środa, 10 czerwca 2015

Sanjaya

 Polecam gorąco. "Miłar" nam się już tu nieco przedstawił
kiedyś dopisując komentarz (podejrzewam, że on zajmuje się
stroną techniczną )
http://michalxl600.blogspot.com/2015/05/z-epoki-lisa-w-epoke-wilka.html
Bardzo pozytywne chłopaki- autorzy kanału http://tvsanjaya.pl/2015/tajemnica-slowa-czesc-vi/
mamy tam rozważania językowe- jest z kim poszukiwać naszych Słowiańskich korzeni.





p.s. -  muszę wkleić jeszcze inny link.
Sanjaya jest przytomny gość - witamy w klubie "wariatów" (oczywiście to ludzie śpiący nas tak nazywają wytykając palcami).
 https://www.youtube.com/watch?v=jw2w27EgfaA

2 komentarze:

  1. Przyznam szczerze, że miałam zamiar nie zaglądnąc na ten filmik, zachęciłeś mnie tym słowem 'wariatów' i pomyślałam...zerknę sobie na chwilkę....
    moje ulubione drzewo jabłoń, i cały ten piękny widok natury....wielkie woow! prawdziwe piękno, nawet zapach przeniknął do mojej chaty,
    zdecydowanie jestem fanką tych wariatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bywam bardzo ostrożny z nowymi znajomymi- szczególnie przez internet. Długo się przyglądam. Zbyt dużo było pomyłek. Ponadto samotnik dziś jestem- nie tęsknię za ludzka ciżbą. Zdecydowałem , że warto tych ludzi polecać - sympatyczni ( piszę w liczbie mnogiej bo są filmy gdzie i Miłar się pojawia). Widać , że Sanjaya ma swój świat, jakieś swoje przemyślenia - a wiele spostrzeżeń zbieżnych z moimi . Dlatego "tak".

      Usuń

UWAGA TECHNICZNA: aby rozmowa miała jeden ciąg trzeba zawsze wcisnąć ";odpowiedz" pod pierwszym (przewodnim) postem zaczynającym daną rozmowę.
2.Najpoczytniejsze artykuły są dostępne po prawej w szybkich linkach pod nazwą "abecadło".
3. Ponadto w razie braku publikacji na stronie proszę o wiadomość na mail. Z jakiegoś powodu niektóre komentarze mylnie oznaczane są jako spam.