronimy nasze dzieci, jak możemy. Jesteśmy w UK. Tutaj też przebąkują coś na temat szczepień, ale nie ma tu takiego reżimu, jaki jest w Polsce. Zresztą, nie czujemy tego, bo oboje uczymy przez internet.

      Mirmił, to Twoja sprawa czy wierzysz Aronowi, czy nie. Słyszałam, co mówił na temat szczepień - dokładnie, co napisałeś, że nie będą obowiązkowe, a tu proszę, okazuje się, że na siłę starają się różne gnidy przeforsować je.

      Zgodnie z prawem, szczepienia nie mogą być obowiązkowe, a tym bardziej przymusowe, ponieważ jest to poważny eksperyment medyczny, ale większość ludzi o tym nie wie i najzwyczajniej w świecie boi się.

      Mój mąż i ja byliśmy ,,głupi'' - bardzo nieświadomi - parę lat temu i bez zastanowienia szczepiliśmy naszego syna i córkę. Na szczęście zaczęliśmy się edukować w tej dziedzinie i ostatnią szczepionkę, jaką dostał nasz syn, było kiedy miał 4,5 roku (a ma teraz 15 lat), a u córci ostatnia szczepionka była jak miała 1,5 roku (ma teraz 8 lat) i powiedzieliśmy sobie KONIEC. Obudziliśmy się.

      To ja byłam pierwsza, która napisała Aronowi, żeby zaczął coś mówić na temat szkodliwości szczepień. Było to parę lat temu. Coś tam zaczął mówić, nawet nie głupio, ale zobacz, wsłuchaj się w to, co on teraz ględzi. Po prostu mu nie wierzę.

      Twoja sprawa, w co chcesz wierzyć, ale proszę, zanim napiszesz to, co Aron powiedział, zajrzyj do innych źródeł. Polecam ,,Nie szczepimy - aspekty prawne'' i STOP NOP, a dokładnie Justyna Socha.




      Usuń
    4. A co mnie obchodzą lekarze i nauczyciele? :)))

      Przecież to trybiki systemu i oni działają jak im system każe.

      Przecież ta cała współczesna medycyna tak naprawdę nie leczy tylko morduje ludzi więc to jest ich karma - otrzymują co sami zgotowali ludziom - sami kazali i szczepią ludzi bez opamiętania a jak teraz każe się im samym zaszczepić to już się im krzywda dzieje???
      ha ha ha nie rozmieszajcie mnie :)

      I bardzo dobrze im tak. Im więcej lekarzy odejdzie tym może szybciej zawali się ten obecny chory system służby NIE-zdrowia :)

      A w przypadku nauczycieli jest to samo - obecny system "edukacji" tak naprawdę niczego nie uczy. Wtłaczają do głowy dzieciom mnóstwo niepotrzebnych informacji po których po wyjściu ze szkoły dorosły już człowiek nie umie szeroko myśleć tylko ma klapki na oczach.

      Obecny system edukacji to jest wyłącznie produkcja posłusznego niewolnika - tylko aby do roboty na kilkanaście godzin, potem już nie ma czasu dla rodziny i taki człowiek myśli tylko aby nażreć się, napić(alkohol), od czasu do czasu pochędożyć i pójść spać i nic po za tym.

      Więc też dobrze, że dzieci przestały chodzić do "szkoły" tylko więcej czasu spędzają z rodzicami - o tym przecież Michał umieszcza filmy u siebie na kanale, że najlepiej dzieci uczą się właśnie od rodziców i najlepsza ich socjalizacja następuje w życiu rodzinnym a nie w obecnej zdegenerowanej tzw. "budzie"-szkole, w której panuje klimat prawie jak w więzieniu grypsera-slang uczniowski/młodzieżowy, alkohol, narkotyki i rozwiązłość seksualna.

      Widzę Kasia, że masz zaległości do nadrobienia :)
      Albo żyjesz w jakimś zupełnie innym świecie - innym wymiarze :)

      Usuń
    5. Widzę u Irka hipokryzję, bo mówi, że szczepionki pozmieniają/pomieszają DNA i to jest bardzo zła rzecz
      ale sam to przecież uczynił łącząc się w związek z Daviną - pomieszał geny :)

      Ich związek można podciągnąć pod propagandę "multikulti" - czyli właśnie pomieszanie wszystkich genów na świecie i wynarodowienie, które obecnie szeroko promują mainstreamowe media. Czyli osłabienie rodu białego człowieka i obecna powszechna degeneracja.

      Usuń
    6. Kasia ja bardzo dobrze wiem co to są szczepionki, co mówi Justyna Socha i wcale nie promuję żeby się szczepić - napisałem, że kto chce się szczepić niech się szczepi jego sprawa.

      Najlepiej na temat szczepionek i jak powstały mówi dr Jaskowski:

      że nacinało się skórę żywym krowom, potem smarowało to ich odchodami a później z powstałej ropy robiło szczepionki.

      To już wystarczy, żeby mnie przekonać nad szkodliwością szczepionek :)

      Do tego dzisiaj szczepionki "hoduje się" na usuniętych komórkach rakowych, bo są bardziej trwałe niż normalne komórki oraz na płodach dzieci z aborcji.

      Do tego dodaje się tam jakąś okrutnie szkodliwą chemię i rtęć, po których jest mnóstwo przypadków autyzmu i wspomnianego przez ciebie efektu NOP.

      NOP to jest dla mnie to samo co medyczny termin "powikłania po-operacyjne" - czyli zabezpieczenie dla "lekarzy" - umywanie rąk od spowodowanego przez nich świadomego okaleczenia pacjenta.

      Także mi nie wmawiaj, że ja jestem taki pro-szczepionkowiec :))))

      Piszesz, że w UK są takie "luzy" a nawet w telewizji mówią, że to właśnie tam jest największy przymus szczepień więc chyba nie do końca wiesz co się dzieje.

      Usuń
    7. Kasia bez obrazy ale sama udowodniłaś jaki jest poziom wiedzy obecnych nauczycieli, sama napisałaś:

      "Mój mąż i ja byliśmy ,,głupi'' - bardzo nieświadomi - parę lat temu i bez zastanowienia szczepiliśmy naszego syna i córkę"

      Usuń
    8. Z tego co pamiętam Aleksiej Wasiliewicz mówił, że takie związki się będą zdarzały, natomiast ważne jest w którym kierunku wychowa się potomstwo (proszę niezwłocznie o sprostowanie jeśli palnąłem głupstwo). Davina (ona sama jest chyba mulatką) wybrała więc swą ścieżkę.
      Ogólnie "właśnie pomieszanie wszystkich genów na świecie i wynarodowienie" to znowu kolejna z agend GP, który chwyta się już chyba wszystkiego by się utrzymać, więc robią i tu bałagan (wspominałem wcześniej o Indianach Hopi i ich przekazie, że każda z ras odpowiada za dany żywioł - pomieszanie więc zakłóciłoby naturalną równowagę).
      Ratne Igre

      Usuń
    9. Z własnego otoczenia wiem, że są ludzie, którzy by cię pobili albo nawet zamordowali(taka bije od nich agresja), jakby nie pozwoliłoby się ich zaszczepić :)))

      Dlatego niech się szczepią i trują dla świętego spokoju. A jak przyjdą jakieś "powikłania" to sami przekonają się na własnej skórze o co tu chodzi :)

      Przecież właśnie o to chodzi w tym naszym życiu na Ziemi żeby doświadczać w materialnym świecie a dusza i duch jest i tak nieśmiertelny więc nie ma się czym przejmować - to są tylko GRY BOGÓW - taka zabawa podczas, której zbieramy doświadczenie :)

      Usuń
    10. Nie bierzcie życia zbyt poważnie a łatwiej Wam będzie żyć.

      Chwytaj Diabła za rogi i śmiej się mu w twarz!

      Pozdrawiam wszystkich :)))

      Usuń
    11. Mirmił: ,,Widzę Kasia, że masz zaległości do nadrobienia :)
      Albo żyjesz w jakimś zupełnie innym świecie - innym wymiarze :)'' -
      Mirmił, Ty sobie widzisz to i owo. Jeżeli jakieś zaległości do nadrobienia mam, to je nadrobię. A Ty nie masz żadnych braków do nadrobienia? Jak myślisz? Czy tak zawsze oceniasz ludzi? Nadrób swoje zaległości, a później mów innym, ze je mają, dobrze?
      --------------------------------------
      Mirmił: ,,Także mi nie wmawiaj, że ja jestem taki pro-szczepionkowiec :)))) '' .
      Mirmił, ja Ci absolutnie nie wmawiam, że jesteś pro-szczepionkowcem. Bardzo nie podoba mi się określanie ludzi jako ,pro' lub ,anty' jacyś tam. Nic Ci nie wmawiam. Napisałam, co sądzę po Twoim wpisie i ogólnie po Twoich poprzednich wpisach dotyczących tego, co powiedział Aron (Grzesiek).
      ----------------------------------------
      Mirmił: ,,Piszesz, że w UK są takie "luzy" a nawet w telewizji mówią, że to właśnie tam jest największy przymus szczepień więc chyba nie do końca wiesz co się dzieje.''
      Drogi Mirmile, wiem, bardzo dobrze wiem, co się dzieje w Wielkiej Brytanii. Przyjedź tu i zobacz. TUTAJ NIE MA ŻADNEGO PRZYMUSU SZCZEPIEŃ. ŻADNEGO. I takiego przymusu nigdy tu nie było. Wiem, ponieważ nie raz pisałam do przychodni, że nie chcę szczepić moich dzieci z powodu niepożądanych odczynów poszczepiennych. Wiesz, jak zawsze odpowiadali? ''Dear Mrs .... . Thank you for the letter informing us about your fears regarding adverse side effects of vaccines. We APPRECIATE your point of view and we understand why you do not give your consent to vaccinate your children.'' Rozumiesz? Oni DOCENIAJĄ mój punkt widzenia, itd. Tu jest inne podejście do tematu. Pod tym względem jest tutaj wolność i to zawsze każdemu powiem i NIKT mi nie powie, że jest inaczej.
      Zapamiętaj sobie, że ani w Anglii, ani w Szkocji, ani w Walii, ani też w Irlandii Północnej NIE MA ŻADNEGO PRZYMUSU SZCZEPIEŃ.
      Dlaczego wierzysz ,,polskiej'' telewizji? Nie lepiej obejrzeć ,,w Realu24'' lub jakąś inną niezależną telewizję? Telewizja taka jak TVN24, Polsat, czy TV Polska, to wiesz jakie to media? Media głównego śc...ku. Jeszcze raz podkreślam: NIE WIERZ IM CO DO SZCZEPIEŃ NA WYSPACH. Dodam jeszcze, że w Irlandii też nie ma żadnego przymusu szczepień. TAKŻE MIRMILE JESTEM W TEMACIE I ORIENTUJĘ SIĘ W NIM ZDECYDOWANIE ZNACZNIE LEPIEJ OD CIEBIE, ponieważ tutaj mieszkam już 12 lat i oprócz tego, że uczymy, zajmujemy się pomocą w różnych kwestiach formalnych i prawnych dotyczących, np. dyskryminacji Polaków.
      ------------------------------------
      Mirmił: ''Kasia bez obrazy ale sama udowodniłaś jaki jest poziom wiedzy obecnych nauczycieli, sama napisałaś:
      "Mój mąż i ja byliśmy ,,głupi'' - bardzo nieświadomi - parę lat temu i bez zastanowienia szczepiliśmy naszego syna i córkę"
      Tak Mirmile, było to 6,5 roku temu, kiedy temat szczepień stawał się coraz bardziej znany, kiedy ludzie zaczęli coraz częściej powątpiewać w działanie szczepień. Wtedy to się coraz bardziej rozkręcało.
      W ogóle to bardzo łapiesz za słowa tak, jakbyś nie rozumiał, że ''głupi'' zostało użyte nie w kontekście kogoś głupiego. Rozumiesz, o co mi chodzi? Zauważyłam to u Ciebie kilka razy - wiesz, co mam na myśli? Troszkę wyluzuj, Owszem, mogłam zastosować słowo ''niemyślący'', ''nieświadomi'', ''nie będący w temacie'', itd., ale akurat użyłam ''głupi'' i co w tym złego. (Kiedyś, w jednym z moich komentarzy też zacytowałeś coś, co napisałam, a później odniosłeś to do mojego stanu wiedzy. Pamiętasz? Było to tak niemiłe z Twojej strony, taka szpileczka, a ja użyłam tych słów w stosunku do siebie ironicznie.
      Było to nieładne z Twojej strony, także proszę Cię o pisanie troszkę grzeczniej.)

      Usuń
    12. Ciąg dalszy odpowiedzi do MIRMIŁA:

      Co się tyczy nauczycieli, to obecnie, a właściwie od paru lat środowisko nauczycielskie też się zmienia. Rozmawiam ze swoimi koleżankami i kolegami po fachu, którzy mieszkają w Polsce i dalej uczą w placówkach oświatowych i widzę, jak Ci ludzie się budzą, jak bardzo przeciwni są systemowi szczepionkowemu w Polsce. Zmieniamy się. Każdy z nas się zmienia.
      Tak samo dzieje się z lekarzami, którzy nie godzą się z tym chorym systemem. Kiedyś tkwili w nim po uszy, a teraz zobacz jak się wyłamują - do takiego stopnia, że mają ciężkie przeprawy z tą diabelską izbą lekarską. Ci lekarze za mówienie prawdy są pozbawiani możliwości wykonywania zawodu. Wiesz, o jakich lekarzach mówię? Nie raz ich filmiki są na Youtube, a paru z nich współpracuje ze STOP NOP.

      Usuń
    13. Mirmił, jeszcze coś mi się przypomniało. Warto o tym wspomnieć. Przed pLandemią, sporo ludzi wróciło z UK do Polski. Wśród tych, co wrócili, znam kilka rodzin, które miały i do tej pory mają poważne problemy z sanepidem i przychodniami za nieszczepienie dzieci. W Wielkiej Brytanii nikt się ich o to nie czepiał.

      Usuń
    14. Mirmił 22 grudnia 2020 15:17

      Kasia bez obrazy ale sama udowodniłaś jaki jest poziom wiedzy obecnych nauczycieli, sama napisałaś:

      "Mój mąż i ja byliśmy ,,głupi'' - bardzo nieświadomi - parę lat temu i bez zastanowienia szczepiliśmy naszego syna i córkę"

      ----------------------------------

      Mirmile - ja tez byłem taki głupi. Mój pierwszy syn urodził się w 1997 roku, spokojny niemowlak, cichutki - patrzył na mnie gdy ona wybudzała się z narkozy (zrobili "cesarkę" niestety). Dramat się zaczął po 3 dniach gdy podczas wypisywania obojga ze szpitala podali mu pierwszą serię "diperte" to się chyba nazywało. Michał płakał prawie non stop, wił się w bólach - cierpiał on przez miesiąc, cierpieliśmy i my. Zasypiałem na podłodze koło ich łóżka sam nie wiedząc kiedy i budziłem się jak mi się robiło zimno. Po miesiącu "kolki" ustały, było dobrze. Po roku badanie - według planu szczepień kolejna "dawka". Sam go zaniosłem w nosidełku do przychodni, wiedziałem już wtedy, że można podać szczepionki w odstępie czasowym aby dzieciak lepiej to zniósł ale znów mu dali "triadę" 2 zastrzyki i coś do wypicia. Znów się zaczął ten sam horror. Ja pokojarzyłem fakty, zorientowałem się, że to wina szczepionki. Poszedłem do przychodni i w portierni w okienku poprosiłem o całą jego dokumentację kłamiąc, że przenosimy się do innego miasta i że jest nam potrzebna. Jakoś udało mi się panią przekonać, dostałem grubą kopertę, która tego samego wieczora wylądowała w piecu C. O. Michałowi pozwoliłem biegać po kałużach, z gołym zadkiem latał sobie po deszczu, nie chorował przez cały czas gdy miałem na to wpływ. Po rozwodzie ona zaczęła piętrzyć problemy, dostała się pod wpływy swojego ojca (lekarz, gdy "rządził" on zaczęły się choroby, do tego trauma rozwodowa) ale mimo to Michał wyrósł na silnego chłopaka i nad-przeciętnie zdolnego (co zauważały nauczycielki).

      Usuń
    15. Anonimowy22 grudnia 2020 15:19

      Z tego co pamiętam Aleksiej Wasiliewicz mówił, że takie związki się będą zdarzały, natomiast ważne jest w którym kierunku wychowa się potomstwo (proszę niezwłocznie o sprostowanie jeśli palnąłem głupstwo). Davina (ona sama jest chyba mulatką) wybrała więc swą ścieżkę.
      ...............
      Ratne Igre

      ------------------

      Było coś takiego - mówił też o krzyżowaniu się z Semitami, to też są ludzie o bardzo odmiennej genetyce. Wszystko to jest lekcją - nasza genetyka się osłabia a oni zyskują. Ale też wiele mówił Trehlebov, że ważne jest jaki duch wejdzie w dane ciało - dawał sporo przykładów kiedy niby nasze słowiańskie geny a człowiek zmienił się w zombie (stracił ducha) poprzez broń informacyjną jaką jest fałszywa religia. Bywało i odwrotnie gdy człowiek (dusza/duch) mający do dyspozycji geny pomieszane (Zadornow na przykład miał ojca żydowskiego pochodzenia a wspaniałe rzeczy zdziałał dla naszej kultury) i "przebił się" przez kiepskie "narzędzie" (ciało) jakie miał do dyspozycji. Dr. Gariajew udowadniał doświadczalnie, że świadomość jest w stanie przeprogramować genetykę więc ja na ciemną karnację Daviny patrzę z uśmiechem - "zhakowali system" :) . W filmie AWATAR to właśnie "mieszaniec" posiadł największą moc.

      PO OWOCACH POZNAWAJCIE - jak zalecał mędrzec.

      Usuń
    16. oj, temat naszego budownictwa to całe obszerne zjawisko. Rosyjskojęzyczny internet wprost kipi różnymi znaleziskami. Jest masa zdjęć z przed 100 i więcej lat, które pokazują (tak się to interpretuje), że:
      1. jakieś 200 lat temu (za czasów niby "wojen Napoleońskich") miasta zostały przykryte kilkunastometrową warstwą ziemi, taka jest współczesna Praga i wiele miast rosyjskich aż po Syberię, ja subskrybuję kilka kanałów i co chwila wyszukiwarka podrzuca nowe dziwności, wystarczy się skupić na reportażach z okolic Królewca - daleko nie trzeba szukać, tam są zwyczajnie dostępne jakieś dziwne ściany z głazów, doki dla statków, ruiny wielkich wież itp.
      Wracając do miast- według tej wersji większość widocznych dziś kamienic miewa "piwnice" - fundamenty głęboko pod ziemią, jest tam często co najmniej jeszcze jedno piętro.
      2. W ogóle budowle na Ziemi (ten sławny już film o ziemniakach ma takie migawki- sławny bo już 27 tysięcy odsłon). Są tam zdjęcia gdzie na jakichś wyspach w rodzaju Sumatra, Indonezja czy Kuba są budowle na wzór antycznych, tu ciekawa stronka:

      https://wakeuphuman.livejournal.com/921.html

      tu kolejna:

      https://mishawalk.blogspot.com/2014/12/2.html

      W samym tylko Petersburgu są budowle (pamiętam coś co się określa szpitalem) gdzie na froncie jest 6 wysokich kolumn kamiennych (nie tylko tam- takich kolumn jest masa po całym świecie) niemożliwych do wykonania ręcznie, technika prześwietlania tych brył i jakieś powierzchniowe skanowanie ponad wszelką wątpliwość wskazują na obróbkę mechaniczną (współczesną frezarkę czy coś takiego) a dokładność obróbki i wykonania kształtu nie jest możliwa do uzyskania w wyniku pracy ręcznej.
      Takie przykłady można garściami - gdzieś w Ermitażu stoi gazon (wielkie naczynie kamienne), ta sama historia, waży to jakieś tony i wmawia się publiczności, że wykonane ręcznie.

      Usuń
    17. Przepraszam Cię Kasia, trochę mnie poniosło :)
      Ja też byłem kiedyś głupi w tym temacie.

      Ostatnio dała mi się we znaki powszechna głupota ludzi, bylejakość i ignorancja. Do betonu nic nie dociera.
      I stąd moja taka wypowiedź.

      Skoro tam tyle czasu mieszkasz to najlepiej wiesz ale obiło mi się o uszy od osoby z UK, że też miał tam problemy w szpitalu, gdy jego żona rodziła więc wiem to nie tylko z telewizji.

      A jaka telewizja jest to bardzo dobrze wiem jakie to szambo i propaganda :)

      Wspomniałaś "w realu24" to też mi ten gość nie do końca pasuje, bo albo nie dają mu powiedzieć wszystkiego na wizji albo jest sterowany jak większość przez system - tak jak Korwin, Braun itp. - taki "zawór bezpieczeństwa systemu" - zbierają tych co się zaczynają budzić ale wpuszczają ich w ślepą uliczkę.

      Ale koniec końców sprowokowałem Was do dyskusji i wypłynęło dużo cennych informacji.
      Dziękuję bardzo dobrze się czegoś dowiedzieć "z pierwszej ręki" :)

      Usuń
    18. Odnośnie Daviny to ja jej nie potępiam :)
      Ludzie w Polsce są zapatrzeni w zachód więc stamtąd przyszedł ktoś kogo będą z chęcią słuchać i kto wskazuje im właściwy kierunek :)

      Tylko trochę tak głupio, że to ktoś z zachodu pokazuje nam jak mamy żyć, bo to my powinniśmy ich uczyć ale w sumie to Davina uczy się wszystkiego od naszego Irka i tylko przekazuje dalej informacje.
      I takie to wszystko zagmatwane :)

      A z tego co wiem to w Rosji też przyszła moda na surojedzenie podpatrzona od ludzi z Ameryki, którzy mają już w tym temacie długoletni staż i kręcą filmy na YT.
      Bo tam było więcej wolności w każdej dziedzinie i rodzice nie zmuszali dzieci do wszystkiego tak jak u nas.
      "Musisz zjeść do końca, żeby się nie zmarnowało", "Zjedz przynajmniej kotlecika a kartofelki zostaw" i takie bzdury jak - "mięso bo białko", "mleko bo wapń" - a z tego wiadomo potem tylko problemy zdrowotne :)

      Uważam, że dzięki temu tak jest wiele wegetarian, wegan, witarian właśnie tam na zachodzie.

      Usuń
    19. Mirmił 23 grudnia 2020 11:43

      .................

      A z tego co wiem to w Rosji też przyszła moda na surojedzenie podpatrzona od ludzi z Ameryki, którzy mają już w tym temacie długoletni staż i kręcą filmy na YT.

      --------------------------------------

      Jeden z naszych czytelników (ostatnio zamilkł ale kiedyś się tu ujawniał "Matek-klapek") pisuje do mnie kilka razy w roku i przekazuje swoje nowości. Młody chłopak od kilku lat pracuje na zachodzie (przez pewien czas mieszkał w Belgii) i pisał, że nie wie o czym z tamtymi ludźmi rozmawiać bo u nich całe "ja" to wyłącznie ciało. Ćwiczą, biegają po ulicach - owszem, utrzymują ciało w kondycji ale nie ma żadnych głębszych refleksji. Brak poszukiwań duchowych, "miłość" w ich rozumieniu to podniecenie seksualne. Obawiam się, że w wielu wypadkach wszelakie surojedzenie będzie miało tak samo płytką bazę a w związku z tym stanie się (kwestia czasu) to co z panią Butenko. Jeśli wybór jest podyktowany wyłącznie z poziomu fizycznego to nie będzie stabilny.

      Usuń
    20. Mirmił. Dziękuje Mirmił, wszystko gra. Jeśli chodzi o szpitale, to akurat teraz najlepiej, żeby nas tam nie było. Szpitale mają swoje przepisy. Jeszcze w lipcu 2020 moja uczennica mogła rodzić albo z mężem, albo z doulą. Musiała wybrać albo jedno, albo drugie. Wybrała doulę. Przed pLandemią można było mieć dwie bliskie osoby koło siebie. Zmniejszyli do jednej. W Polsce, z tego co piszą osoby, nie pozwalają nawet jednej bliskiej osobie być z rodzącą, chociaż zdarzają się szpitale, gdzie to jest możliwe. Nie wiem jak jest teraz w tej kwestii w UK. Niemniej jednak zostawianie rodzącej bez wsparcia bliskiej osoby jest potworne.

      Czekam kiedy to wszystko się skończy.

      Usuń
    21. Cześć Kaśia, w jednej z twoich powyższych wypowiedz napisałaś że pomagasz ludziom-Polakom w pewnych kwestiach. W jakich kąkretnie? Pośiadasz jakąś stronkę czy w jakiś inny sposób można by się z Tobą skątaktować w sprawie poszerzenia informacji. Dziękuję

      Usuń
  4. jak będę miał spokojną głowę to podam kilka kanałów na YTube - rosyjskojęzyczne ale coś sobie wyłapiesz. Są całe filmowe reportaże, rzeka Newa obniżyła swój poziom odsłaniając jakieś wejścia (biegła przy murze) itp. Jest też cały film o tym, że słynne metro Moskiewskie nie było budowane od zera tylko "odmulono" stare korytarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jeden z filmów- włącz 1 godz 29 min - pokazują Brzeską twierdzę i nie tylko, mowa jest o tunelach, które jakoby Niemcy wyryli w ziemi w ciągu 3 lat. To samo z tunelami na ternie Polski. W filmie sie mówi, że cała Ziemia pełna jest takich tuneli, można spokojnie przejść nimi z Moskwy do Berlina. Podobno po wojnie (mówią to w filmie- może złapiesz) wejścia do tych tuneli zalewano betonem.
    10 minut wczesniej w tym filmie jest mowa o użyciu w czasie 1 wojny światowej gazu wymazującego pamięć, podobny gaz używany był w Wietnami, w Afganistanie. Widac kadry zorganizowanej pracy (chyba zachodnie) wysoką technikę i taśmy produkcji jakich pojemników czy pocisków

    https://www.youtube.com/watch?v=z_P6-6Jt2uc

    OdpowiedzUsuń
  6. fosgen zabija długofalową pamięć tworząc ludzi - roboty, pamiętają umiejętności ale zapominają znajomych, rodzinę itp. Faktycznie jest coś dziwnego - mój dziadek ze strony ojca brał udział w 1 wojnie światowej (wtedy użyto gazy) i dziwnie ojciec mój nie przekazywał żadnych opowieści.

    https://www.youtube.com/watch?v=QXObut_MAcY

    tu zakopanych na 17 metrów domach w miastach
    (włącz 18 minuta- analiza murów w Pradze):

    https://www.youtube.com/watch?v=b0P303jGsjY&t=2113s

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Dobrego z okazji jutrzejszego Święta Naszego Słoneczka 🌞 - Jaryły Odrodzenia! Dużo Zdrowia, Szczęścia i Wszelkiego Powodzenia! 🎅❄🌠☃️🌟

    Życzę Wszystkim Mirmił 😀👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Godowe Święto, Szczodre Gody, Szczodruszka[1] (Hody[2], kasz. Gòdë, śl. Gody, ros. Коляда́) – w tradycji słowiańskiej święto celebrujące przesilenie zimowe, poprzedzone Szczodrym Wieczorem. Zwycięstwo światła nad ciemnością symbolizuje czas, w którym zaczyna przybywać dnia, a nocy ubywać – tym samym przynosząc ludziom nadzieję, optymizm oraz radość. U Słowian Szczodre Gody ustanawiają początek nowego roku solarnego i obrzędowego i trwają nawet kilkanaście dni.
    -------------------------------------------
    No właśnie co się tu wyprawia???

    I tu muszę Was ochrzanić Szlachetni Bracia Słowianie😜

    Bo zamiast tworzyć radosną atmosferę świąt, to wy tu rozprawiacie o wojnie i o jakichś morderczych gazach fosgenach.

    To nie przystoi w taki czas!

    😀 Życzę więcej uśmiechu i radości i spojrzenia w radosną stronę życia.

    Niech Jaryło Was jutro oświeci 🌞

    Bo jak nie to Ojciec Nasz Perun Gromowładny użyje swej mocy i jak grzmotnie piorunem ⚡⚡⚡ to Was obudzi 😀👍

    🙋 Zdrowia Siostry i Bracia!

    Sława Przodkom!

    OdpowiedzUsuń
  9. na pociechę Vlad Freedom, YTube pousuwało jego poprzednie kanały. Ten jest kolejny - nowy film gdzie (na razie słuchałem 7 minut) naukowiec Izraelski oficjalnie opowiada o kontaktach z UFO, że już od lat współpracują, że gdyby to powiedział jeszcze 5 lat temu to by go zamknęli w szpitalu:

    https://www.youtube.com/watch?v=gEcOpfH617Y&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest też ciekawy kanał - film o dziwnych budowlach w Petersburgu:

    https://www.youtube.com/watch?v=VutHLfoIEYI

    OdpowiedzUsuń
  11. Michalkiewicza kiedyś słuchałem - on jest katolickim fanatykiem i od tego nie odejdzie. Na tematy obyczajowe ma pogląd bardzo materialistyczny (taki żydowski).

    Ogólnie w tych ideach jest straszny galimatias- jedno co wiadomo na pewno to, że są jedną wielką ściemą. Poza wszystkim rozgrzebywanie co było i jak było nie ma sensu bo jest to kolejną pułapką - SZKODA CZASU! Jedyne co warto to "nastrajać" swoje wnętrze i tam czynić porządek. Jak już wszystko wewnątrz uporządkujesz to złapiesz własną "wizję" i ujrzysz jak to jest naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam w sprawie intrygi covid - słuchać od 3 min 20

    https://www.youtube.com/watch?v=Xtm5HRSItWA

    OdpowiedzUsuń
  13. Linki, które podałeś na samej górze nie działają, czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety producent zgłosił zastrzeżenia i 2 minutowe fragmenty usunięto. Pozostaje zajrzeć na cda (albo w inne miejsce jeśli i stamtąd zniknął) i obejrzeć cały film "Wielki Szu".

      Usuń
    2. http://chomikuj.pl/michalxl600/Gra+sie+po+to+*c5*bceby+wygra*c4*87+-+Szu

      Usuń

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.