poniedziałek, 1 czerwca 2015

Z epoki Lisa w epokę Wilka - część 2

Poprzedni (pierwszy) wpis o takim  tytule zacząłem słowami
dotyczącymi rytuałów magicznych na spotkaniach i imprezach.
 http://michalxl600.blogspot.com/2015/05/z-epoki-lisa-w-epoke-wilka.html
Nawet w internecie widziałem nagrania żenujących scen
przebierańców wykonujących jakieś "hokus-pokus". Polskie nagrania dodam ( w każdym razie taki język był używany- podejrzewam, że ci 'żercy" byli
innej narodowości). Poprzebierani w białe szatki, krążące jakieś "ofiarne kielichy"  itp. podobne bzdury. Kapłaństwo rodem ze starej epoki,
sekciarstwo i - w najlepszym razie ignorancja inicjatorów, a mniej uprzejmym tłumaczeniem zasadności tych praktyk jest niestety zła wola i chęć przyniesienia krzywdy innym. Pasożytnictwo energetyczne i skażanie idei Słowiańskich.

    Druga część spotkania z Andriejem Iwaszko wyjaśnia niebezpieczeństwa
i uczula na nie. Zbliża się lato- u nas w Polsce też odbywają się
jakieś większe spotkania nazywane Słowiańskimi.
Na kilku w zeszłym roku sam byłem obecny i to co zobaczyłem
czasem mnie przerażało- jest dokładnie tak jak opowiada A. Iwaszko.
Polecam ludziom szczerego serca dobrze przyswoić tą lekcję
i być bardzo ostrożnym. To co kryje się pod "opakowaniem" najczęściej mało ma wspólnego ze światłymi wysokimi dążeniami.



2 komentarze:

  1. Bardzo cenne wiadomości, dziękuję za Twoje tłumaczenie. Wszystko dla mnie jest logiczne i zrozumiałe w głównej treści, ale zaciekawiło mnie coś innego. Mianowicie, że dni mocy nie przypadają dokładnie w przesilenie letnie. Mam swoje przemyślenia na ten temat, ale interesuje mnie, czy wiesz coś na ten temat ? Pozdrawiam Radosny Tygrsys :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tygrysie pełen Ra-dości,
      Też myślę nad tą informacją i pokrywa się to z moimi odczuciami. Czułem ( widziałem po skutkach mich działań, mojego samopoczucia), że nie ma tak aby ściśle w dniu 21 było jakieś tam apogeum. Ale moje odczucia mogą być zafałszowane przez dzień moich urodzin przypadający prawie w tym czasie ;)

      Usuń

"OSTRZEŻENIE: wszystkie anonimowe komentarze bez jakiegokolwiek nicka/charakterystycznego znaku/ podpisu będą usuwane".
UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.
4. Wbudowana wyszukiwarka blogowa jest trochę niedokładna i omija pewne treści pomimo występujących w nim szukanych słów. Innym rozwiązaniem jest wpisanie w google, czy bezpośrednio w pasku przeglądarki frazy: site:michalxl600.blogspot.com szukanywyraz Wynikami będą wszystkie artykuły zawierające słowo "szukanywyraz" na tymże blogu.